تنظیمات اقدام قیمت دلار آمریکا: EUR/USD، GBP/USD، USD/CAD، USD/JPY


نقاط صحبت دلار آمریکا:

دلار آمریکا همچنان نزدیک به حمایت است پس از 24 ساعت گذشته پر از اکشن نشست دیروز FOMC شاهد افزایش ۷۵ واحدی نرخ بهره بانک مرکزی برای دومین جلسه متوالی بود.. این حرکت 100 نقطه پایه نبود که برخی از آن می ترسیدند، و پاسخ خالص پس از آن تصمیم نرخ، قدرت در سهام برای همراهی با ضعف دلار بود.

امروز صبح یک محرک اصلی دیگر را با تولید ناخالص داخلی سه ماهه دوم وارد جنگ کرد، که دوباره در قلمرو منفی چاپ شد. این پیشخوان خوانده شده بود، بنابراین در معرض تجدید نظر قرار گرفت، اما چاپ با -0.9٪ بود که بسیار پایین تر از 0.5٪ خوانده شده مورد انتظار بود. به اندازه سه ماهه گذشته -1.6٪ بد نیست، اما با این وجود، با ادامه افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو، روند رو به وخامت را نشان می دهد و این یک نکته مهم را نشان می دهد.

افزایش نرخ‌ها زمان می‌برد تا از طریق اقتصاد منتقل شود، و ما احتمالاً هنوز هم تأثیر فیلترینگ افزایش‌های اولیه فدرال رزرو را می‌بینیم. این چیزی بود که رئیس پاول در نشست دیروز به آن اشاره کرد و به نظر می‌رسید که گاوهای سهام واقعاً با آن برخورد می‌کنند، که ناشی از چشم‌انداز کاهش نرخ بهره فدرال رزرو در ماه‌های آینده در صورت ادامه بدتر شدن داده‌های اقتصادی است. البته هنوز به آنجا نرسیده‌ایم، اما با توجه به حرکت در بازده، به‌ویژه در انتهای منحنی، به نظر می‌رسد که برخی شروع به چنین انتظاری کرده‌اند.

صبح امروز سقوطی در بازدهی ایالات متحده به همراه داشت زیرا بازدهی 10 ساله آمریکا به پایین ترین حد خود در سه ماه اخیر رسید. این موضوع را به خوبی نشان می‌دهد، با کاهش بازدهی در انتهای بلندتر منحنی خزانه‌داری، حتی با افزایش نرخ‌های فدرال رزرو، که به افزایش کوتاه مدت منحنی کمک می‌کند.

من در مقاله سه‌شنبه در مورد منحنی بازده با عمق بیشتری صحبت کردم، و اگر می‌خواهید بیشتر بخوانید، مطمئناً خوشحال می‌شوید که آن را بررسی کنید. به سمت بالای آن است تنظیمات اقدام قیمت دلار آمریکا از سه شنبه.

خزانه داری 10 ساله ایالات متحده

نرخ های 10 ساله ما

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; نرخ های 10 ساله در Tradingview

دلار آمریکا

در این مرحله به نظر من یک داستان یورو است. من هفته گذشته در مورد آن صحبت کردم زیرا EUR/USD به سطح برابری رسید و با توجه به اهمیت قیمت به عنوان یک سطح روانی، من فکر می کنم که برای رها کردن آن از سوی خرس ها فشار زیادی لازم است. افزایش 100 واحدی نرخ بهره دیروز ممکن است این کار را انجام دهد، زیرا این موضوع زمانی که این موضوع در سرفصل های چند هفته پیش بود، مورد توجه بود. اما مهم‌تر از آن، من فکر می‌کنم که ما باید شاهد ادامه واگرایی بین سیاست نرخ‌های آمریکا و اروپا باشیم.

این می‌تواند به یکی از دو روش نشان داده شود: یا داده‌های قوی‌تر ایالات متحده، که اشاره به احتمال سنگین‌تر شدن دست فدرال رزرو در تصمیم‌گیری نرخ ماه سپتامبر دارد. یا، بانک مرکزی اروپا حتی با رشد تورم نسبتاً سست و منفعل می ماند.

