تنظیمات اقدام قیمت دلار آمریکا: EUR/USD، GBP/USD، USD/CAD، USD/JPY


نقاط صحبت دلار آمریکا:

  • دلار آمریکا در آستانه انتشار فردای اعداد CPI جولای مورد توجه قرار گرفته است.
  • DXY هفته گذشته جهش کرد زیرا سخنان جنگ طلب فدرال رزرو شرط های افزایش نرخ را تقویت می کرد، اما گاوها نتوانستند به حرکت خود ادامه دهند و تا کنون این هفته دلار آمریکا در حال عقب نشینی بوده است.
  • تجزیه و تحلیل موجود در مقاله متکی است اقدام قیمت و تشکیلات نمودار. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد عملکرد قیمت یا الگوهای نمودار، ما را بررسی کنید آموزش DailyFX بخش.
  • پیش بینی های فصلی به تازگی از DailyFX منتشر شده است و من نوشتم بخش فنی پیش بینی دلار آمریکا. برای دریافت متن کامل بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دلار آمریکا در آستانه گزارش فردای CPI به تثبیت خود ادامه می دهد.

هفته گذشته دیدم جهش دلار آمریکا از یک نقطه حمایتی کلیدیو این با مجموعه ای از نظرات سخنرانان فدرال رزرو انجام شد که به نظر می رسید همه آنها لحن جنگ طلبانه به خود گرفته بودند. نوار سه‌شنبه گذشته به عنوان یک به پایان رسید شمعدان فراگیر صعودی پس از تست حمایت در اطراف دستگیره 105.00، و این حرکت در معاملات اوایل چهارشنبه ادامه یافت تا در نهایت مقاومت در سطح 106.82 نمایش داده شود.

همین قیمت در اواخر هفته افزایش دیگری داشت و پس از حفظ سطح حمایت بالاتر از پایین دیروز، قیمت ها به عقب نشینی ادامه دادند. این امر دلار آمریکا را حداقل در کوتاه مدت در وضعیت نسبتاً بدون روند قرار می دهد. روند غالب یک حرکت صعودی قوی بود و قیمت از آن زمان حمایت را در نشانگر 50 درصدی آن حرکت حفظ کرده است، در نتیجه در را برای ادامه روند صعودی باز نگه داشته است. سوال بزرگ اکنون یکی از زمان‌بندی است، و به نظر می‌رسد که دو عامل اساسی احتمالی (و یک عامل فنی) وجود دارد که می‌تواند این موضوع را پیش ببرد: الف) سخنان جنگ‌طلب‌تر فدرال رزرو، مشابه آنچه هفته گذشته شنیدیم، با تعهد بانک به افزایش نرخ بهره بیشتر و بیشتر می شود زیرا تورم همچنان بسیار بالاست. یا ب) تورم با غافلگیری افزایشی دیگر فردا. این همان چیزی است که در ماه ژوئیه اتفاق افتاد و منجر به بالاترین نرخ دلار در 19 سال اخیر شد. این بالاترین قیمت امروز به قوت خود باقی می ماند، زیرا قیمت ها به عقب نشینی ادامه داده اند، حتی از طریق افزایش نرخ بهره FOMC در پایان ماه گذشته.

انتظار فردا برای تیتر است CPI به عقب نشینی به 8.7٪ از چاپ ماه گذشته 9.1٪. اما انتظار می رود که Core از 5.9 درصد در ماه گذشته به 6.1 درصد افزایش یابد. سوال بزرگ و چیزی که احتمالاً نظر اعضای فدرال رزرو را در مورد آن خواهیم شنید، این است که آیا کاهش به 8.7 درصد تأثیری بر توقف احتمالی فدرال رزرو خواهد داشت، زیرا تورم همچنان از هدف تورم متوسط ​​2 درصدی بسیار بالاتر است.

CPI ایالات متحده از ژانویه 2018

cpi از 18 ژانویه

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی

از جنبه فنی – مهم‌ترین موردی که می‌تواند قدرت دلار را وادار کند همان عاملی است که احتمالاً آن را عقب نگه می‌دارد و آن ناتوانی EUR/USD در ایجاد شکست پایدار از طریق رقم برابری است. اگر اتفاق بدی در سراسر اروپا بیفتد و EUR/USD به 0.9800 سقوط کند، احتمالاً شاهد قدرت قابل توجهی از USD خواهیم بود که با آن همراه شود.

