داده های انگلستان استرلینگ را تقویت می کند، FOMC دقیقه نزدیک است


GBP/USD – قیمت ها، نمودارها و تجزیه و تحلیل

  • داده های بریتانیا از پوند انگلیس حمایت می کند.
  • صورتجلسه FOMC بعداً در جلسه منتشر می شود.

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

بیشترین خوانده شده: جدیدترین پوند انگلیس (GBP) – افت پوند/دلار آمریکا، قربانی قدرت دلار آمریکا

پوند انگلیس در دو طرف 1.2100 در برابر دلار آمریکا معامله می شود که با توجه به آمارهای بهتر از حد انتظار در این هفته تقویت شده است. در حالی که دلار آمریکا نیز قوی است و با افزایش بازدهی خزانه داری ایالات متحده حمایت می شود، استرلینگ در برابر همتای خود در سراسر اقیانوس اطلس و طیف گسترده ای از ارزهای دیگر G7 سودهایی به دست آورده است. آخرین شاخص‌های PMI بریتانیا پیش‌بینی‌ها را شکست داد و فعالیت‌های تجاری در بریتانیا به‌ویژه در بخش خدمات را نشان داد و در ماه فوریه به شدت افزایش یافت، در حالی که آخرین نگاه به دفاتر دولتی نشان داد استقراض خالص بخش عمومی (PSNB) با مالیات بهتر از حد انتظار افزایش یافته است. دریافتی و مازاد در ژانویه.

image1.png

آخرین داده ها حاکی از آن است که اقتصاد بریتانیا ممکن است در حال بهبود باشد و به بانک انگلستان فضای بیشتری برای افزایش نرخ بهره بدهد. تورم بریتانیا در حال کاهش است، اما در سطح فعلی 10.1 درصد به شدت بالاتر از دستور بانک انگلستان (BoE) در حدود 2 درصد است. بر اساس گزارش BoE، انتظار می‌رود که تورم در ماه‌های آینده به سرعت کاهش یابد، زیرا قیمت انرژی و هزینه کالاهای وارداتی کاهش می‌یابد، در حالی که مصرف‌کنندگان بریتانیایی درآمد قابل تصرف کمتری برای خرج کردن در کالاها و خدمات دارند. بانک مرکزی انگلیس در نشست ماه مارس نرخ بهره را با ۲۵ واحد افزایش به ۴.۲۵ درصد و در سه ماهه دوم ۲۵ واحد دیگر افزایش داد. اگر رشد ادامه یابد و تورم مطابق با انتظارات BoE کاهش یابد، ممکن است موردی برای کاهش نرخ بهره بریتانیا در سه ماهه چهارم وجود داشته باشد.

image2.png

دلار آمریکا در چند ماه گذشته محرک اصلی کابل بوده است، زیرا دلار آمریکا به دلیل یک سری افزایش نرخ بهره در ایالات متحده افزایش یافته است. شاخص دلار آمریکا کمتر از 40 پیپ تا رسیدن به بالاترین رقم چند هفته‌ای جدید فاصله دارد، زیرا بازدهی آمریکا به افزایش اخیر خود در پس‌زمینه جنگ‌طلب بانک مرکزی آمریکا ادامه می‌دهد.

نمودار روزانه شاخص دلار آمریکا (DXY) – 22 فوریه 2023

image3.png

توصیه شده توسط Nick Cawley

نحوه معامله GBP/USD

صورتجلسه امروز FOMC که در ساعت 19:00 به وقت گرینویچ منتشر شد، میزان چشم انداز جنگ طلبانه فدرال رزرو را نشان می دهد. نظرات اخیر فدرال رزرو برای مدت طولانی تری به سمت نرخ های بالاتر متمایل شده است و برخی از شرکت کنندگان پیشنهاد می کنند که افزایش 50 واحد پایه در جلسه گذشته مورد بحث قرار گرفته است.

برای همه انتشار داده‌ها و رویدادهای متحرک بازار، به بخش مراجعه کنید تقویم اقتصادی DailyFX

نمودار روزانه GBP/USD این جفت را نشان می‌دهد که بین میانگین‌های متحرک 20، 50 و 200 روزه و در منطقه‌ای که نه بیش از حد خرید شده و نه بیش از حد فروش است، به دام افتاده است. بعید به نظر می‌رسد که دو سطح اخیر در حدود 1.2450 در آینده نزدیک با مقاومت 1.2270 و 1.2290 آزمایش شود. 200-dma در 1.1934 باید به عنوان یک ترمز در مورد هر گونه فروش عمل کند.

نمودار قیمت روزانه GBP/USD – 22 فوریه 2023

همه نمودارها از طریق TradingView




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه -2٪ 1% -1٪
هفتگی -3٪ 8% 2%

تاجران خرده‌فروشی لانگ‌ها را اصلاح می‌کنند

داده‌های معامله‌گران خرده‌فروشی نشان می‌دهد 49.78 درصد معامله‌گران لانگ خالص هستند و نسبت معامله‌گران کوتاه به لانگ 1.01 به 1 است. معامله گران نت شورت 7.69 درصد بیشتر از دیروز و 8.16 درصد بیشتر از هفته گذشته است.

ما معمولاً دیدگاه مخالفی نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران کوتاه‌مدت هستند نشان می‌دهد که قیمت‌های پوند/دلار آمریکا ممکن است به افزایش خود ادامه دهند. معامله گران نسبت به دیروز و هفته گذشته کوتاه تر هستند و ترکیب احساسات فعلی و تغییرات اخیر به ما یک سوگیری معاملاتی مخالف GBP/USD- صعودی قوی تر.

دیدگاه شما در مورد پوند انگلیس چیست – صعودی یا نزولی؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.





منبع