جدیدترین پوند انگلیس – پوند/دلار آمریکا در حال افزایش بر ضعف دلار آمریکا است


GBP/USD – قیمت ها، نمودارها و تجزیه و تحلیل

  • به نظر می رسد بانک انگلستان (BoE) در هفته آینده نرخ بهره را افزایش دهد.
  • نمودار روزانه GBP/USD مثبت به نظر می رسد.

Cable با روحیه نسبتاً خوشی به آخر هفته می رود و به تازگی بالاترین قیمت یک ماهه خود را در حدود 1.2245 چاپ کرده است. در حالی که استرلینگ در دو هفته گذشته پیشنهاد کوچکی را انتخاب کرده است، محرک حرکت این هفته دلار آمریکا ضعیف تر بوده است. دلار آمریکا که از ژوئن سال گذشته یک معامله یک طرفه بود، پس از آن که رئیس پاول پیشنهاد کرد فدرال رزرو ممکن است افزایش نرخ بهره را در صورت لزوم، در اولین باری که این دیدگاه پخش شد، متوقف کند، درخشش خود را پس از FOMC از دست می دهد. دلار آمریکا در دو روز گذشته به طور قابل توجهی کاهش یافته است.

آیا دلار آمریکا (DXY) بالاتر رفته است؟

جدیدترین پوند انگلیس – پوند/دلار آمریکا در حال افزایش بر ضعف دلار آمریکا است

برای همه داده‌ها و رویدادهای اقتصادی متحرک بازار، به بخش مراجعه کنید تقویم DailyFX

هفته آینده بانک انگلستان (BoE) نرخ بهره بانکی را دوباره افزایش خواهد داد و بازار اکنون به سمت افزایش 50 واحدی متمایل شده است. BoE، همراه با گروهی از سایر بانک های مرکزی، در حال جبران تورمی هستند که انتظار می رود در سه ماهه سوم در بریتانیا به دو رقمی برسد. بر اساس داده‌های منتشر شده از سوی مرکز آمار، داده‌های ماهانه تولید ناخالص داخلی ماهانه افزایشی را شگفت‌زده کرد و در ماه می 0.5+ در مقایسه با 0.2- درصد در آوریل منتشر شد، در حالی که نرخ بیکاری بریتانیا به پایین‌ترین سطح 50 ساله خود یعنی 3.7 درصد بین ژانویه و مارس کاهش یافت. دفتر آمار ملی (ONS). این پس‌زمینه قوی به اتاق BoE اجازه می‌دهد تا پنج‌شنبه آینده نرخ‌ها را نیم درصد افزایش دهد، که به نوبه خود باعث تقویت بیشتر استرلینگ خواهد شد.

نمودار روزانه GBP/USD همچنان مثبت است و یک سری پایین‌ترین سطح از اواسط جولای مشاهده شده است. یک سری از اوج های بالاتر چند بار شکسته شده است، اما همچنان نشان دهنده لحن صعودی بازار است. این جفت همچنین برای اولین بار از اواسط فوریه از میانگین متحرک ساده 20 و 50 روزه بالاتر رفته است و این به پس زمینه مثبت می افزاید. اگر پوند/دلار آمریکا بتواند بالای 1.2150 بماند، ممکن است سودهای بیشتری در پیش باشد. معامله گران همچنین باید امروز به جریان های ثابت پایان ماه توجه داشته باشند که ممکن است باعث حرکت های تیز و کوتاه مدت شود.

نمودار قیمت روزانه GBP/USD – 29 ژوئیه 2022

جدیدترین پوند انگلیس – پوند/دلار آمریکا در حال افزایش بر ضعف دلار آمریکا است

داده های معامله گران خرده فروشی نشان می دهد 65.24 درصد معامله گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله گران لانگ به فروش 1.88 به 1 است. تعداد معامله گران خالص خرید و فروش نسبت به روز گذشته 3.12 درصد و نسبت به هفته گذشته 11.30 درصد کاهش داشته است، در حالی که تعداد معامله گران خالص معاملاتی نسبت به روز گذشته 2.41 درصد و نسبت به هفته گذشته 21.96 درصد افزایش یافته است.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران خالص هستند نشان می‌دهد که قیمت‌های پوند/دلار آمریکا ممکن است به کاهش خود ادامه دهند. موقعیت‌یابی نسبت به دیروز دارای طول خالص‌تر است، اما نسبت به هفته گذشته کمتر است. ترکیبی از احساسات فعلی و تغییرات اخیر به ما می دهد بیشتر سوگیری تجاری GBP/USD مختلط است.

دیدگاه شما در مورد چیست؟ را پوند انگلیس – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.





منبع