که در حال حاضر یک مورد نسبتاً مرتبط را نشان می دهد، و آن فقدان کامل روند EUR/USD در ماه گذشته است. در 7 جولایهفتم، EUR/USD در حدود 1.0146 پشتیبانی پیدا کرد. همین قیمت در روز جمعه در جریان بود و از زمان تهاجم برابری – EUR/USD محدود به یک تشکیل مستطیل که در حال حاضر 16 روز معاملاتی ادامه دارد.

برای اطمینان از وجود انگیزه در هر دو طرف در اینجا. اساساً، هنوز اختلافات کاملاً واضحی بین سیاست ایالات متحده و اروپا وجود دارد. و از نقطه نظر سلامت اقتصادی، من استدلال می‌کنم که در آنجا نیز واگرایی وجود دارد، اگرچه این موضوع بسیار ذهنی‌تر است. و این می تواند به یک سوگیری اساسی نزولی کمک کند.

و از نظر فنی هم همه گل رز نیست، زیرا یک روند نزولی وجود دارد که حداقل علائم بهبودی را نشان داده است.

اما – آن رقم برابری.

نمودار ماهانه EUR/USD از سال 2002

نمودار ماهانه یورو

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; یورو دلار در Tradingview

اگر خرس‌ها نسبت به دویدن طولانی‌مدت پایین‌تر از رقم بزرگ بدبین باشند، این می‌تواند تلاش‌های فروش را در حالی که به سطح بسیار نزدیک است، محدود کند. به هر حال، اگر به دنبال کاهش قیمت به برابری باشید، افزایش احتمالی محدود شده است. و ما در محدوده‌ای قرار داریم، بنابراین زمان‌بندی روند نزولی را نباید به عنوان یک شاهکار آسان انتظار داشت – به این معنی که باید انتظار برخی از سفرهای نامطلوب را داشت. بنابراین، آیا ریسک آن سناریوی صعودی به اندازه کافی جذاب است که خرس های تازه را وارد این ترکیب کند؟

ظاهراً نه، همانطور که با ادامه دامنه مشهود است.

با این اوصاف، یک جاذبه نزولی بلندمدت برای شکست صعودی مستطیل وجود دارد – که سپس می‌تواند مقاومت بازی را در خط روند یا شاید حتی پایین‌ترین نوسان قبلی 1.0340 ایجاد کند.

به خاطر داشته باشید، احتمالاً تعداد زیادی توقف در بالای این مستطیل وجود دارد و اگر آن‌ها فعال شوند، هجوم سفارش‌های خرید (برای پوشش شورت) است و می‌تواند قیمت را بیشتر کند. به نظر من، آرگومان نزولی می تواند مقداری آب را تا مقاومت در اطراف دسته 1.0600 نگه دارد.

نمودار روزانه EUR/USD

نمودار روزانه یورو

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; EURUSD در Tradingview

دلار آمریکا

با توجه به تخصیص فوق‌العاده بالای یورو در مظنه DXY، یک EUR/USD بدون روند اغلب می‌تواند برای دلار آمریکا بدون روند باشد.

گرین بک با توجه به گزارش ماه گذشته CPI به بالاترین سطح خود در 19 سال اخیر رسید. از آن زمان تاکنون، تا 50 درصد از روند صعودی قبلی عقب نشینی کرده است. هفته گذشته سه‌شنبه با کمک آن نظرات فدرال رزرو، جهش را به همراه داشت، و همانطور که دیروز را نگاه کردم، یک مثلث صعودی کوتاه‌مدت شروع به ساختن کرد، اما به‌عنوان پشتیبانی که آزمایش شد، کمی پر سر و صداتر شد.

بر اساس تصویر کمی بزرگتر، برخی از سطوح کلیدی در تصویر ظاهر می شوند. شکست 106.82 در را برای تست 23.6% باز می کند. اصلاح فیبوناچی، که قبلاً مقاومت را قبل از تصمیم گیری نرخ FOMC تعیین کرده بود. در سمت حمایت، نشانگر 50% همچنان با نوسان قبلی و 105.00 همخوانی دارد. سطح روانی.

