دلار آمریکا، طلا، داو جونز، FOMC Minutes، PCE، NZD/USD، RBNZ


توصیه شده توسط دانیل دوبروفسکی

پیش بینی سهام رایگان خود را دریافت کنید

دلار آمریکا در هفته گذشته از همتایان اصلی خود بهتر عمل کرد. با نگاهی به نمودار زیر، ین ژاپن بدترین ارز اصلی بود و پس از آن دلار نیوزلند و سپس یوان چین قرار داشتند. USD/JPY جفتی است که نسبت به جهت بازدهی خزانه داری که اخیراً در حال افزایش بوده است، کاملاً حساس است.

در همین حال، یوان چین بود در حال حاضر بیش از حد خرید شده است بر اساس مدلی که برای نگاه کردن به آینده برای چند فصل آینده ساخته ام. بازارها بخش اعظم این هفته گذشته را بر روی انتظارات سیاستی ناامیدکننده فدرال رزرو متمرکز کردند. این مورد توسط گزارش غیرمنتظره CPI ایالات متحده تاکید شد.

طلا هفته گذشته با توجه به ترکیب دلار آمریکا قوی تر و بازده اوراق قرضه، عملکرد ضعیف دیگری داشت. با در نظر گرفتن همه چیز، بازارهای سهام علیرغم افزایش بازده اوراق قرضه نسبتاً انعطاف پذیر بودند. در وال استریت، نزدک 100 که از نظر فناوری سنگین است، هفته گذشته همچنان 0.6 درصد افزایش داشت، زیرا داو جونز تغییر چندانی نداشت.

بین سیاستگذاران فدرال رزرو در مورد اینکه چه چیزی می‌توانیم برای سرعت سخت‌گیری در آینده انتظار داشته باشیم، بحث‌های جدی وجود داشت. چند نفر از مقامات راه را برای بازگشت احتمالی به مسیرهای پیاده‌روی بزرگ‌تر باز کردند در حالی که برخی دیگر روی گام‌های افزایشی کوچک‌تر تمرکز کردند. در هر صورت که به آن نگاه کنید، فعلاً یک فدرال رزرو محکم تر اینجا باقی می ماند.

خطر رویداد در روزهای آینده چگونه شکل می گیرد؟ ما صورتجلسات FOMC را داریم که می‌تواند نیاز به هوشیاری را با وجود کاهش محتاطانه تورم تقویت کند. برای NZD/USD، بانک مرکزی نیوزلند نرخ ها را 50 واحد افزایش می دهد. در پایان هفته، نرخ تورم ترجیحی فدرال رزرو – PCE – را به پایان خواهیم رساند. در هفته پیش رو چه چیز دیگری برای بازارها در نظر گرفته شده است؟

نحوه عملکرد بازارها – هفته 2/13

توصیه شده توسط دانیل دوبروفسکی

پیش بینی سهام رایگان خود را دریافت کنید

image1.png

پیش بینی های اساسی:

فروش S&P 500، Nasdaq 100 همچنان ادامه دارد، احساسات قوی دلار آمریکا ارزش سهام را کاهش می دهد

بازارهای سهام ایالات متحده در حال مبارزه با دلار قوی و بازده اوراق قرضه ایالات متحده هستند. انقضای اختیار ماهانه و تعطیلات بانکی روز دوشنبه ایالات متحده باعث افزایش نوسانات خواهد شد.

پیش‌بینی پوند: داده‌های خرده‌فروشی بریتانیا و تورم بهبود می‌یابد، استرلینگ نه

داده‌های خرده‌فروشی و تورم بریتانیا بهتر از آنچه انتظار می‌رفت چاپ شد، با این حال، ارز محلی بهبودی نشان نداد و احساسات منفی در اطراف استرلینگ را تقویت کرد.

چشم انداز دلار استرالیا: فدرال رزرو را برای جهت AUD تماشا کنید

دلار استرالیا هفته گذشته کاهش یافت، زیرا دلار آمریکا با چشم انداز افزایش شدیدتر نرخ بهره فدرال رزرو پایه محکم تری پیدا کرد. آیا AUD/USD تغییر خواهد کرد؟

چشم انداز صعودی دلار برای ادامه باید از نرخ ها به نوسان تغییر کند

تلاش دلار برای ایجاد یک معکوس واقعی از روند نزولی چهار ماه گذشته احتمالاً باید منبع قدرت خود را از انتظارات افزایش نرخ فدرال رزرو به نقش کاهش یافته خود به عنوان یک پناهگاه امن تغییر دهد. این به معنای تمرکز بر VIX به جای بازدهی خزانه داری است.

چشم انداز دلار کانادا: CPI کانادا به عنوان مقاومت کلیدی چالش های USD/CAD

گزارش تورم ژانویه کانادا و جو گسترده بازار پس از قیمت گذاری مجدد چشم انداز سیاست فدرال رزرو، کاتالیزور کلیدی برای USD/CAD در روزهای آینده خواهد بود.

پیش‌بینی نفت: کاهش قیمت‌های نفت به دلیل افزایش نرخ‌ها و کندی بهبود تقاضا در چین

قیمت نفت در این هفته کاهش یافت زیرا افزایش نرخ‌ها ترس از رکود اقتصادی را افزایش داد. بهبود آهسته تقاضای سوخت چین پس از بازگشایی اقتصاد این کشور نیز بر احساسات تأثیر گذاشت.

پیش بینی های فنی:

پیش‌بینی فنی دلار آمریکا (DXY): قیمت‌های جدید 6 هفته‌ای را چاپ می‌کند، بازگردانی دریافتی؟

شاخص دلار در این هفته افزایش یافت زیرا شاهین های فدرال رزرو و داده های ایالات متحده دلار را دوباره به اوج رساندند. آیا تجمع می تواند ادامه یابد؟

چشم انداز فنی Dow Jones، S&P 500، Nasdaq 100: آیا سطوح پشتیبانی کلیدی باقی خواهند ماند؟

شتاب صعودی در وال استریت در حال محو شدن است و داوجونز، اس اند پی 500 و نزدک 100 در وضعیتی خنثی قرار دارند که به هفته جدید می روند. آیا سطوح پشتیبانی کلیدی باقی خواهند ماند؟

پیش بینی قیمت طلا: ترس فدرال رزرو XAU/USD را به سطح جذابی می برد

قیمت طلا در این هفته کاهش بیشتری را تجربه کرد و XAU را به پایین‌ترین سطح سال 2023 یعنی 1827.7 دلار رساند. با سقوط GC در قلمرو فروش بیش از حد، گاوهای نر با عجله قیمت‌ها را به 1850 دلار رساندند.

— متن مقاله نوشته شده توسط دانیل دوبروفسکی، استراتژیست ارشد برای DailyFX.com

— مقالات فردی که توسط اعضای تیم DailyFX تشکیل شده است

برای تماس با دانیل، او را در توییتر دنبال کنید:@ddubrovskyFX





منبع