جهش سهام قبل از بازار بر میزان درآمد سه ماهه سوم


  • درآمد هر سهم (EPS) واقعی 3.12 دلار در مقابل 2.88 دلار تخمینی.
  • درآمد واقعی تعدیل شده 33.49 میلیارد دلار در مقابل 32.35 میلیارد دلار تخمینی.
  • درآمد حاصل از فروش و تجارت سهام واقعی 2.30 میلیارد دلار در مقابل 2.48 میلیارد دلار برآورد شده است.
  • مدیرعامل جیمی دیمون امیدوار است که در اوایل سال آینده بازپرداخت سهام را از سر بگیرد.

پیشنهاد شده توسط زین وودا

پیش بینی سهام رایگان خود را دریافت کنید

درآمد سه ماهه سوم بانک US امروز قبل از به صدا درآمدن زنگ با پیشتاز بودن جی پی مورگان چیس (NYSE: JPM) آغاز شد. پیش بینی و بررسی دقیق نتایج امروز نباید تعجب آور باشد، زیرا سرمایه گذاران دیدگاهی از عملکرد بانکی در بازار نزولی و محیط نرخ بهره بالا دارند. انتظارات سود بانکی به طور مداوم در چند ماه گذشته به ویژه در بخش بانکداری شرکتی و سرمایه گذاری کاهش یافته است. ما نظراتی را از جیمی دیمون، مدیرعامل جی پی مورگان شنیدیم که اظهار داشت بعید است فدرال رزرو آمریکا بتواند تورم را بدون ایجاد رکود کاهش دهد. اگر رکودی برای دیمون ایجاد شود، گفت که بازارها می توانند 20 تا 30 درصد دیگر عقب نشینی کنند و در عین حال ایمان خود را به جروم پاول، رئیس FED تکرار کند.

انتشار درآمد شاهد بود که درآمد از تخمین ها شکست خورد و بخش بانکداری سرمایه گذاری یک شگفتی خاص بود. درآمد خالص بهره 34 درصد افزایش یافت زیرا افزایش نرخ بهره بانک‌های مرکزی به نفع بانک‌ها بود و زیان سایر بخش‌ها را جبران کرد. جیمی دیمون، مدیر عامل جی پی مورگان ابراز امیدواری کرد که بازخرید سهام در اوایل سال آینده از سر گرفته شود. او احتیاط کرد زیرا اظهار داشت که فوراً در مقابل ما بادهای معکوس قابل توجهی وجود دارد که شامل تورم سرسختانه بالا منجر به افزایش نرخ های بهره جهانی، تأثیرات نامشخص انقباضات کمی، جنگ در اوکراین که همه خطرات ژئوپلیتیکی را افزایش می دهد و وضعیت شکننده عرضه و قیمت نفت

منبع: Investing.Com

شرح نمودار به طور خودکار با اطمینان متوسط ​​ایجاد می شود

واکنش اولیه JPM

سهام JPMorgan حدود 32 درصد کاهش YTD معامله می شود و دیروزها در حدود 109.25 دلار به دلیل افزایش غافلگیرکننده پس از چاپ CPI ایالات متحده دیروز بسته شدند. در پیش‌بازار شاهد افزایش قیمت سهم حدود 2.74 درصد بودیم و حدود 112.40 دلار معامله شد.

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

نوشته شده توسط: Zain Vawda، نویسنده بازار برای DailyFX.com

با زین در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @zvawda





منبع