در حالی که فدرال رزرو در حال نزدیک شدن است، ذخایر نفت خام ایالات متحده با شوک سقوط کرد


قیمت نفت خام ایالات متحده، نمودارها، و تجزیه و تحلیل

  • ذخایر نفت خام آمریکا هفته گذشته افزایش یافت و پیش بینی ها را تحت تاثیر قرار داد.

توصیه شده توسط دیوید کوتل

نحوه تجارت نفت

  • چشم انداز تقاضای ایالات متحده یکی از بزرگترین نگرانی ها برای این بازار است.
  • هنوز، قیمت ممکن است پس از سقوط شدید هفته گذشته بهبود یابد.

در حالی که سرمایه گذاران منتظر تصمیم سیاست پولی ماه مارس فدرال رزرو ایالات متحده هستند، بازارهای نفت خام مانند اکثر بازارهای دیگر با احتیاط معامله می شوند. در یک یادداشت خاص بازار، افزایش شوک ذخایر نفت خام آمریکا قیمت ها را به عقب انداخته است.

انتظار می رود که فدرال رزرو در واکنش به تورم سرسختانه بالا، اما به میزانی که بانک های اخیر بر آن تاکید دارند، هزینه های استقراض را دوباره افزایش دهد. تجسم فروپاشی دو خانه متوسط ​​ایالات متحده، بر تفکر آن بسیار در ذهن بازار تاثیر می گذارد.

افزایش یک چهارم درصدی، پیش‌بینی پایه نرخ وجوه فدرال رزرو است. اگر این اتفاق بیفتد، نهمین جلسه متوالی کمیته بازار آزاد فدرال خواهد بود که در آن نرخ بهره افزایش یافته بود.

توصیه شده توسط دیوید کوتل

ویژگی های معامله گران موفق

قیمت نفت نسبت به پایین‌ترین سطح پانزده ماهه هفته گذشته به شدت افزایش یافته است، اما دورنما به دلیل عدم اطمینان در مورد دو اقتصاد بزرگ ملی جهان و درگیری‌های جاری در اوکراین مبهم است. گاوها منتظر افزایش تقاضا از سوی چین هستند، زیرا محدودیت های شدید و طولانی مدت کووید کاهش می یابد. با این حال، احتمال کاهش رشد اقتصاد ایالات متحده و حتی شاید رکود اقتصادی که با کاهش تقاضای انرژی همراه باشد، تا حدودی بازار را محدود کرده است.

ممکن است در حال حاضر نشانه هایی از این در اعداد ذخایر نفت ایالات متحده وجود داشته باشد. بر اساس گزارش موسسه امریکن پترولیوم، ذخایر نفت در هفته منتهی به 17 مارس 3.3 میلیون بشکه افزایش یافت. نتیجه بسیار فراتر از انتظارات بود که در حدود 1.6 میلیون بشکه بود کاهش

فراتر از فدرال رزرو، بازار نفت به ارقام اداره اطلاعات انرژی در روز چهارشنبه نگاه خواهد کرد تا ببیند آیا آنها با ارقام موجودی که قبلاً منتشر شده است مطابقت دارند یا خیر.

با این حال، کاهش قابل توجه در آشفتگی بازار در بخش بانکی شاهد بازگشت پول به دارایی های مرتبط با رشد مانند نفت بوده است و اگر فدرال رزرو طبق انتظارات گسترده عمل کند، منطقی است که انتظار داشته باشیم این جریان ادامه یابد، هرچند در بازاری عصبی مستعد برگشت های ناگهانی

تجزیه و تحلیل فنی نفت خام ایالات متحده

نمودار با استفاده از TradingView کامپایل شده است

سقوط های مرتبط با بانکداری در هفته گذشته قیمت ها را بسیار پایین تر از کانال روند صعودی معتبری که قبلاً از اوایل دسامبر 2022 به طور ثابت برقرار بود، گرفت.

جای تعجب نیست که با توجه به سرعت و بزرگی این سقوط ها، قیمت ها اکنون بسیار کمتر از میانگین های متحرک 20، 50 و 100 روزه هستند و با توجه به فقدان شوک های خاص بازار، باید در انتظار یک بازگشت اصلاحی باشند.

اولین اقدام برای گاوها احتمالاً بازپس گیری و حفظ مقاومت روانی مهم در 71.00 دلار است. اگر این سطح باید گرفته شود، برای کوتاه مدت آموزنده خواهد بود که ببینیم آیا می تواند به صورت روزانه یا هفتگی بسته شود. اگر بتواند، بازار ممکن است روند صعودی گسترده تر خود را از سر بگیرد و سطح 75 دلار را هدف قرار دهد تا دوباره به مسیر خود بازگردد. حمایت نزدیک به 67.18 دلار می رسد که پایین ترین سطح در 15 مارس بود. در صورت کاهش، احتمالاً پایین ترین سطح هفته گذشته با یک آزمون مجدد سریع مواجه خواهد شد.

این ایده که این بازار در حال حاضر به احتمال زیاد به سمت بالاتر حرکت می کند توسط داده های احساسات IG پشتیبانی می شود. این نشان می‌دهد که 61 درصد از شرکت‌کنندگان از نفت خام آمریکا در سطوح فعلی خوش‌بین هستند.

–توسط دیوید کوتل برای DailyFX





منبع