حرکت صعودی پس از شکست جعلی پژمرده می شود. حالا چی؟


چشم انداز قیمت طلا:

  • طلارالی پس از آن شتاب خود را از دست می دهد قیمت شکست مقاومت فنی کلیدی را حفظ کند
  • بهبود احساسات تقاضا برای دارایی های امن را کاهش می دهد و از XAU/ جلوگیری می کنددلار آمریکا از قدرت بالاتر
  • با این حال، اگر فدرال رزرو نتواند سرمایه گذاران را در این هفته متقاعد کند که بدترین شرایط از نظر بی ثباتی مالی به پایان رسیده است، تلاطم بازار می تواند به زودی دوباره ظاهر شود.

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی طلای رایگان خود را دریافت کنید

بیشترین خوانده شده: چشم انداز دلار آمریکا به گام های بعدی فدرال رزرو بستگی دارد. آیا FOMC پیاده روی خواهد کرد یا مکث؟

طلا (XAU/USD) در معاملات یک شبه افزایش یافت و برای مدت کوتاهی به 2015 دلار رسید که بالاترین رکورد خود در بیش از یک سال گذشته بود، اما در طول جلسه نیویورک، با کاهش قیمت فلز گرانبها در اطراف سطح 1975 دلار، علیرغم ضعف گسترده دلار آمریکا، افزایش یافت. فضای FX

در روزهای اخیر، طلا تا حدودی به دلیل وضعیت ریسک ناشی از ترس از اینکه آشفتگی در بخش بانکی ایالات متحده و اروپا می تواند منجر به یک بحران مالی بزرگ شود، تقویت شده است، اما به نظر می رسد این نگرانی ها در روز دوشنبه کاهش می یابد.

هنوز خیلی زود است که بگوییم بحران اعتماد حل شده است، اما اقدامات اخیر بانک های مرکزی مختلف و سایر مقامات در سراسر جهان به کاهش هراس فراری کمک کرده است و خطرات سرایت را در حال حاضر متوقف کرده است.

در ایالات متحده، فدرال رزرو به دنبال فروپاشی SVB و SBNY، اقدامات اضطراری را برای حمایت از بانک های مشکل دار که به نقدینگی نیاز دارند، اتخاذ کرده است. در اروپا، رگولاتورهای سوئیسی در ساعت یازدهم این آخر هفته میانجی‌گری کردند تا UBS رقیب دیرینه‌اش Credit Suisse را خریداری کند، اقدامی که مورد تشویق سرمایه‌گذاران جهانی قرار گرفت.

با بهبود احساسات، دارایی های دفاعی ممکن است بخشی از جذابیت خود را از دست بدهند و از افزایش قیمت طلا جلوگیری کنند. با این حال، اگر تحولات سیستم بانکی دوباره افزایش یابد، XAU/USD می‌تواند حرکت صعودی قوی را در یک چشم به هم زدن برای قدرت بالاتر بگیرد و اوج‌های سال 2022 خود را تنها یک لمس زیر 2080 دلار به چالش بکشد.

زمانی که فدرال رزرو تصمیم سیاست پولی ماه مارس خود را اعلام کند، سرنخ های بیشتری در مورد چشم انداز کوتاه مدت در روز چهارشنبه خواهیم داشت. تردیدهای زیادی در میان خرده‌فروشان وجود دارد، اما یک چیز واضح است: اگر سیاست‌گذاران نتوانند بازارها را متقاعد کنند که بدترین وضعیت از نظر بی‌ثباتی مالی به پایان رسیده است، قیمت طلا در مرحله بعدی بالاتر می‌رود.




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه 16% 2% 9%
هفتگی -12% 30% 3%

تحلیل فنی قیمت طلا

طلا در روز دوشنبه افزایش یافت و برای مدت کوتاهی منطقه 2000/2005 دلار را درنوردید، اما شکست پایدار نشد و قیمت ها در طول روز به زیر آن منطقه سقوط کردند. جانبداری. اگر سناریوی معکوس اجرا شود، پشتیبانی اولیه 1975 دلار / 1965 دلار است و به دنبال آن 1920 دلار است. از طرف دیگر، اگر گاوها کنترل قاطع بازار را دوباره به دست آورند، اولین سقفی که باید روی آن نظارت کرد 2000/2005 دلار است. اگر این مانع بر روی قیمت‌های بسته شدن روزانه برداشته شود، می‌توانیم شاهد حرکت به سمت مقاومت کانال در قیمت 2050 دلار باشیم و به دنبال آن، نوسان اوج سال گذشته را دوباره آزمایش کنیم.

توصیه شده توسط دیگو کولمن

نحوه معامله طلا

نمودار فنی قیمت طلا

نمودار آتی طلا با استفاده از TradingView تهیه شد





منبع