دریچه بازدید تاسیسات قیمت خرید دریچه بازدید پخش نیرو سپهر مهار

درب دریچه بازدید فنکویل پرّه Zبه دو صورتِ وزنه ای و لولایی با قفل زیمنس طراحی و ساخته می‌گردد. فریمِ دریچه بازدید فنکویل پرّهZدر دو اندازه‌ی ۳ و ۵ سانتی قابل تولید و عرضه است. دریچه بازدید فنکویل پرّه Zرا هم می‌توان به صورت پیچ از رو و هم به صورت پیچ ازتو(پیچ مخفی) در محل خود نصب کرد. دریچه دسترسی فنکویل خطی کله قندی در دومدلِ وزنه ای و لولایی تولید و عرضه می‌شود.

با درنظرگرفتن مسائل بررسی شده در متن تهیه دریچه دسترسی برای یک بنای استاندارد از اهمیت قابل‌توجهی برخوردار است. در زمان خرید دریچه باید توجه کنید که درب‌های آنان به‌خوبی باز و بسته شده و ابعاد آن مطابق با حفره مدنظر شما باشد. هراندازه دریچه بازدید باکیفیت‌تر باشد، ایمنی ساختمان نیز بیشتر خواهد بود. معمولاً مکان ها و مکان هایی در داخل ساختمان وجود دارد که باید در اسرع وقت یا در صورت نیاز از آنها بازدید کرد.

دریچه بازدید آلومینیومی

دریچه بازدید تاسیسات قیمت خرید دریچه بازدید پخش نیرو سپهر مهار

دریچه های داکت اسپیلت بر حسب تناسب محیط و نیاز با متریال و در طرح های مختلف طراحی و تولید میشود. فریم این مدل از دریچه داکت اسپیلت با توجه به وزنه ای بودن درب آن دارای ساختار سه پَری می باشد. اگر در محیطی که رطوبت و یا حرارت وجود دارد بهتر است از جنس متناسب با آن محیط استفاده گردد. اگر دستگاه داکت اسپلیت نیاز به تامین هوای تازه جهت محفظه ی خود داشته باشد و فاصله ی دربی که قرار است بصورت وزنه ای برای بازدید آن تعبیه گردد به میزانی باشد که به راحتی درب را بصورت وزنه ای جابجا کرد، و دوباره در محل خود جانمایی نمود، می توان از دریچه بازدید داکت اسپلیت مشبک وزنه ای بعنوان یک گزینه مناسب با امکان تامین هوای تازه استفاده نمود. برای بازدید دستگاههای فنکویل که نیاز به مکش هوا از طریق درب دریچه بازدید فنکویل دارند، دریچه بازدید فنکویل پرّه Zرا می‌توان معرفی کرد. در این دریچه بازدید شیارهای ورودی هوا که به صورت گریل های پرّهZ از پروفیل آلومینیوم تعبیه شده اند، عامل ورود هوای برگشت به محیط محفظه دستگاه فنکویل شده و به این طریق تعادل در هوای رفت و برگشتِ دستگاه فنکویل برقرار می‌گردد.

ویژگی­های دریچه‌های مخصوص بازدید

دریچه های دسترسی فن کویل و داکت اسپلیت ، درب بازدید ، دریچه اسلوت ، فیلتر آلومینیومی ، کلاهک هوا ، انواع کانال های انتقال هوا و سایر تجهیزات… همچنین در صورت عدم‌تطابق با سلیقه مالکین امکان تغییر نوع دریچه بازدید فن کویل نیز وجود داشته و به آسانی با به‌کارگیری متخصصین امر و انتخاب یکی از انواع دریچه فن کویل می‌توانید دریچه زیر فن کویل را تغییر دهید. در صورت علاقه‌مندی به یادگیری نکات مهم در خرید دریچه فن کویل تا انتهای این مطلب با سایت تهویه سان همراه باشید. معروف ترین ماده مورد استفاده برای تولید و ساخت دریچه های بازدید تاسیسات آلومینیوم است. آلومینیوم به دلیل قیمت مناسب و مقاومت و عمر مفید بالایی که دارد؛ برای دیگر انواع دریچه های بازدید زیر فن کویل نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

