داو جونز، نزدک 100، پوند انگلیس، ین ژاپن، فصل سود ادامه دارد


توصیه شده توسط دانیل دوبروفسکی

پیش بینی سهام رایگان خود را دریافت کنید

در بیشتر موارد، نوسانات در هفته گذشته همچنان به بازارهای مالی جهانی نفوذ کردند. انفجار ریسک گریزی در روز جمعه بسیاری از خوش بینی ها را در اوایل هفته از بین برد. یک فانوس نور داو جونز بود که حدود 1.16 درصد صعود کرد. در مقابل، Nasdaq 100 با تکنولوژی سنگین 3.17 درصد سقوط کرد. سهام تسلا به پایین ترین سطح خود از ژوئن 2021 بسته شد.

یکی دیگر از گزارش‌های قوی‌تر از انتظار تورم ایالات متحده در ماه سپتامبر منتشر شد. هم نرخ سرفصل و هم نرخ اصلی بیشتر شگفت زده شدند. این خبر خوبی برای فدرال رزرو نخواهد بود، زیرا احتمالاً باید مبارزه خود را با CPI خشمگین افزایش دهد. بازارهای اضافه شده در مورد یک افزایش دیگر فدرال رزرو به چشم انداز 6 ماهه اما، مسیر طولانی‌مدت به سختی جابه‌جا شد، و به این نکته اشاره کرد که یک «پیوت» همچنان می‌تواند در کارت‌ها باشد.

در سراسر اقیانوس اطلس، با برکناری صدراعظم کواسی کوارتنگ، نخست وزیر لیز تراس، FTSE 100 بریتانیا 2.36 درصد سقوط کرد. فشار اولیه دولت برای محرک‌های مالی نتیجه معکوس داد زیرا دستورالعمل‌های سیاست محافظه‌کاران را در مسیری قرار داد که با انقباض پولی بانک انگلستان برای مبارزه با تورم مواجه شد. پوند انگلیس به سختی از یک رالی در برابر دلار آمریکا عبور کرد.

با نگاهی به منطقه آسیا و اقیانوسیه، نیکی 225 ژاپن و ASX 200 استرالیا به ترتیب 0.45 و 0.68 درصد سقوط کردند. به نظر می رسد ژاپن پس از مداخله برای جلوگیری از فروش ین در اوایل سپتامبر، پشت فرمان به خواب رفت. USD/JPY از 147.65 عبور کرد و به بالای 148 بسته شد. این بالاترین نرخ ارز از اوایل دهه 1990 است!

مراقب تهدید مداخله باشید. فشار دیگری از سوی دولت ژاپن می تواند منجر به اقدامات بی ثبات قیمت شود. در مورد سند اقتصادی، داده‌های مربوط به CPI بریتانیا و کانادا و همچنین داده‌های CPI منطقه یورو در حال بررسی هستند. فصل درآمد ایالات متحده نیز سرعت خود را افزایش می دهد. شرکت هایی مانند گلدمن ساکس، نتفلیکس و تسلا گزارش می دهند. در هفته پیش رو چه چیز دیگری برای بازارها در نظر گرفته شده است؟

توصیه شده توسط دانیل دوبروفسکی

پیش بینی فرصت های تجارت برتر رایگان خود را دریافت کنید

عملکرد دلار آمریکا در مقابل ارزها و طلا

image1.png

پیش بینی های اساسی:

پیش بینی دلار آمریکا: سوگیری صعودی دست نخورده به عنوان CPI داغ در مسیر Hawkish تغذیه می شود

احتمالاً دلار آمریکا در کوتاه‌مدت در شرایطی که تورم بالا در اقتصاد ایالات متحده باعث می‌شود فدرال رزرو در افق پیش‌بینی در مسیری انقباض‌آمیز باقی بماند، حمایت می‌شود.

