درآمد فناوری Megacap در تمرکز با ورود فدرال رزرو به خاموشی


S&P 500 OUTLOOK: خنثی

  • بانک مرکزی ایالات متحده در تعطیلات آخر هفته پیش از نشست نوامبر FOMC وارد دوره خاموشی می شود
  • با توجه به اینکه هیچ یک از مقامات فدرال رزرو قرار نیست در روزهای آینده صحبت کنند، سیاست پولی می تواند در جایگاه عقبی از درآمد شرکت ها قرار گیرد.
  • نتایج مالی آلفابت، مایکروسافت، متا پلتفرم، اپل و آمازون هفته آینده در کانون توجه قرار خواهند گرفت. واکنش بازار به اعداد آنها ممکن است لحن معاملاتی را برای S&P 500 و Nasdaq 100 ایجاد کند.

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی سهام رایگان خود را دریافت کنید

بیشترین خوانده شده: بازار اوراق قرضه در یک سقوط آزاد، ممکن است نزدیک باشد

در روزهای اخیر، Fedspeak شاهین چرخه اخبار مالی را مصرف کرده و تمام اکسیژن بازار سهام را مکیده است، اما بانک مرکزی ایالات متحده در آخر هفته وارد دوره خاموشی خود می شود، یک بازه زمانی مشخص که در آن سیاست گذاران نمی توانند علنی صحبت کنند یا قبل از یک مصاحبه مصاحبه کنند. نشست آتی FOMC این به سرمایه گذاران این فرصت را می دهد که به جای چشم انداز سیاست پولی، تمرکز خود را به سایر کاتالیزورهای مهم مانند فصل جاری درآمد معطوف کنند.

هفته آینده چندین شرکت مگاکاپ با الف ردپای بزرگ در S&P 500 و Nasdaq 100 قرار است نتایج خود را اعلام کنند. با توجه به وزن بالای آنها در هر دو معیار، واکنش بازار به گزارش های آنها می تواند باعث نوسانات شود و لحن معاملاتی را در وال استریت ایجاد کند. از نظر مهم‌ترین گزارش‌هایی که باید به آنها توجه داشت، گزارش‌هایی از Alphabet (GOOGL)، مایکروسافت (MSFT)، پلتفرم‌های متا (META)، اپل (AAPL) و آمازون (AMZN) هستند.

مربوط: فصل سود چیست و در گزارش های درآمد به دنبال چه چیزی باشیم؟

اگر این فروشندگان سنگین موفق به ارائه اعداد ثابت و ارائه نظرات سازنده آینده نگر شوند، فشار فروش بر سهام می تواند کاهش یابد و احساسات و ریسک اشتها را تقویت کند. این سناریو ممکن است S&P 500 و Nasdaq را بالا ببرد. با این حال، ممکن است این درخواست برای برخی از این شرکت‌های فناوری به دلیل بادهای مخالف قوی اقتصاد کلان، از جمله تورم بالا، کند شدن فعالیت اقتصادی و سخت‌تر شدن شرایط مالی باشد.

در هر صورت، وضعیت مالی فاجعه بار اسنپ (SNAP) که باعث شد سهام این شرکت رسانه های اجتماعی در روز جمعه نزدیک به 30 درصد سقوط کند، می تواند منادی آسمان ابری برای مشاغلی باشد که بخشی یا بیشتر درآمد خود را از فروش تبلیغات دیجیتال به دست می آورند. این می تواند یک مشکل بزرگ برای متا و تا حدودی آلفابت، شرکت مادر گوگل باشد.

در همین حال، مایکروسافت، اپل و آمازون ممکن است به دلیل افزایش خطرات رکود، در معرض تقاضای ضعیف‌تر قرار بگیرند. ذکر این نکته حائز اهمیت است که مصرف‌کنندگانی که قدرت خریدشان به‌دلیل تورم بالا به شدت کاهش یافته است، و کسب‌وکارهایی که با آینده‌ای مبهم دست و پنجه نرم می‌کنند، اخیراً هزینه‌های خود را کاهش داده‌اند و چشم‌انداز منفی برای شرکت‌های آمریکایی را تقویت کرده‌اند.

ممکنه خوشت بیاید: مبانی بازار سهام – راهنمای مبتدیان برای معاملات سهام

با این حال، با توجه به اینکه سرمایه‌گذاران تا به دندان‌ها پرچین شده‌اند و برای بدترین شرایط آماده شده‌اند، بسیاری از «بد» قبلاً تخفیف داده شده‌اند. این به این معنی است که بازار برای فروش به یک غافلگیری منفی بزرگ (تلفیق نتایج قطار) نیاز دارد. از سوی دیگر، نادیده گرفتن درآمد و راهنمایی ممکن است منجر به شکست گسترده نشود، اما در عوض جرقه‌ای را به دنبال دارد که با موقعیت‌یابی سبک و نقدینگی کم تقویت می‌شود.

جدول زیر نشان می دهد که آلفابت، مایکروسافت، متا پلتفرم، اپل و آمازون چه زمانی نتایج مالی خود را منتشر می کنند و وال استریت چه چیزی را پیش بینی می کند.

image1.png

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

  • تازه شروع کردی؟ دانلود راهنمای مبتدیان برای معامله گران FX
  • آیا می خواهید درباره شخصیت تجاری خود بیشتر بدانید؟ در مسابقه DailyFX شرکت کنید و بدانید
  • داده های موقعیت یابی مشتری IG اطلاعات ارزشمندی را در مورد احساسات بازار ارائه می دهد. راهنمای رایگان خود را در مورد نحوه استفاده از این اندیکاتور معاملاتی قدرتمند از اینجا دریافت کنید.

— نوشته شده توسط دیگو کولمن، استراتژیست بازار برای DailyFX





منبع