  • در قسمت‌های قبلی با کاربرد و کارایی انواع دریچه زیر فن کویل به‌شکل کامل آشنا شدید!
  • به عنوان مثال، افرادی که آب و هوای کوهپایه ای را می پسندند، لازم است بدانند که اغلب زمین های موجود در دامنه کوه دارای یک ضریب شیب می باشند.
  • بهترین اشخاص برای مشورت، مشاورانی هستند که در آن منطقه حضور داشته و نسبت به آن آگاهی لازم را دارند.
  • اگر شما در بخش های شمالی و جنوبی کشور و مناطق مرطوب و شرجی زندگی و کار می کنید، بهتر است از دریچه کولر پلاستیکی استفاده کنید زیرا این دریچه ها در برابر فرسایش و خوردگی مقاوم هستند و جریان هوای خنک کولر را بهتر و بیشتر پخش می کند.
علت استفاده از لولای ورقی ، جلوگیری از ایجاد فاصله ی زیاد بین درب و فریم می باشد . یکی از نکات بسیار مهم در نصب و ساخت دریچه بازدید ، اندازه گیری صحیح حفره ی محل نصب دریچه بازدید می باشد . بنابراین اولین موضوع گونیا بودن فریم یا قاب محل اجرای دریچه بازدید است . با توجه به این که قالب دریچه بازدید به صورت گونیا و نود درجه طراحی می گردد ، در صورت قناسی یا عدم گونیا بودن ، نصاب دچار مشکل خواهد شد و حتی از نصب دریچه بازدید ناتوان می گردد .

عرض پروفیل آلومینیومیِ فریم دریچه بازدید مشبک با دو سایز ۳ و ۵ سانتی قابل کاربرد می‌باشد. پس از این مرحله باید نسبت به تدوین ساختار درب دریچه بازدید خطی لولایی اقدام نمود. برای نصب دریچه فلزی هوا , دریچه بازدید و یا هر نوع دریچه دیگری باید از افراد با تجربه و کار کرده کمک بگیرید.

بنا به تناسبِ طراحیِ محیط در صورتِ تمایلِ کارفرمایان برای استفاده از مّتریالِ چوب برای دریچه بازدید می‌توان دریچه بازدید را از جنسِ ام دی اف طراحی و تولید کرد.دریچه بازدید چوبی بنا به سفارش کارفرما در ابعاد مختلف و طرح ها و رنگ های متنوع عرضه شود، دریچه بازدید چوبی ام دی اف دارای دستگیره های شیک و دکوراتیو است. درب دریچه بازدید تأسیسات را می‌توان به صورت چِفتی و قفلی( قفل زیمنسی ، مگنتی و قفلِ توکار) طراحی و تولید کرد. دریچه بازدید تأسیسات را می‌توان به صورت شیاردار تولید کرد تا هم امکانِ ترددِ هوا از بیرون به داخل و بالعکس امکانپذیر نماید. دریچه بازدید را می‌توان روی دیوار و همچنین سطحِ سقف کاذب به صورت آسان نصب کرد. دریچه بازدید فنکویل شیاردار نیز به دوصورتِ لولایی و وزنه ای قابل تولید و عرضه است. سطحِ بدنه‌ی دریچه بازدید فنکویل شیاردار نیز به وسیله رنگ کوره‌ای در رنگهای متنوع قابل پوشش است.

لوله و اتصالات پنج لایه

شایان‌ذکر است که با استفاده از این دریچه­ها، دیگر نیازی به شکاف یا تخریب مسیر لوله‌ها و دیگر تأسیسات برای دریچه بازدید انجام تعمیرات نیست. بنابراین در این محفظه‌های پوشاننده می‌توان انواع کابل‌ها، جعبه‌های تقسیم و موارد مشابه را قرار داد. از انواع کنافی دریچه­های بازدید برای بخش‌های الکتریکی، محل نصب آنتن و … بهره می‌برند ولی به طور عمومی، دریچه بازدید در مناطقی که لوله‌کشی وجود دارد، استفاده می‌شود. همان‌طور که بیان کردیم، بیشترین کاربرد دریچه بازدید برای بخش­های تأسیسات و مکان‌هایی است که ابزارآلات مکانیکی در آنجا قرار دارد. امروزه در ساختمان‌های جدید برای اینکه شیرفلکه‌ها، لوله‌ها و رایزرهای فاضلاب محصور شوند از دریچه بازرسی استفاده می‌کنند.