تنظیمات اقدام قیمت دلار استرالیا: AUD/USD، AUD/JPY


نقاط صحبت دلار استرالیا:

  • استرالیا در اوایل هفته به زندگی بازگشت.
  • AUD/USD بالاتر از یک منطقه کلیدی حمایت قرار دارد، در حالی که AUD/JPY در حالی که تلاش می‌کند حمایت را در طول یک خط روند صعودی کوتاه‌مدت حفظ کند، بسیار نزدیک به بالاترین حد خود باقی می‌ماند.
  • تجزیه و تحلیل موجود در مقاله متکی است اقدام قیمت و تشکیلات نمودار. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد عملکرد قیمت یا الگوهای نمودار، ما را بررسی کنید آموزش DailyFX بخش.

از قحطی تا عید در یک هفته. خوب، ضیافت ممکن است اغراق آمیز باشد، اما پاسخ به AUD/USD پس از ثبت پایین ترین سطح دو سال اخیر در پنج شنبه گذشته، برای گاوها دلگرم کننده است.

پنج‌شنبه گذشته، AUD/USD به پایین‌ترین حد خود در دو سال اخیر سقوط کرد. قیمت ها به زیر یک اصلاح کلیدی از a فیبوناچی تنظیمی که از پایین ترین سطح 2020 تا بالاترین سطح 2021 را در بر می گیرد، اما خریداران تا پایان هفته قیمت پیشنهادی را به بالاتر از این سطح کاهش دادند. آن فتیله دراز در قسمت زیرین شمع هفته گذشته منجر به ادامه روند صعودی تا کنون در این هفته شده است و قیمت ها از سازند گوه در حال سقوط، که در را برای استراتژی های ادامه صعودی باز نگه می دارد.

نمودار قیمت هفتگی AUD/USD

نمودار هفتگی audusd

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; AUDUSD در Tradingview

در کوتاه مدت، سوال بزرگ این است که آیا خریداران می توانند قیمت را بالاتر از نقطه حمایت 0.6850 نگه دارند یا خیر. این در ماه می و اوایل ژوئن قبل از تبدیل شدن به مقاومت در ژوئیه یک نوسان پایین بود.

با توجه به شکست اخیر از تشکیل گوه در حال سقوط که در نمودار چهار ساعته زیر نشان داده شده است، نگه داشتن حمایت بالاتر-پایین درب را برای سناریوهای ادامه سمت بالا باز نگه می دارد، با مقاومت بعدی در حدود 0.7000 سطح روانی.

نمودار قیمت چهار ساعته AUD/USD

نمودار چهار ساعته audusd

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; AUDUSD در Tradingview

AUD/JPY

در حالی که AUD/USD در هفته گذشته به پایین‌ترین حد خود در دو سال اخیر می‌رسید، AUD/JPY در یک مسیر صعودی باقی مانده است، به کمک ضعف ین که به عنوان یک موضوع غالب در FX باقی مانده است.

در درازمدت، منطقه مقاومت فعلی یک منطقه قابل توجه است، زیرا در آوریل و دوباره در ژوئن، با اندکی شکست در آن آزمون دوم، بالاترین حد خود را حفظ کرده است. همچنین بالاتر-کم است که پس از آزمایش دوم چاپ شده است، که در را برای یک باز می کند تشکیل مثلث صعودی که به پتانسیل شکست صعودی اشاره دارد.

نمودار هفتگی AUD/JPY

نمودار هفتگی audjpy

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; AUD/JPY در Tradingview

به صورت کوتاه‌مدت، حتی می‌توانیم شاهد انجام یک تست پشتیبانی در یک نقطه کلیدی در نمودار AUD/JPY باشیم. صعودی وجود دارد خط روند پایین ترین سطح اتصال به 11 جولایهفتم که اکنون با سطح روانی در دسته 95.00 همخوانی دارد. نگه داشتن در اینجا در را برای آن پتانسیل شکست باز نگه می‌دارد، با چشم‌ها به انتهای بالای منطقه در 96.57.

نمودار چهار ساعته AUD/JPY

نمودار چهار ساعته audjpy

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; AUD/JPY در Tradingview

— نوشته شده توسط جیمز استنلی، استراتژیست ارشد برای DailyFX.com

تماس بگیرید و دنبال کنید جیمز در توییتر: @JStanleyFX





منبع