در بخشی از داده های ایالات متحده، برخی از نکات برجسته در افق وجود دارد. فردا شاخص تورم ترجیحی فدرال رزرو یعنی PCE را در ساعت 8:30 صبح می آورد. سپس در ساعت 10 صبح، اعداد احساسات مصرف‌کننده دانشگاه میشیگان را دریافت می‌کنیم و این اعداد اخیراً پس از چاپ ماه‌های گذشته در سطح 50، نقطه کانونی بوده‌اند. این ماه شاهد بهبودی در آماده سازی مقدماتی بودیم اما فردا چاپ نهایی این رقم را به ارمغان می آورد. و سپس هفته آینده می آورد حقوق و دستمزد غیر کشاورزی.

دلار آمریکا همچنان حمایت فیبوناچی را در این نقطه حفظ کرده است، در حدود 38.2% اصلاح حرکت اصلی ژوئن-ژوئیه. Resistance از حدود 23.6% اصلاحی همان مطالعه وارد عمل شده است و محدوده ای را برجسته می کند که حدود یک هفته است که در جریان بوده است.

نمودار چهار ساعته دلار آمریکا

نمودار چهار ساعته دلار آمریکا

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; USD، DXY در Tradingview

EUR/USD: هنوز در جعبه است

در مورد آن موضوع محدوده محدود اقدام قیمت، به یک نگاه کردم تشکیل مستطیل به یورو/دلار در روز سه شنبه. این تنظیمات همچنان مورد توجه است. در این مرحله خمیدگی وجود دارد، اما هیچ وقفه پایداری وجود ندارد و این باعث می‌شود که درب را برای پتانسیل شکست به مجموعه داده‌های فردا باز نگه دارد.

از نمودار روزانه زیر، فروشندگان فرصت کافی برای انجام مجدد آزمون برابری را داشته اند. اکنون در هفت روز از هشت روز گذشته، انحرافات مقاومتی در 1.0233 وجود داشته است. این واقعیت که خرس‌ها شکست بزرگ‌تری را ثبت نکرده‌اند، حتی با وجود اینکه فدرال رزرو 75 واحد پایه دیگر به نرخ‌های آمریکا اضافه کرده است، نشان می‌دهد که این جفت ممکن است همچنان بیش از حد فروش باشد.

با توجه به مستطیل، آن شکست می تواند در هر دو جهت برخورد کند، اما ممکن است یک سوگیری کوتاه مدت به سمت گاو معادله وجود داشته باشد، به دنبال شکستن مقاومت کوتاه مدت 1.0233 تا منجر به تست در بالای جعبه شود. ، در حدود 1.0280، پس از آن، پایین ترین قیمت چند ساله قبلی 1.0340 به عنوان پتانسیل مقاومت به کار می رود.

نمودار روزانه EUR/USD

نمودار روزانه یورو

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; یورو دلار در Tradingview

GBP/USD

GBP/USD به افزایش خود ادامه می دهد، دادن بیشتر اجرا به گوه در حال سقوط شکل گیری از دو هفته پیش و در این مرحله، این جفت به الگوی بالاتر – اوج و بالاتر – پایین ادامه می دهد.

همانطور که در روز سه شنبه نگاه کرده بودمگاوها در حین تست های مقاومت یا در اوج های جدید ولرم بودند که منجر به احتمال برگشت شد. حتی با توجه به فعالیت کندتر نزدیک به مقاومت، ساختار گوه در حال سقوط احتمالی نیز وجود داشت. اما پس از فشار دیروز، گوه در حال افزایش باطل شده است و در حال حاضر یک ساخت بیشتر از بالاتر-بالا و بالاتر-پایین وجود دارد. پتانسیل حمایت بالاتر و پایین در 1.2090 در این نقطه وجود دارد و نقطه دیگری در اطراف 1.2021 وجود دارد. سطح فیبوناچی.

