داده های تکان دهنده PPI آلمان قادر به جلوگیری از صعود EUR نیست


نقاط صحبت تحلیل EUR/USD

  • نرخ PPI آلمان تاثیر کمی بر یورو/دلار آمریکا دارد اما مشکلات تورمی فعلی را برجسته می‌کند.
  • تمرکز FOMC فردا.
  • EUR/USD بالاتر از برابری در حال حاضر.

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

پیشینه اساسی یورو

یورو توانسته است یک بار دیگر خود را در برابر دلار آمریکا بالاتر از نرخ برابری کند، علیرغم اینکه داده های شاخص PPI آلمان در ماه اوت بسیار تکان دهنده است (تقویم اقتصادی زیر را ببینید).

تقویم اقتصادی یورو/دلار آمریکا

رابط کاربری گرافیکی، توضیحات برنامه به طور خودکار تولید می شود

منبع: تقویم اقتصادی DailyFX

مقدمه ای بر تحلیل تکنیکال

تجارت اخبار

توصیه شده توسط وارن ونکتاس

با نگاهی به مقایسه PPI با انرژی و به استثنای آن، می‌توان دید که بیشتر افزایش قیمت در رقم اصلی را می‌توان به هزینه‌های انرژی بالاتر نسبت داد و بر بحران انرژی در منطقه یورو تاکید کرد.

شرح نمودار به طور خودکار ایجاد شد

با نگاه به آینده، بازارها تصمیم فدرال رزرو برای نرخ بهره فردا را پیش بینی می کنند که در حال حاضر انتظار می رود 75bps با 83% احتمال، با توجه به قیمت گذاری بازار پول – جدول زیر را ببینید. با توجه به اینکه بسیاری از تحلیلگران انتظار دارند تورم به اوج خود رسیده باشد، سخنرانی پس از اعلامیه توسط جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، کلیدی برای آینده خواهد بود. رهنمودهای رو به جلو، سوگیری جهتی کوتاه مدت را در EUR/USD دیکته می کند، اما بادهای معکوس اساسی پیش روی منطقه یورو در حال افزایش است و ممکن است در ماه های زمستانی آینده تشدید شود. این امر، یورو را در معرض نزولی قرار می دهد، اگرچه روایت جنگ طلبانه بانک مرکزی اروپا در مورد اخیر به کاهش برخی از ضعف یورو کمک کرده است.

احتمالات نرخ بهره فدرال رزرو

تصویری از یک کامپیوتر توضیحات به طور خودکار با اطمینان متوسط ​​تولید می‌شود

منبع: Refinitiv

تجزیه و تحلیل فنی

نمودار روزانه EUR/USD

شرح نمودار به طور خودکار ایجاد شد

نمودار تهیه شده توسط وارن ونکتاس، IG

اقدام اخیر قیمت یورو/دلار آمریکا نشان‌دهنده پس‌زمینه بنیادی فعلی با نامطمئن بودن بازارها در آستانه هفته کلیدی بانک مرکزی است. شمع‌های روزانه مملو از ساختارهای دوجی هستند، بدون اینکه سوگیری جهت‌گیری زیادی داشته باشند و این جفت را در برابر هر چیزی که فدرال رزرو به سمت ما پرتاب کند آسیب‌پذیر می‌کند. بسته شدن دیروز بالای میانگین متحرک نمایی 20 روزه (بنفش) سطح حمایت فوری را ایجاد کرده است زیرا منتظر جزئیات جلسه فردای FOMC هستیم.

مقدمه ای بر تحلیل تکنیکال

الگوهای شمعدان

توصیه شده توسط وارن ونکتاس

سطوح مقاومت:

سطوح پشتیبانی:

داده های احساسات مشتری IG: صعودی

IGCS نشان می دهد که معامله گران خرده فروشی در حال حاضر هستند بلند در EUR/USD، با 57% معامله گرانی که در حال حاضر موقعیت های خرید دارند (تا لحظه نگارش این مقاله). در DailyFX ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، اما به دلیل تغییرات اخیر در موقعیت‌های بلند و کوتاه، ما طرفدار یک سوگیری صعودی کوتاه مدت هستیم.

با وارنون توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید:@WVenketas





منبع