جلسه نیویورک: نکات تجارت فارکس


– بررسی شده توسط جیمز استنلی، 24 نوامبر 2021

جلسه فارکس نیویورک یکی از نقدشونده ترین جلسات معاملات فارکس است. زمانی که جلسه ایالات متحده با جلسه بازار فارکس لندن همپوشانی داشته باشد، نقدشوندگی ترین دوره روز در نظر گرفته می شود.

جلسه فارکس نیویورک چه ساعتی باز می شود؟

جلسه فارکس نیویورک در ساعت 8:00 صبح به وقت شرقی باز می شود و در ساعت 5:00 عصر به وقت شرقی پایان می یابد. “همپوشانی” زمانی رخ می دهد که جلسه فارکس ایالات متحده با جلسه بازار فارکس لندن همپوشانی داشته باشد. جلسه بازار فارکس لندن در ساعت 3:00 بامداد ET باز می شود و در 12:00 PM ET بسته می شود، بنابراین همپوشانی بین ساعت 8:00 صبح به وقت ET و 12:00 PM ET رخ می دهد.

در طول این همپوشانی، جلسه ایالات متحده می تواند بسیار شبیه به جلسه لندن معامله شود.

ساعات بازار فارکس نشان می دهد که جلسات ایالات متحده و جلسه لندن همپوشانی دارند

شروع جلسه نیویورک معمولاً نوسانات بیشتری نسبت به اواخر روز دارد. روش‌های مختلفی وجود دارد که معامله‌گران می‌توانند از آن برای تجارت سطوح مختلف استفاده کنند نوسان.

استراتژی شکست نیویورک: تجارت “همپوشانی”

“همپوشانی” زمانی است که جلسات فارکس لندن و ایالات متحده به معنای واقعی کلمه روی یکدیگر همپوشانی دارند. اینها دو مرکز بزرگ بازار در جهان هستند و در این بازه زمانی چهار ساعته، حرکت‌های بزرگ و سریع را می‌توان در حین همپوشانی مشاهده کرد که حجم زیادی از نقدینگی وارد بازار می‌شود.

تصویر زیر نشان می دهد که چگونه در طول همپوشانی (بین خطوط سبز) دو بازار بزرگ، میانگین حرکت ساعتی در یورو/دلار آمریکا رسیدن به اوج

میانگین جابجایی ساعتی بر حسب ساعت از روز به یورو/دلار آمریکا.  جلسه بازار فارکس ایالات متحده

برای معامله همپوشانی، معامله گران می توانند از یک استراتژی شکست استفاده کنند که از نوسانات افزایش یافته در طول همپوشانی استفاده می کند.

نمونه ای از استراتژی شکست نیویورک با استفاده از یورو/دلار آمریکا، در زیر نشان داده شده است:

EUR/USD یک را تشکیل داد الگوی مثلثی که در طی همپوشانی، قیمت EUR/USD از آن خارج شد. هنگامی که یک معامله گر به درستی آدرس داده است مدیریت ریسک، ورود به تجارت می تواند با هر مکانیزم مربوطه مرحله بندی شود حمایت و/یا مقاومت.

EUR/USD استراتژی شکست نیویورک

معامله در بخش بعدی جلسه نیویورک

با بسته شدن لندن برای روز، نوسانات تمایل به کاهش شدید خواهد داشت. از همان نموداری که در بالا نگاه کردیم، که میانگین حرکات ساعتی را بر حسب ساعت از روز در یورو/دلار آمریکا نشان می‌دهد، می‌توانیم لحن متفاوتی را در میانگین حرکت ساعتی برای بخش بعدی معاملات فارکس ایالات متحده مشاهده کنیم:

میانگین جابجایی ساعتی بر حسب ساعت از روز به یورو/دلار آمریکا

همانطور که می بینید، قسمت بعدی جلسه نیویورک نوسانات کمتری را نشان می دهد. از آنجایی که میانگین حرکات ساعتی در مراحل بعدی جلسه نیویورک کوچکتر است، معامله گران می توانند از استراتژی معاملاتی متفاوتی استفاده کنند. استراتژی تجارت محدوده.

با استفاده از یک معامله گر استراتژی معاملاتی محدوده، از سطوح حمایت و مقاومت بهره ببرید. نمودار زیر نمونه ای از استراتژی معاملات محدوده را نشان می دهد. وقتی قیمت حرکت می کند، کران بالایی (خط قرمز) معامله گران به دنبال کوتاه کردن جفت ارز هستند. هنگامی که قیمت حرکت می کند، کران پایین (خط سبز) معامله گران به دنبال خرید جفت ارز هستند.

منطق پشت استفاده از استراتژی معاملاتی محدوده این است که با کاهش نوسانات، شکستن سطوح حمایت و مقاومت ممکن است سخت تر باشد و بنابراین به احتمال زیاد به سود استراتژی معاملاتی محدود می شود.

استراتژی معاملاتی محدود به محدوده

بهترین جفت های FX برای معامله در طول جلسه نیویورک

بهترین جفت ارز برای معامله در طول جلسه نیویورک، رشته های اصلی شما هستند یورو/دلار آمریکا، USD/JPY، GBP/USD، EUR/JPY، GBP/JPY، و USD/CHF. این جفت‌ها در طول جلسه ایالات متحده، به ویژه EUR/USD در طول همپوشانی، نقدشونده‌ترین جفت‌ها خواهند بود.

هر جلسه معاملاتی فارکس ویژگی های منحصر به فردی دارد، جلسه معاملاتی فارکس لندن پس از جلسه نیویورک و سپس جلسه معاملات آسیا دنبال می شود.

نقدینگی منجر به کاهش اسپرد و در نتیجه کاهش هزینه های معاملاتی خواهد شد. در طول همپوشانی، ترکیب افزایش نوسانات و افزایش نقدینگی برای اکثر معامله گران فارکس مفید خواهد بود.

توصیه شده توسط دیوید بردفیلد

پیش بینی دلار ما را برای بینش کارشناسان USD بررسی کنید

با راهنماها و منابع ما، تجارت فارکس خود را به سطح بعدی ببرید

اگر در تجارت فارکس تازه کار هستید، ما راهنمای تجارت فارکس جدید تمام اصول اولیه برای کمک به شما در سفر را پوشش می دهد. ما همچنین خواندن راهنمای ما را توصیه می کنیم ویژگی های معامله گران موفق، که شامل داده های بیش از 30 میلیون معامله زنده است که توسط تیم تحقیقاتی ما تجزیه و تحلیل شده است.





منبع