نمودار روزانه دلار آمریکا

نمودار روزانه دلار آمریکا

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; USD، DXY در Tradingview

GBP/USD: پشتیبانی، Wedge Build

GBP/USD به یک منطقه پشتیبانی آشنا بازگشته است. منطقه از 1.2000-1.2021 عطف دیگری داشته است، و این امکان ایجاد یک ساختار گوه در حال سقوط دیگر را، مشابه ماه گذشته، فراهم کرده است. که پرش تولید شد یک فیتیله گسترده در نمودار چهار ساعته، نمایش یک بازی کاملاً واضح از پشتیبانی از اقدام قیمت.

افتادن گوه ها شکل‌های معکوس صعودی هستند و با توجه به پس‌زمینه، پتانسیلی برای خرس USD وجود دارد. اگر فردا دلار آمریکا عقب‌نشینی بیشتری نسبت به چاپ CPI داشته باشد، استراتژی‌های بالادستی در پوند/دلار آمریکا در صورت شکست مقاومت گوه جذاب می‌شوند. رقم 1.2292 اکنون دو بار به عنوان مقاومت وارد شده است و در صورت پر کردن گوه، این یک نقطه کلیدی برای تاکید استراتژی‌های معکوس صعودی باقی خواهد ماند.

نمودار چهار ساعته GBP/USD

نمودار چهار ساعته gbpusd

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; GBPUSD در Tradingview

USD/CAD

در حالی که اخیراً در مورد جفت‌های USD زیاد است، USD/CAD برای من در کوتاه‌مدت کمی پر سر و صداتر به نظر می‌رسد.

اما، یک قدم به عقب برداریم و فناوری ها کاملاً واضح هستند. یک وجود دارد پرچم خرس سازه ای که از پایین ترین سطح ماه می 2021 ساخته شده است. و در سه ماه گذشته، خریداران به طور مداوم در سطح روانشناختی 1.3000 یا در اطراف آن خنثی شده اند، که با اصلاح 38.2 درصدی فروش 2020-2021 همخوانی دارد.

با توجه به کانال صعودی که در این مقطع بیش از یک سال است ادامه دارد، سوگیری های کوتاه مدت می توانند همچنان صعودی باقی بمانند. سوال بزرگتر این است که آیا خریداران می توانند از منطقه 1.3000 عبور کنند یا خیر. و برای خرس‌ها، این منطقه مورد علاقه پتانسیل مقاومت برای بازی است.

نمودار هفتگی USD/CAD

نمودار هفتگی usdcad

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; USDCAD در Tradingview

USD/JPY

من اخیراً کمی در مورد ین نوشته ام، عمدتاً به دلیل تمرکز زیاد روی موضوعات نرخ که با ین رابطه دارد.

درآخر هفنه، من در مورد دلیل اساسی پشت تمام این تمرکز در ین صحبت کردمو همچنین برخی پارامترهای استراتژی ممکن در USD/JPY، EUR/JPY، GBP/JPY و AUD/JPY.

و دیروز برجسته کردم هر دو USD/JPY و EUR/JPY به عنوان تنظیمات قیمت در اطراف نرخ ها.

امروز – چیز جدیدی برای اظهار نظر وجود ندارد، زیرا USD/JPY به سادگی به سطح مقاومت صعود کرده و تا کنون متوقف شده است. به نظر می رسد این جفت منتظر راننده بعدی هستند.

اگر در نهایت با تورم بالاتر یا سخنان جنگ طلبانه فدرال رزرو به پایان رسید، USD/JPY پتانسیل صعودی ادامه دارد. در نمودار چهار ساعته زیر، می‌توانید گاوها را ببینید که این جفت را به مقاومت روانی در ساعت 135.00 تبدیل می‌کنند. اما، از سوی دیگر، اگر با عقب نشینی مداوم، با کاهشی در نرخ ها مواجه شویم، مانند آنچه پس از تصمیم گیری نرخ FOMC شاهد بودیم، قدرت ین می تواند با باز شدن معاملات حمل دوباره ظاهر شود. در این صورت، EUR/JPY ممکن است جذابیت هایی داشته باشد.

نمودار قیمت چهار ساعته USD/JPY

نمودار چهار ساعته usdjpy

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; USDJPY در Tradingview

— نوشته شده توسط جیمز استنلی، استراتژیست ارشد برای DailyFX.com

تماس بگیرید و دنبال کنید جیمز در توییتر: @JStanleyFX





منبع