S&P 500، Nasdaq 100، Dow Jones – درآمدهای سه ماهه سوم، اقدام بازار را افزایش خواهد داد

پس از رکود و افزایش روز پنجشنبه، بازارهای سهام ایالات متحده به دنبال خوشه ای از درآمدهای مهم سه ماهه سوم در هفته آینده خواهند بود، از جمله تسلا، گلدمن ساکس، جی اند جی و نتفلیکس.

چشم انداز قیمت طلا: یک چاپ دیگر با تورم خشمگین مسیر XAU/USD را کاهش می دهد

قیمت طلا هفته گذشته 3 درصد کاهش یافت. تورم قوی دیگر ایالات متحده به این معنی است که فدرال رزرو باید مبارزه خود را با CPI خشمگین افزایش دهد. XAU/USD همچنان در خطر است.

پیش‌بینی پوند بریتانیا (GBP): رالی پوند/دلار آمریکا به‌دلیل استعفای کوارتنگ و چرخش PM متوقف می‌شود

نخست وزیر تراس جانشین وزیر خزانه داری کوارتنگ، جرمی هانت شد. آیا او از در به دنبال او خواهد آمد؟

پیش بینی بیت کوین و اتریوم برای هفته پیش رو

بیت کوین و اتریوم پس از CPI در محدوده محدود باقی می مانند، زیرا سایر دارایی های ریسک همچنان در حال سقوط هستند. ریز ریز کردن بیشتر در پیش است؟

پیش بینی USD/CAD: شانس افزایش BoC در حالی که فدرال رزرو افزایش می یابد کاهش می یابد، USDCAD صعودی است

بازارها پیش‌بینی می‌کنند که تا پایان سال، نرخ رشد آهسته‌تری بین فدرال رزرو و بانک مرکزی کانادا کاهش یابد. واگرایی خط مشی، مضامین ادامه صعودی را در USD/CAD برجسته می کند

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

پیش بینی های فنی:

پیش بینی فنی دلار آمریکا: EUR/USD، GBP/USD، USD/CAD، USD/JPY

در حالی که شمع هفتگی دلار آمریکا بلاتکلیفی را نشان داد، یک روند شدید همچنان پابرجاست و هنوز نشانه‌ای از شکست را نشان نداده است.

پیش بینی S&P 500، Nasdaq 100، Dow Jones برای هفته پیش رو

سهام هفته گذشته یک نوسان داشت و در مجموع دقیقاً از جایی که شروع کردند به پایان رسید. هفته آینده می تواند یک هفته بزرگ برای جهت گیری باشد.

پیش‌بینی فنی طلا: آیا خرس‌های XAU/USD می‌توانند پشتیبانی بحرانی را بشکنند؟

با ادامه روند صعودی دلار، طلا امسال متحمل ضربه های بزرگی شده است. با پشتیبانی تست XAU/USD، آیا خرس‌ها آنچه را که برای پاک کردن پشتیبانی در 1640 لازم است را دارند؟

افزایش قیمت نفت خام به شکل گیری پرچم گاو تکامل می یابد

قیمت نفت ممکن است تلاش کند تا کاهش را از بالاترین قیمت ماهانه (93.64 دلار) بازگرداند زیرا به نظر می رسد شکل گیری پرچم گاو نر در حال شکل گیری است.

پیش بینی پوند بریتانیا: GBP/USD Rally Fizzles- Battle Lines Drawing

استرلینگ محدوده ماهانه را زیر مقاومت قرار داده است و خطوط نبرد برای رالی پایین ترین سطح چند دهه کشیده شده است. سطوحی که در نمودار هفتگی GBP/USD اهمیت دارند.

چشم انداز فنی USD/JPY: مانع بزرگ پیش رو

USD/JPY در آستانه رسیدن به یکی از مهم ترین سطوح مقاومتی است که در ماه های اخیر دیده است. تابلوهای راهنما برای تماشا و سطوح کلیدی برای تماشا کدامند؟





منبع