نمودار قیمت GBP/USD چهار ساعته

نمودار چهار ساعته gbpusd

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; GBPUSD در Tradingview

پشتیبانی USD/CAD

کوتاه مدت USD/CAD به نظر من بسیار کثیف است. با این حال، بلندمدت ممکن است علاقه خاصی داشته باشد، به ویژه برای کسانی که به دنبال سناریوهای حمایتی در اطراف دلار هستند.

از نمودار هفتگی زیر، منطقه 33 پیپ به رنگ قرمز که بین 1.2764-1.2797 را پوشانده است، چرخشی جالبی بوده است که به نوامبر 2020 برمی گردد. این منطقه به برگزاری چندین تست مقاومت در سال گذشته و اوایل سال 2022 کمک کرده است. اخیراً گاوها یک استراحت اجباری کرده‌اند و نوار هفتگی در حال حاضر پاسخی به بالای آن منطقه نشان می‌دهد پشتیبانی از اقدام قیمت. این نوار تا بعد از فردا تکمیل نمی شود، اما یک نگه داشتن آن است حمایت در مقاومت قبلی می تواند یک سناریوی قانع کننده ایجاد کند.

نمودار قیمت هفتگی USD/CAD

نمودار قیمت دلار آمریکا

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; USDCAD در Tradingview

پتانسیل شکست USD/JPY

من این مقاله را با یادداشتی در مورد بازده 10 ساله باز کردم، زیرا ممکن است در اینجا با موضوعات USD و JPY مرتبط باشد.

همانطور که سال گذشته زمانی که فدرال رزرو شروع به صحبت در مورد افزایش نرخ بهره در سال 2022 کرد، نگاه کرده بودم، اگر نرخ های آمریکا در حال حرکت باشد، ین مورد توجه است. از آنجایی که نرخ‌های ایالات متحده در حال تعدیل بالاتر هستند، با توجه به نگه‌داشتن BoJ، این امر جذابیتی را به بالای USD/JPY می‌افزاید که ناشی از موضوعات تجارت حمل‌ونقل است. و تا زمانی که نرخ های آمریکا بالاتر می رود و BoJ هیچ تغییری ایجاد نمی کند، این استدلال قوی باقی می ماند.

با این حال، زمانی که نرخ ها به سمت دیگر حرکت می کنند، به موارد زیر توجه کنید. همانطور که معاملات حمل و نقل با کاهش نرخ ها فشرده می شوند، این روندها می توانند خیلی خیلی سریع از بین بروند. و با توجه به افزایش بازدهی امروز صبح، به نظر می رسد که این روند در USD/JPY شروع به ریشه یابی کرده است.

در این مرحله، این جفت در حال آزمایش حمایت در حدود سطح روانی 135.00 است، اما، به ویژه، امروز صبح به پایین ترین سطح ماهانه خود رسید.

نمودار قیمت هشت ساعته USD/JPY

نمودار 8 ساعته usdjpy

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; USDJPY در Tradingview

از نمودار هفتگی زیر، می‌توانیم زمینه‌ای در مورد این موضوع پیدا کنیم و دلیلی وجود دارد که علاقه زیادی به مضامین با قدرت ین وجود دارد، با توجه به اینکه این مضامین ضعف چقدر شکل گرفته‌اند.

در این مرحله، یک استدلال منطقی برای مرتبط کردن درد ناشی از ریسک وجود دارد که می‌تواند بازدهی ایالات متحده را پایین‌تر بیاورد، زیرا برای ین مثبت است زیرا معاملات حمل‌ونقل بیشتر در حال کاهش است. و به صورت اختیاری، این موضوعی است که ممکن است در جفت‌های دیگر مانند EUR/JPY همچنان مورد علاقه باشد.

نمودار هفتگی USD/JPY

نمودار هفتگی usdjpy

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; USDJPY در Tradingview

— نوشته شده توسط جیمز استنلی، استراتژیست ارشد برای DailyFX.com

تماس بگیرید و دنبال کنید جیمز در توییتر: @JStanleyFX





منبع