جریان‌های گاز نورد استریم از سر گرفته می‌شود، بانک مرکزی اروپای محاصره‌شده به هاوکیش تبدیل می‌شود


تجزیه و تحلیل EUR/USD

  • انتظار می رود خط لوله نورد استریم روز شنبه آنلاین شود – حجم 20 درصد.
  • PPI نشان می دهد که افزایش مشکل تورم EZ 75bps را برای بانک مرکزی اروپا باز می کند.
  • سیگنال های افزایشی نزولی در EUR/USD روزانه.

پیشینه اساسی یورو

را یورو پس از اینکه اعلام شد خط لوله نورد استریم 1 که به منظور “تعمیر و نگهداری” تعطیل شده بود، این روز جمعه حمایت هایی را پیدا کرد – البته در 20% ظرفیت. صبح با داده‌های تراز تجاری آلمان آغاز شد که نشانه‌هایی از خستگی را نشان می‌داد زیرا هزینه‌های بالای انرژی منطقه را آزار می‌دهد.

داده های PPI برای منطقه یورو به حمایت از پیشنهادات یورو (افزایش) کمک کرد شاهین فشار) اما کانون توجه امروز به طور محکم در اختیار ایالات متحده است حقوق و دستمزد غیرکشاورزی (NFP) بعد از ظهر امروز منتشر شود برآوردها نشسته اند 300 هزار اما حتی یک غیبت کوچک در اطراف 200 هزار باید حفظ شود دلار آمریکا ثابت به عنوان یک 75bps افزایش نرخ از فدرال رزرو محتمل به نظر می رسد

تقویم اقتصادی یورو/دلار آمریکا

تقویم اقتصادی یورو

منبع: تقویم اقتصادی DailyFX

احتمالات نرخ بانک مرکزی اروپا

بازارهای پول به الف اشاره می کنند 70bps نرخ بهره افزایش قیمت در هفته آینده که به طور قابل توجهی بالاتر از قیمت بازار قبلی است. چندین مورد را دیده ایم بانک مرکزی اروپا (ECB) مقامات طرفدار بارگذاری جلویی هستند که منجر به چشم انداز تهاجمی فعلی شده است که احتمالاً از سمپوزیوم اقتصادی جکسون هول سرچشمه می گیرد. تورم اکنون تمرکز اصلی برای بانک های مرکزی و بانک مرکزی اروپا پس از مدتی عقب ماندن از منحنی، سرانجام چشمان خود را باز کرد. با نزدیک شدن به ماه‌های زمستان و فراخوانی برای بانک مرکزی اروپا، زمان سختی است رکود اقتصادی بسیار محتمل هستند. بانک مرکزی اروپا به وضوح از این موضوع آگاه است، اما باید اقدامات لازم را برای فرونشاندن تورم در حالی که منطقه را به سمت منطقه رکودی سوق می دهد (البته نه خیلی دور) انجام دهد.

احتمالات نرخ بهره بانک مرکزی اروپا

منبع: Refinitiv

تجزیه و تحلیل فنی

نمودار روزانه EUR/USD

نمودار روزانه یورو

نمودار تهیه شده توسط وارن ونکتاس، IG

از نظر فنی، یورو/دلار آمریکا نمودار روزانه بالا نشانه های جالبی دارد. اولین منطقه مورد توجه از تایید دیروز نزدیک به زیر است الگوی نمودار پرچم خرس (آبی) که به طور سنتی به ادامه نزولی اشاره می کند که نشان می دهد 0.9854 دسامبر 2002 نوسان پایین. در حمایت از یک حرکت نزولی بیشتر، من یک احتمال را برجسته کرده ام الگوی شمعدان نوار داخل (زرد) با تئوری تحلیل تکنیکال که ادامه نزولی را پیشنهاد می کند در صورتی که شمع به این شکل بسته شود.

سطوح مقاومت:

سطوح پشتیبانی:

  • 0.9854 (آخرین نوسان دسامبر 2002)
  • 0.9685 (کم نوسان اکتبر 2002)

عدم تصمیم گیری توسط احساس مشتری IG نشان داده شده است

IGCS نشان می دهد که معامله گران خرده فروشی در حال حاضر هستند بلند بر یورو/دلار آمریکا، با 69% معامله گرانی که در حال حاضر موقعیت های خرید دارند (تا لحظه نگارش این مقاله). در DailyFX ما معمولاً دیدگاه مخالفی نسبت به احساسات جمعیت داریم، با این حال، تغییرات اخیر در موقعیت‌های خرید و فروش کوتاه منجر به یک سوگیری متفاوت شده است.

با وارن در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @WVenketas





منبع