تورم آلمان در سپتامبر به 10 درصد رسید، یورو/دلار آمریکا به 0.9750 رسید.


EUR/USD قیمت، نمودار، و تجزیه و تحلیل

  • تورم آلمان در ماه سپتامبر دو رقمی شد.
  • سخنرانان Hawkish ECB چشم انتظار افزایش 75 امتیاز پایه در ماه اکتبر هستند.

توصیه شده توسط Nick Cawley

پیش بینی یورو رایگان خود را دریافت کنید

تورم آلمان در ماه سپتامبر به 10 درصد افزایش یافت و انتظارات بازار و چاپ ماه گذشته را به راحتی شکست داد. هزینه های انرژی همچنان در حال افزایش است، در حالی که سه ماه یارانه ریلی دولت آلمان در این ماه تمام شد و هزینه های حمل و نقل را بالاتر برد.

اوایل امروز، ارقام نهایی اعتماد مصرف‌کننده در منطقه یورو نشان داد که احساسات اقتصادی بیشتر ضعیف شده است، در حالی که عنوان اعتماد مصرف‌کننده در 28.8- تایید شد که پایین‌ترین میزان از زمان شروع سری است.

آخرین اخبار یورو: اعتماد مصرف کننده و احساسات اقتصادی بیشتر می شود، بانک مرکزی اروپا با قانون توازن سخت مواجه می شود

برای همه انتشارات و رویدادهای اقتصادی متحرک بازار، به بخش مراجعه کنید تقویم DailyFX

Hawkish ECB Talk

آخرین دور از سخنرانی‌های اعضای بانک مرکزی اروپا اکنون نشان می‌دهد که احتمالاً در ماه آینده 75 واحد افزایش نرخ بهره خواهد بود و همچنین انتظار می‌رود در جلسات بعدی چندین افزایش نرخ بهره را افزایش دهد. لوئیس دی گیندوس، معاون بانک مرکزی اروپا امروز بار دیگر تاکید کرد که تورم در منطقه یورو همچنان بسیار بالا است – و رشد در حال کند شدن است – و ماریو دراگی درون خود گفت که بانک مرکزی باید هر کاری که لازم است برای کاهش تورم انجام دهد. گئورگ مولر، عضو شورای بانک مرکزی اروپا، امروز خواستار افزایش قابل توجه نرخ بهره شد، در حالی که گدیمیناس سیمکوس، عضو هیئت مدیره گفت که ترجیح او افزایش 75 واحدی در جلسه اکتبر است.

یورو/دلار آمریکا در برابر پرینت دیروز که تا حدی تحت تاثیر تورم منطقه ای آلمان در اوایل امروز منتشر شد، فشار می آورد. در حالی که ارز واحد ممکن است به سمت بالاتر حرکت کند، خوشه‌ای از چاپ‌های قدیمی در هر دو طرف برابری وجود دارد که احتمالاً هر حرکت بالاتری را متوقف می‌کند.

نمودار قیمت روزانه EUR/USD 29 سپتامبر 2022

داده های معامله گران خرده فروشی نشان می دهد که 68.85 درصد معامله گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله گران لانگ به کوتاه 2.21 به 1 است. تعداد معامله گران در خالص خرید 15.83 درصد کمتر از دیروز و 20.54 درصد کمتر از هفته گذشته است، در حالی که تعداد معامله گران در طول خالص. معامله گران نت شورت 13.23 درصد بیشتر از دیروز و 12.90 درصد بیشتر از هفته گذشته است.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران خالص هستند نشان می‌دهد که قیمت‌های یورو/دلار ممکن است به کاهش خود ادامه دهند. با این حال معامله گران نسبت به دیروز و در مقایسه با هفته گذشته سود خالص کمتری دارند. تغییرات اخیر در احساسات هشدار می دهد که جریان روند قیمت یورو/دلار آمریکا ممکن است به زودی معکوس شود، علیرغم این واقعیت که معامله گران به مدت خالص باقی می مانند.




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه -9٪ 13% -4٪
هفتگی -9٪ -7٪ -8٪

نظر شما در مورد یورو – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.





منبع