در حالی که معامله گران APAC برای بانک ژاپن آماده می شوند، NZD/USD با پشتیبانی بحرانی معامله می کند


دلار نیوزیلند، NZD/USD، AUD/NZD، تراز تجاری، BoJ، نفت خام – نکات صحبت

  • بازارهای آسیا و اقیانوسیه ممکن است پس از تصمیم نرخ FOMC که دلار آمریکا را تقویت کرد، سقوط کنند
  • تصمیم بانک مرکزی ژاپن با توجه به نزدیک شدن USD/JPY به سطح “خط قرمز” 145 مورد توجه است
  • NZD/USD پس از کاهش قیمت ها در هفته گذشته، با یک خط روند کلیدی معامله می شود

چشم انداز پنج شنبه آسیا و اقیانوسیه

دلار آمریکا در برابر همتایان اصلی خود در ساعات معاملاتی نیویورک افزایش یافت. کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) از افزایش ۷۵ واحدی نرخ بهره خبر داد و پیش‌بینی رشد و تورم خود را به‌روزرسانی کرد. خلاصه پیش‌بینی‌های اقتصادی FOMC (SEP) اکنون شاهد رشد کمتر، بیکاری بالاتر و نرخ‌های بهره بالاتر تا سال 2024 در مقایسه با SEP ژوئن است. بازده 2 ساله حساس به سیاست ایالات متحده بیش از 10 واحد افزایش یافت و به بالاترین سطح خود از اکتبر 2007 رسید. S&P 500 با 1.71 درصد کاهش بسته شد.

ارزهای APAC، از جمله دلار نیوزلند و ین ژاپن، با حرکت بازارها به سمت سنجش و تخفیف محاسبات جدید فدرال رزرو، در حال کاهش هستند. NZD/USD حدود 0.6 درصد کاهش یافت و به پایین ترین حد خود از مارس 2020 رسید. شاخص اعتماد مصرف کننده Westpac در سه ماهه سوم برای نیوزیلند بهبود یافت و از 78.7 در سه ماهه دوم به 87.6 افزایش یافت. اگرچه هنوز منفی است (زیر 100)، اما این بهبود دلگرم کننده است.

کسری تجاری این کشور جزیره ای در ماه آگوست از کسری تجدید نظر شده 1.41 میلیارد دلاری به 2.44 میلیارد دلار نیوزلند افزایش یافت. کریستین هاکسبی معاون فرماندار RBNZ قرار است در ساعت 23:00 به وقت گرینویچ سخنرانی کند. در برابر دلار استرالیا، NZD نزدیک به پایین ترین سطح خود از سال 2015 که در اوایل این هفته تعیین شده بود، معامله می شود. AUD/NZD برای هفتمین ماه در مسیر صعود قرار دارد. بازارهای استرالیا امروز به دلیل روز ملی سوگواری ملکه فقید الیزابت دوم تعطیل هستند.

دانش تجارت پایه

فارکس برای مبتدیان

توصیه شده توسط توماس وست واتر

تصمیم سیاست بانک مرکزی ژاپن امروز مورد توجه قرار گرفته است زیرا ین ژاپن در برابر دلار آمریکا درست بالای سطح 144 قرار دارد. تحلیلگران انتظار دارند که BoJ نرخ سیاست و سقف بازدهی 10 ساله خود را به ترتیب در 0.1- و 0.0 درصد ثابت نگه دارد. نرخ تورم ژاپن در ماه اوت نسبت به سال گذشته به 3.0 درصد رسید که بالاترین سطح از سپتامبر 2014 است. اگر بانک مرکزی آمریکا انتظارات را غافلگیر کند یا دستورالعمل های خود را تغییر دهد، دلار/ین و بازده اوراق قرضه ژاپن ممکن است با واکنش نوسانی مواجه شود.

پس از آن که ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه، پس از هفته‌ها درگیری شدید، «بسیج نسبی» برای افزایش سطح نیروها در اوکراین را اعلام کرد، قیمت‌های نفت برنت و نفت خام WTI افزایش یافت. اما این سودها محو شدند و قیمت ها قبل از شروع معاملات بازارهای ایالات متحده منفی شد. بر اساس گزارش بلومبرگ به نقل از JLC، چین قرار است سهمیه صادرات سوخت 15 میلیون تنی را تصویب کند.

اداره اطلاعات انرژی، یک آژانس دولتی ایالات متحده، افزایش 1.14 میلیون بشکه ای نفت خام را برای هفته منتهی به 16 سپتامبر گزارش داد. بنزین و محصولات تقطیر، که شامل سوخت دیزل نیز می شود، نیز افزایش یافتند و به ترتیب 1.57 و 1.23 میلیون بشکه افزایش یافتند. بر اساس این گزارش، تقاضای بنزین، که بر اساس محصول چهار هفته ای بنزین موتور عرضه شده اندازه گیری می شود، به طور متوسط ​​8.5 میلیون بشکه در روز بود که نزدیک به 8 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشت. علیرغم تقاضای ضعیف تر برای بنزین، پالایشگاه ها ظرفیت عملیاتی خود را از 91.5 درصد در هفته قبل به 93.6 درصد افزایش دادند.

کشف کنید که چه نوع معامله گر فارکس هستید

تحلیل فنی دلار نیوزلند

NZD/USD از 01 سپتامبر بیش از 4 درصد کاهش یافته است. قیمت ها در خط روند سپتامبر 2021 معامله می شوند که چندین بار در سال جاری به عنوان حمایت عمل کرده است. شکستن زیر خط روند احتمالاً باعث فروش بیشتر خواهد شد و نوسان پایین سال 2020 در 0.5470 را تهدید می کند. با این حال، اگر قیمت ها حفظ شود، یک حرکت متضاد به سمت میانگین متحرک نمایی 26 روزه (EMA) در کارت ها وجود دارد.

NZD/USD – نمودار روزانه

نمودار، شرح هیستوگرام به طور خودکار تولید می شود

نمودار ایجاد شده با TradingView

— نوشته شده توسط توماس Westwater، تحلیلگر DailyFX.com

برای تماس با توماس، از بخش نظرات زیر استفاده کنید یا @FxWestwater در توییتر





منبع