خرده فروشی ژوئن در 1% در مقابل 0.8% مورد انتظار، می تجدید نظر بالاتر


نکات گفتگو:

  • امروز صبح اطلاعات خرده فروشی ایالات متحده برای ماه ژوئن منتشر می شود.
  • گزارش خرده‌فروشی معمولاً اولین نگاهی است که سرمایه‌گذاران به رفتار خرده‌فروشی برای آخرین ماه تکمیل‌شده دریافت می‌کنند و به این ترتیب، می‌توان توجه قابل‌توجهی به این نقطه داده داشت، زیرا ممکن است نشانه اولیه روندها باشد.
  • انقباض 0.3 درصدی ماه گذشته بسیاری را غافلگیر کرد، اما چاپ 1 درصدی این ماه با تجدیدنظر در ماه گذشته تا 0.1 درصد همراه شد که قدرت مصرف کننده ایالات متحده را حتی در محیطی با شرایط پولی سخت تر نشان می دهد.
  • پیش بینی های فصلی به تازگی از DailyFX منتشر شده است و من نوشتم بخش فنی پیش بینی دلار آمریکا. برای دریافت متن کامل بر روی لینک زیر کلیک کنید.

مصرف کننده ایالات متحده همچنان قوی است همانطور که با انتشار صبح امروز داده های خرده فروشی ایالات متحده برای ماه ژوئن نشان داد. این نقطه داده در برابر انتظار 0.8 درصد به 1% رسید. و ماه گذشته -.3% که بسیاری را غافلگیر کرد تا -.1% اصلاح شد.

این کار چند کار را انجام می دهد، که کلید آن این است که روند ریزش داده های خرده فروشی را که از ژانویه نشان داده بود، شکست. و با این نگاه اولیه، این احتمالاً عاملی است که فدرال رزرو هنگام ارزیابی افزایش نرخ بهره در نظر می گیرد. با جذب مصرف‌کننده آمریکایی قیمت‌های بالاتر و ادامه هزینه‌ها، این امر می‌تواند مسیر را در مسیری تهاجمی‌تر از آنچه که شاهد کاهش مداوم خرده‌فروشی بودیم، نگه دارد.

خرده فروشی ایالات متحده از ژوئن 2021

خرده فروشی ما

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی

پاسخ فوری به داده ها نشان دادن قدرت در سهام بود. S&P 500 برای رسیدن به بالاترین سطح جدید در کوتاه مدت، منطقه مقاومت عظیمی را که بین 3802-3830 است آزمایش کرد، شکست خورد.

نمودار 15 دقیقه ای S&P 500

نمودار SPX 15 متر

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; S&P 500 در Tradingview

— نوشته جیمز استنلی، استراتژیست ارشد DailyFX.com

با جیمز در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @JStanleyFX





منبع