جهش پشتیبانی نقره به مقاومت فیبوناچی، اوج هفت ماهه


نکات صحبت نقره ای:

توصیه شده توسط جیمز استنلی

پیش بینی فرصت های تجارت برتر رایگان خود را دریافت کنید

قیمت نقره روز جمعه به بالاترین حد خود در هفت ماه گذشته رسید و مقاومتی را در سطح کلیدی فیبوناچی پیدا کرد که در قیمت 23.88 ترسیم شده است. این علامت 50 درصدی از فروش 2020-2022 است و همچنین مقداری مرجع قیمت قبلی وجود دارد، زیرا همین سطح در چند سال پیش به کاهش نوسان کمک کرده بود.

من هفته گذشته قیمت نقره را بررسی کرده بودم، و یک منطقه حمایتی بلندمدت را برجسته کردم که در نهایت به کاهش قیمت‌های هفته گذشته کمک کرد. این از ناحیه 21.73 تا حدود 22.35 ادامه دارد، و این یک منطقه حمایتی در طول تجارت 2021 بود تا زمانی که به عنوان مقاومت در ماه مه و سپس دوباره در نوامبر، درست قبل از اینکه قیمت ها به بالاترین سطح هفت ماهه جدید صعود کنند. هفته گذشته

نمودار قیمت هفتگی نقره

image1.png

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; نقره در Tradingview

از روزانه، ما می‌توانیم آن عقب‌نشینی حمایتی را ببینیم که در هفته گذشته ظاهر شد، با حکاکی از پایین‌ترین سطح فیبوناچی 38.2 درصدی همان حرکت اصلی که نشانگر 50 درصد اوج‌ها را تعیین کرد. در اینجا نیز مرجع دیگری وجود دارد که از فیبوناچی اصلاحی که حرکت اصلی سال 2022 را پوشش می‌دهد، از بالاترین رقم در ماه مارس به پایین‌ترین سطح سپتامبر که به تنظیم اصلاحی قبلی کمک می‌کرد، نیز وجود دارد.

این نشان دهنده سطح دیگری از مقاومت موجود است که از حدود 23.64 گرفته شده است و در مجموع با سطح 23.88، منطقه مقاومتی ایجاد می کند که خریداران باید در صورت ادامه شکست با آن مبارزه کنند. اما، افزایش اخیر اخیر همراه با بالاتر به پایین هفته گذشته، در را برای گاوها باز نگه می دارد.

توصیه شده توسط جیمز استنلی

ویژگی های معامله گران موفق

نمودار روزانه نقره ای

image2.png

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; نقره در Tradingview

نقره ای کوتاه مدت

نقره دارای پتانسیل صعودی با توجه به بالاترین بالاترین اخیر برای همراهی با بالاتر به پایین است، اما سوال بزرگ این است که بالاترین پایین بعدی کجا ممکن است ظاهر شود.

نوسان پایین هفته گذشته در 22.19 است، بنابراین خریداران باید برای ارائه پشتیبانی بالاتر از این قیمت وارد عمل شوند. از اقدامات اخیر قیمت، پتانسیلی برای چنین چیزی در اطراف دسته 23 وجود دارد، که تا حدود 23.14 حرکت می کند که در روز جمعه گذشته، درست قبل از افزایش مقاومت فیبوناچی، پایین ترین نرخ نوسانی بود.

توصیه شده توسط جیمز استنلی

مبانی تجارت روند

نمودار چهار ساعته نقره ای

image3.png

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; نقره در Tradingview

— نوشته جیمز استنلی، استراتژیست ارشد، DailyFX.com و رئیس آموزش DailyFX

با جیمز در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @JStanleyFX





منبع