در حالی که داده‌های مربوط به تورم در ایالات متحده در حال افزایش است، قیمت طلا برای حفظ حمایت تلاش می‌کند


قیمت طلا (XAU/USD)، نمودار و تحلیل

  • طلا در سطح قابل توجهی از حمایت معامله می شود.
  • انتشار تورم امروز بعید است که تفکر فدرال رزرو را تغییر دهد.

توصیه شده توسط Nick Cawley

پیش بینی طلا با نام تجاری جدید Q4 ما را دانلود کنید

آخرین صورتجلسات FOMC بر عزم بانک مرکزی ایالات متحده برای کاهش تورم، صرف نظر از آسیب های جانبی کوتاه مدت، تأکید می کند. صورتجلسه FOMC نشان داد که «بسیاری از شرکت‌کنندگان تأکید کردند که هزینه انجام اقدامات بسیار کم برای کاهش تورم احتمالاً بیشتر از هزینه انجام اقدامات زیاد است». در حالی که بازارهای مالی قبلاً در دو نشست بعدی فدرال رزرو 75 واحد افزایش قیمت داشته اند، اگر تورم به طور قابل توجهی کاهش یابد، فدرال رزرو ممکن است ترمزهای انقباض پولی را کاهش دهد. لائل برینارد، نایب رئیس فدرال رزرو اخیراً هشدار داده است که افزایش اخیر نرخ بهره ممکن است اقتصاد ایالات متحده را به روشی غیر قابل مشاهده کند کند، در حالی که یکی دیگر از کبوترهای فدرال رزرو، رئیس فدرال رزرو شیکاگو، رئیس فدرال رزرو شیکاگو، خاطرنشان کرد که در حالی که نرخ ها باید در سطوح بالا باقی بمانند، افزایش بیش از حد پرهزینه است. … این به استراتژی رسیدن به مکانی که سیاست می تواند برای استراحت و ارزیابی داده ها و تحولات برنامه ریزی کند برتری می بخشد. داده های تورم امروز ایالات متحده (13:30 BST) باید به دقت بررسی شود، اما همچنین باید به طور قابل توجهی از انتظارات برای تغییر تفکر فدرال رزرو منحرف شود.

برای همه انتشار داده‌ها و رویدادهای متحرک بازار، به بخش مراجعه کنید تقویم اقتصادی DailyFX.

بازدهی خزانه داری آمریکا که محرک اصلی قیمت طلا در ماه های اخیر است، امروز قبل از گزارش تورم ثابت است، هرچند در سطوح بالا. نرخ 2 ساله ایالات متحده در حدود سطوحی باقی می ماند که آخرین بار در 15 سال پیش مشاهده شده است، اگرچه الگوی دوگانه ای که در حال حاضر ساخته شده است نشان می دهد که بازدهی کوتاه مدت ایالات متحده ممکن است به اوج خود برسد.

الگوی دو بالا: راهنمای معامله گر فارکس

بازده روزانه 2 ساله خزانه داری ایالات متحده – 13 اکتبر 2022

نمودار از طریق TradingView

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

طلا در حال حاضر در یک الگوی نگهداری قبل از گزارش تورم ایالات متحده قرار دارد. روند نزولی بلندمدت غالب باقی می ماند – اوج های پایین تر و پایین تر – و نشان می دهد که احتمال آزمایش مجدد پایین ترین قیمت 1615 دلاری اخیر وجود دارد. در صورت پشتیبانی حدود 1660 دلار در هر اونس. سقوط می کند، سپس 1640 دلار در هر اونس. وارد بازی می شود. مقاومت کوتاه مدت حدود 1682 دلار در هر اونس دیده می شود.

نمودار قیمت روزانه طلا، 13 اکتبر 2022

نمودار از طریق TradingView

داده های معامله گران خرده فروشی نشان می دهد که 79.45 درصد معامله گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله گران لانگ به کوتاه 3.87 به 1 است. تعداد معامله گران در معاملات خالص 3.01 درصد بیشتر از دیروز و 7.68 درصد بیشتر از هفته گذشته است. تعداد معامله گران خالص 1.83 درصد بیشتر از دیروز و 7.13 درصد کمتر از هفته گذشته است.

ما معمولاً دیدگاه مخالفی نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران خالص هستند نشان می‌دهد که قیمت طلا ممکن است به کاهش خود ادامه دهد. معامله گران نسبت به دیروز و هفته گذشته سود خالص بیشتری دارند، و ترکیبی از احساسات فعلی و تغییرات اخیر به ما می دهد سوگیری معاملاتی بر خلاف طلا-نزولی قوی تر.




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه 2% 5% 3%
هفتگی 8% -9٪ 4%

دیدگاه شما در مورد چیست؟ طلا – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.





منبع