درآمدهای نتفلیکس مختلط است، Nasdaq 100 و Tech یک مسیر روشن برای بازیابی پیشنهاد نکنید


Netflix، Earnings، FAANG، Tech و Nasdaq 100 Talking Point:

  • چشم انداز بازار: نزدک 100 محدوده از 11600 تا 10600
  • نتفلیکس EPS را 0.12 دلار در مقابل 0.42 دلار گزارش داد که درآمد آن بسیار نزدیک به پیش بینی تحلیلگران با 8.17 میلیارد دلار بود.
  • توانایی عملکرد این شرکت برای تأثیرگذاری بر تورم فصلی درآمدی بیشتر – بسیار کمتر از یک دوره احساسات کلان اقتصادی – احتمالاً کاهش یافته است.

توصیه شده توسط John Kicklighter

پیش بینی سهام رایگان خود را دریافت کنید

NFLX درآمد سه ماهه چهارم خود را پس از پایان جلسه نیویورک با عدم توجه به ارقام نهایی گزارش کرد. با این وجود، سهام در 10 دقیقه اول پس از انتشار داده ها تا 9.6 درصد افزایش یافت، اگرچه پس از آن رشد اولیه کاهش یافت.

برای معامله گر کلان، مرحله مهم بعدی فصل درآمد با انتشار نتایج نتفلیکس برای سه ماهه گذشته آغاز شد. شرکت پخش رسانه‌ای تنها هشتاد و دومین سهام بزرگ بازار است، اما تأثیر آن بر اشتهای عمومی سوداگرانه بسیار بالاتر از این وضعیت متوسط ​​است. این امر ارتباط زیادی با نقش آن به عنوان یک شرکت فناوری بزرگ دارد که در صعود پس از همه گیری برای این بخش در میان درآمدهای غیرمنتظره علیرغم مشکلات اقتصادی و تقاضای قابل توجه سرمایه گذاران خرد که طرفدار نام های شرکت های شناخته شده هستند، تقویت شده است. با این حال، در سال گذشته، ما شاهد علاقه به سقوط فناوری بودیم، ستاره گروه FAANG به طور قابل توجهی کاهش یافت و رتبه نتفلیکس حتی در این گروه نخبه کاهش بیشتری پیدا کرد.

برای اعداد سخت، تفکیک به این صورت است:

  • EPS: 0.12 دلار در مقابل 0.42 دلار مورد انتظار
  • درآمد: 7.85 میلیارد دلار در مقابل 7.86 میلیارد دلار مورد انتظار
  • عضویت در جریان پولی: +7.66 میلیون (تا 230.75 میلیون) در مقابل +4.5 میلیون (تا 227.3 میلیون دلار) مورد انتظار

پیش بینی ها برای درآمد سه ماهه اول مطابق با انتظارات تحلیلگران 8.17 میلیارد دلار بود. با سرکوب مورد انتظار در اشتراک گذاری ورود به سیستم برای تأثیرگذاری بر حرکت رو به جلو، این احتمالاً اطمینان می دهد. خبر غافلگیرکننده این بود که رید هستینگز، مدیرعامل، از سمت خود کناره‌گیری می‌کند و گرگ پیترز و تد ساراندوس، مدیر عامل‌های همکار، برای رهبری آن شرکت می‌کنند.

نمودار NFLX با معاملات قبل و بعد از مبادله (15 دقیقه)

image1.png

نمودار ایجاد شده در پلتفرم Tradingview

با نگاهی به تصویر بزرگ‌تر برای NFLX، به نظر می‌رسد که سهام در حال جلوگیری از تغییر تندتر است که در پس زمینه کاهش بزرگ‌تر سهام ایالات متحده در این هفته شروع به شکل‌گیری کرد. شایان ذکر است، NFLX همین هفته گذشته توانست «پنجره» ایجاد شده توسط زیان چشمگیر و نهایی 35 درصدی در 22 آوریل سال گذشته را به طور کامل ببندد. معامله گران فنی به این نوع اصلاح به عنوان یک اصلاح طبیعی با گرانش مبتنی بر نمودار در پشت آن نگاه می کنند. قابل توجه است که به نظر می رسد این سهام خاص بیشتر از شاخص گسترده تر FAANG که در زیر ساخته شده است (بر اساس معادل قیمت نسبت به ارزش بازار) بیشتر است. این احتمالاً به دلیل شدت زیان آن در سال گذشته بیشتر از پتانسیل بیشتر حرکت رو به جلو است.

نمودار NFLX با شاخص FAANG پوشانده شده است (روزانه)

image2.png

نمودار ایجاد شده در پلتفرم Tradingview

تا آنجا که عملکرد این شرکت چقدر وزن را به بازار گسترده‌تر منتقل می‌کند، من فکر نمی‌کنم حرکتی رو به جلو وجود داشته باشد. در ساعات بعد، معاملات آتی نزدک 100 و QQQ ETF نسبتاً محدود بودند و قبل از اینکه بخش عمده ای از این سودها را بازیابی کنند، تا 0.5 درصد پیشرفت کردند. لغزش سریع‌تر Nasdaq 100 نسبت به تراشه آبی Dow (نسبت به رنگ بنفش را در زیر مشاهده کنید) از یک دوتاپ معادل Dot-com در اواخر سال 2021، احتمالاً با این داده‌ها تغییر نخواهد کرد، که احتمال خراب شدن این به‌روزرسانی شرکتی را حتی کمتر می‌کند. عملکرد گسترده تر سهام کشور جمعه. هفته آینده، درآمد مایکروسافت (دومین ارزش بازار بزرگ) را داریم و سایر اعضای FAANG هفته بعد از آن به فروش خواهند رسید.

نمودار Nasdaq 100 با نسبت Nasdaq-Dow پوشانده شده است (هفتگی)

image3.png

نمودار ایجاد شده در پلتفرم Tradingview

توصیه شده توسط John Kicklighter

چگونه FX را با استراتژی معاملاتی سهام خود معامله کنید





منبع