خوش بینی سقف بدهی حمایت کننده از شاخص دلار (DXY)


تجزیه و تحلیل دلار آمریکا و نکات صحبت

  • موضوع سقف بدهی ایالات متحده محرک اصلی بازارها است.
  • آیا PMI ایالات متحده تولید را به زیر 50 خواهد رساند؟
  • DXY در اطراف سطح مقاومت 103.42 تردید نشان می دهد.

توصیه شده توسط وارن ونکتاس

پیش بینی دلار رایگان خود را دریافت کنید

پیشینه اساسی USD

شاخص دلار (DXY) به آهنگ مذاکرات سقف بدهی ایالات متحده می رقصد و بحث های دیروز باعث ایجاد خوش بینی مجدد در بازارهای جهانی شد. دلار اندکی افزایش یافت و صبح امروز سه شنبه نسبتاً ثابت معامله شد. در حالی که هیچ توافقی حاصل نشد، هر دو نماینده (رئیس جمهور جو بایدن و کوین مک کارتی رئیس مجلس نمایندگان) اظهار داشتند که مذاکرات سازنده بوده است. با این حال، برای جلوگیری از پیش‌فرض به مذاکرات بیشتری نیاز است.

دیروز شامل تعداد زیادی از سخنرانان فدرال رزرو بود که بولارد فدرال رزرو بازارهای غافلگیرکننده را با درخواست احتمالاً دو افزایش دیگر نرخ بهره انجام داد، در حالی که آقای کشکاری لحن محتاطانه تری را انتخاب کرد که مطمئن نبود از توقف یا افزایش در جلسه ژوئن مطمئن نبود. این لفاظی کمی تندخویانه اکنون انتظارات کاهش نرخ بهره را کاهش داده است، همانطور که در معاملات آتی صندوق های فدرال رزرو در زیر مشاهده می شود. بازارهای پول اکنون تقریباً قیمت گذاری می کنند 34bps کاهش نرخ تا پایان سال بر خلاف 41bps همین دیروز. محدودکننده افزایش قیمت دلار، مقامات تهاجمی بانک مرکزی اروپا بوده است که گفتگوهای سختگیرانه سیاست پولی را تشدید کرده اند – PMI منطقه یورو نیز اواخر امروز صبح به چشم انداز اقتصادی منطقه خواهد افزود.

دانش تجارت پایه

مبانی کلان

توصیه شده توسط وارن ونکتاس

احتمالات نرخ بهره فدرال رزرو

image1.png

منبع: Refinitiv

همانطور که گفته شد، هفته پیش رو حاوی چندین داده اقتصادی با تاثیر بالا از ایالات متحده است، از جمله تولید ناخالص داخلی، سفارشات کالاهای بادوام، احساسات مصرف کننده و PCE اصلی. همه اینها به بازارها و فدرال رزرو اطلاعات ارزشمندی را برای هدایت پیش رو ارائه می دهد. بعداً امروز، بیشتر صحبت های فدرال رزرو نوسانات کوتاه مدت و همچنین PMI ایالات متحده (S&P) را فراهم می کند. پیش‌بینی می‌شود که در صورت کاهش ارقام واقعی، هر دو بخش تولید و خدمات کاهش پیدا کنند.

تقویم اقتصادی

image2.png

منبع: تقویم اقتصادی DailyFX

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

تجزیه و تحلیل فنی

نمودار روزانه شاخص دلار آمریکا

image3.png

نمودار تهیه شده توسط وارن ونکتاس، IG

حرکت قیمت روزانه DXY با توجه به حرکت صعودی خود کند شده است، زیرا شاخص به قلمرو بیش از حد خرید که توسط شاخص قدرت نسبی (RSI) اندازه‌گیری می‌شود، نزدیک می‌شود. در حالی که هنوز فضای بیشتری برای یک رالی طولانی مدت وجود دارد، می توان این رالی را محدود کرد 104.00 دسته مقاومت روانی در حال حاضر، حرکت قیمت به به روز رسانی سقف بدهی بستگی دارد (همانطور که در مورد اکثر بازارها وجود دارد) و هر چه زودتر وضوح وجود داشته باشد، بازارها زودتر می توانند روی داده های اقتصادی فدرال رزرو و ایالات متحده تمرکز کنند.

سطوح مقاومت:

  • مقاومت خط روند
  • 104.00
  • 103.42

سطوح پشتیبانی:

  • 102.81
  • MA 50 روزه (زرد)
  • 101.42
  • 101.00

با وارنون توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید:@WVenketas





منبع