جهش بالاتر، کاهش تولید را از بین می برد


  • پیش بینی PMI تولید آلمان 49.2 در مقابل 50.6
  • EZ Manufacturing PMI Flash 49.6 در مقابل 51 پیش بینی
  • آلمان اچمانند آطمع 8 میلیارد یورو بکمک کردن پackage برای Uniper.

سفت کردن کمی: چیست و چگونه کار می کند؟

DAX 40: بالاتر می رود، کاهش تولید را کاهش می دهد

داکس بالاتر لبه زد در تجارت اروپا، هفته را با وجود مثبت به پایان رساند افزایش بیش از حد انتظار بانک مرکزی اروپا نرخ بهره و همچنین داده های رشد ناامید کننده نظرسنجی. را بانک های مرکزی اروپا (ECB) نرخ بهره را 50 واحد افزایش داد به صفر درصد در روز پنجشنبه، اولین افزایش آن در 11 سال گذشته، پایان دادن به سیاست نرخ های بهره منفی که از سال 2014 برقرار بود. این نشان می دهد که سیاست گذاران در مورد تورم بسیار نگران شده اند، به طوری که CPI منطقه یورو اکنون به رکورد سالانه 8.6٪ رسیده است، حتی به قیمت رشد در منطقه.

آخرین داده های نظرسنجی PMI برای منطقه یورو نشان می دهد که رشد در منطقه کند می شود، حتی قبل از اینکه بانک مرکزی شروع به تشدید سیاست های پولی کند.انتشار کلید PMI تولیدی آلمان در ماه جولای به 49.2 کاهش یافت و کاهش یافتبه منطقه انقباض و پایین ترین سطح آن در 25 ماه گذشته، پیش بینی ها را تقویت می کند که بزرگترین اقتصاد اروپا در نیمه دوم سال 2022 به سمت رکود می رود.برای بانک مرکزی اروپا، PMI امروز cرا تایید می کند نمای یک مجموعه متوسط ​​از افزایش نرخ. پس از 50 امتیاز پایه دیروز، را بانک مرکزی اروپا فقط ممکن است در مجموع 50 واحد دیگر افزایش یابد زیرا فشارهای رکود اقتصادی در حال حاضر به طور قابل توجهی اقتصاد را خنک می کند.

در همین حال، آلمان با بسته کمکی 8 میلیارد یورویی برای Uniper موافقت کرده استبا توجه به برنامه ریزی دولت برای تصاحب 30 درصد از سهام شرکت انرژی که پس از کاهش عرضه گاز روسیه به کشور، نزدیک به سقوط بود.اولاف شولز، سیhancellor، که تعطیلات خود را در آنجا قطع کرد اسبرای تکمیل قرارداد، یونیپر برای اقتصاد و تامین انرژی شرکت‌ها و مشتریان مسکونی از اهمیت بالایی برخوردار است.

نمودار روزانه DAX 40 – 21 ژوئیه 2022

جدیدترین DAX 40: بالارفتن، کاهش تولید را کاهش می‌دهد

منبع: TradingView

نمودار DAX 40 2H – 21 ژوئیه 2022

جدیدترین DAX 40: بالارفتن، کاهش تولید را کاهش می‌دهد

منبع: TradingView

از منظر فنی، دیروز دیدم فشار به پایین نزدیک به ما روانشناسی کلیدی سطح 13000 قبل از جست و خیز و بسته شدن اندکی برای روز. بسته شدن روزانه شمع نشان دهنده یک چکش معکوس است زیرا شاهد افزایش قیمت در تجارت اروپا بودیم. از دید درون روزی، ما در حال حاضر بالاتر از 20، 50 و 100-SMA با شکست و بسته شدن یک کندل 2 ساعته بالاتر از اوج های چهارشنبه (13440) ممکن است شاهد ادامه روند درون روزی به ناحیه مقاومت در حدود سال 13778 باشیم.

سطوح کلیدی درون روزی که ارزش تماشا را دارند:

پشتیبانی مناطق

مناطق مقاومت

نوشته شده توسط: Zain Vawda، نویسنده بازار برای DailyFX.com

با زین در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @zvawda





منبع