جلسات عمده معاملات فارکس از سراسر جهان


– بررسی شده توسط جیمز استنلی، 24 نوامبر 2021

سه جلسه اصلی معاملات فارکس وجود دارد که شامل این جلسه است بازار 24 ساعته: نشست لندن، نشست آمریکا و نشست آسیایی. هر یک مرکز اصلی بازار جغرافیایی می تواند ویژگی ها و تمایلات بسیار منحصر به فردی را از خود نشان دهد می توان اجازه معامله گران برای اجرای موثر استراتژی ها هروقت.

اگرچه بازار فارکس نقدشونده ترین بازار در بین تمام طبقات دارایی است، دوره هایی وجود دارد که در آن نوسانات ثابت است و سایرین کاهش می یابد. درک این زمان های مختلف جلسات فارکس می تواند قابلیت اطمینان استراتژی معاملات فارکس را بهبود بخشد.

در این مقاله، ما هر یک از این جلسات بازار فارکس را از جمله ویژگی‌های کلیدی آنها – مناطق زمانی فارکس و نحوه تأثیرگذاری آنها بر معاملات را بررسی خواهیم کرد.

ساعات معاملات فارکس

جلسات اصلی معاملات فارکس چیست؟

به طور معمول، بازار فارکس به سه جلسه بازار تقسیم می شود:

بازار فارکس در طول این جلسات تجاری بسیار کاربردی و پویا دیده می‌شود، زیرا بانک‌ها، مؤسسات و معامله‌گران خرده‌فروش عمده عملیاتی هستند. توجه به زمان‌های خاص هر جلسه معاملاتی به معامله‌گران فارکس در توسعه استراتژی‌های معاملاتی خود پیرامون این داده‌ها کمک می‌کند.

جلسه

بازار عمده

TIME (GMT)

ایالات متحده

نیویورک

13:00 – 22:00

آسیایی

توکیو

00:00 – 09:00

اروپایی

لندن

08:00 – 17:00

زمان جلسات فارکس

جلسه تجاری آسیایی

توکیو اولین جلسه فارکس است که باز می شود و بسیاری از شرکت کنندگان بزرگ از شتاب تجارت در آسیا برای توسعه استراتژی های خود و استفاده به عنوان معیاری برای پویایی بازار در آینده استفاده می کنند. تقریباً 6 درصد از معاملات FX جهان در معاملات آسیایی انجام می شود.

جلسه تجاری اروپا

لندن بزرگترین و مهم ترین جلسه معاملات فارکس در جهان است که تقریباً 34 درصد از سهم بازار را در اختیار دارد. حجم روزانه فارکس. اکثر بانک های بزرگ جهان به دلیل سهم بازار، میز معاملات خود را در لندن نگه می دارند. تعداد زیاد شرکت کنندگان در بازار فارکس لندن و ارزش بالای تراکنش ها باعث می شود تا جلسه لندن بیشتر شود فرار نسبت به دو جلسه دیگر فارکس

هجوم نقدینگی که از لندن وارد می شود می تواند تا حد زیادی افزایش یابد میانگین حرکت ساعتی جفت ارزهای اصلی مانند یورو/دلار آمریکا. نمودار زیر این آمار را بر اساس زمان روز نشان می دهد – به افزایشی که با شروع جلسه معاملاتی اروپا در ساعت 03:00 ET (08:00 GMT) رخ می دهد، توجه کنید.

حرکت جلسه معاملات فارکس

منبع: DailyFX ویژگی های معامله گران موفق تحقیق (2010-2012)

جلسه تجاری آمریکا

نیویورک، دومین بازار تجاری بزرگ، تقریباً 16 درصد از معاملات فارکس جهان را انجام می دهد. بسیاری از معاملات در نیویورک در زمان همپوشانی ایالات متحده و اروپا رخ می دهد، با کاهش نقدینگی و خروج معامله گران اروپایی از بازار فارکس، معاملات کاهش می یابد.

توجه کنید نقطه سبز در نمودار قبلی حدود ساعت 08:00 ET (13:00 GMT) زمانی که ایالات متحده آنلاین می شود و زمانی که بازار دارای همپوشانی اروپا و ایالات متحده است، میانگین حرکت حتی بیشتر می شود تا زمانی که لندن آفلاین شود (که با نقطه قرمز) نزدیک ساعت 12:00 ET (17:00 GMT).

بهترین زمان برای معامله چه زمانی است؟

داده های DailyFX در 10 سال گذشته نشان داده است، جفت ارزهای اروپایی در بازه زمانی 19:00 تا 11:00 به وقت گرینویچ موفقیت بیشتری نشان داده اند.. همانطور که قبلاً ذکر شد، نقدینگی در این مدت نسبتاً کم است زیرا جلسه ایالات متحده تأثیر چندانی ندارد. این نقدینگی کمتر امکان استراتژی‌های معاملاتی محدود با استفاده بیشتر را فراهم می‌کند شاخص ها مانند RSI.

معامله گران روز که دوست دارند محدوده، معنی خرید در حمایت و فروش در مقاومت باید مبادله ارزهای اروپایی را در اواخر جلسه ایالات متحده در جلسه آسیایی در نظر بگیرید (ساعت 19:0007:00GMT).

معامله گران روز که دوست دارند شکستگی ها و روندها باید تجارت را از زمانی که اروپا آنلاین می شود تا زمانی که اروپا به حالت آفلاین حرکت می کند، در نظر بگیرند (08:00ساعت 17:00GMT). در مرحله دوم، تجارت ارزهای آسیایی (AUDیا NZD) در طول جلسه آسیایی نیز ممکن است برخی از نواقص وجود داشته باشد زیرا آن روز کاری فعال برای آن ارزهای خانگی است.

اگر سعی کنید در طول نشست آسیایی ارزهای اروپایی را مبادله کنید، به احتمال زیاد آن را ناامید کننده خواهید دید زیرا این بازارها تمایل زیادی به حرکت ندارند زیرا این ‘ساعتهای استراحت’ برای آن ارزها

برای اطلاعات بیشتر در مورد جلسات معاملات فارکس، بخوانید بهترین زمان روز برای تجارت فارکس چه زمانی است؟?

پشتیبانی از صفحات و راهنماها برای افزایش تجربه تجارت فارکس شما

  • اگر به تازگی سفر تجاری خود را شروع کرده اید، درک اصول تجارت فارکس در رایگان ما ضروری است جدید در فارکس راهنمای تجارت
  • ما همچنین طیف وسیعی از راهنمای معاملات برای تکمیل دانش فارکس و توسعه استراتژی شما.
  • تیم تحقیقاتی ما بیش از 30 میلیون معامله زنده را برای کشف تجزیه و تحلیل کرد ویژگی های معامله گران موفق. این ویژگی ها را به کار ببرید تا در بازار برتری پیدا کنید.
  • معامله گران معمولاً هنگام معامله در بازارهای رایج FX به احساسات مشتری خرده فروشی نگاه می کنند. DailyFX چنین داده هایی را بر اساس احساسات مشتری IG.





منبع