درآمد انویدیا به Nasdaq 100 افزایش یافت، رتبه AAA ایالات متحده کاهش ریسک


انویدیا، نزدک 100، اس اند پی 500 – جلسه توجیهی آسیا و اقیانوسیه:

  • تراشه ساز انویدیا انتظارات درآمدی خود را کاهش داد، سهام 25 درصد افزایش یافت
  • اثر موج دار حمل می کند نزدک 100، S&P 500 آتی بالاتر بعد از ساعت کاری
  • Nasdaq به الگوی نمودار Rising Wedge چشم دوخته است، چه سطوح کلیدی را باید تماشا کرد؟

توصیه شده توسط دانیل دوبروفسکی

پیش بینی سهام رایگان خود را دریافت کنید

درآمد انویدیا انتظارات را شکست داد و Nasdaq را ۱۰۰ ساعت پس از آن افزایش داد

جلسه معاملاتی پنجشنبه آسیا-اقیانوسیه می تواند به دنبال شروعی خوشایند باشد پس از اینکه شرکت انویدیا به تنهایی جو بازار سهام را پس از انتشار گزارش سود سه ماهه اول خود تقویت کرد. باارزش‌ترین سازنده تراشه در حال حاضر انتظارات را زیر پا گذاشت و با برآورد درآمدی در حدود 11 میلیارد دلار، بسیار بالاتر از برآورد 7.18 میلیاردی تحلیلگران، که ناشی از تقاضای مبتنی بر هوش مصنوعی است، برآورد شد.

در طول معاملات پس از ساعت کاری، سهام انویدیا بیش از 25 درصد افزایش یافت و اثری موج‌دار برای Nasdaq 100 (آینده‌ها) و تا حدی S&P 500 نیز ایجاد کرد – نمودار زیر را ببینید. در نتیجه، وال استریت بخش خوبی از زیان های دیده شده در جلسه معاملاتی چهارشنبه را که شاهد کاهش 0.61 درصدی نزدک کامپوزیت بود، معکوس کرد.

زیان های اولیه در وال استریت ناشی از بدبینی نسبت به مذاکرات جاری سقف بدهی و مشکلات سیاست پولی بود. این نگرانی ها را در مورد اینکه چگونه یک نکول می تواند خطر رکود را افزایش دهد، دامن زد. در صحبت از آن، رتبه‌بندی Fitch اعلام کرد که رتبه AAA ایالات متحده ممکن است کاهش یابد، و از حاکمیت این کشور به عنوان یک ضعف نسبت به همتایان “AAA” خود یاد کرد.

در همین حال، صورتجلسات FOMC نشان داد که سیاستگذاران تاکید کردند که کاهش “بعید” است، که آب سردی را در افزایش انتظارات برای تسهیل کوتاه مدت ایجاد می کند.

با نگاهی به آینده، جلسه معاملاتی روز پنجشنبه آسیا و اقیانوسیه فاقد ریسک رویداد اقتصادی قابل توجهی است. این باعث می شود که احساسات به عنوان محرک اصلی بازارهای مالی باقی بماند. به این ترتیب، افزایش ارزش سهام از گزارش انویدیا می‌تواند باعث خوش‌بینی در شاخص‌های منطقه‌ای مانند شاخص هانگ سنگ، ASX 200 و Nikkei 225 شود.

نمودار 15 دقیقه ای نزدک 100

نمودار 15 دقیقه ای نزدک 100

نمودار ایجاد شده در TradingView

تحلیل فنی نزدک

در نمودار روزانه، به نظر می رسد نزدک 100 در محدوده شکل گیری نمودار گوه افزایشی معامله می شود. تا زمانی که شاخص به تجارت در چارچوب شکل‌گیری الگو ادامه دهد، سوگیری فنی فوری می‌تواند صعودی باشد. از سوی دیگر، کاهش شکست می تواند راه را برای معکوس کردن سودهایی که از ابتدای سال جاری انباشته شده اند، باز کند.

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

نمودار روزانه نزدک 100

نمودار روزانه نزدک 100

نمودار ایجاد شده در TradingView

— نوشته شده توسط دانیل دوبروفسکی، استراتژیست ارشد DailyFX.com





منبع