تنظیمات اقدام قیمت دلار آمریکا: EUR/USD، GBP/USD، USD/CAD، USD/JPY


نقاط صحبت دلار آمریکا:

  • دلار آمریکا از ناحیه حمایت s1 در حال جهش است به ورود به این هفته نگاه کرد. پرایس به شکل گوه در حال سقوط ساخته شده بود که رنگ پرچم گاو نر به خود گرفت. سوال بزرگ در حال حاضر یکی از ادامه است.
  • برای درایوهای ادامه دار USD، یک نکته کلیدی این است که آیا EUR/USD و/یا GBP/USD می توانند حرکات نزولی طولانی مدت را اعمال کنند. USD/JPY تا سطح 150.00 بالا می رود، زیرا ترس از مداخله همچنان ادامه دارد، و USD/CAD اخیراً در میانه روند صعودی قرار گرفته است، پس از اینکه شکست هفته گذشته مبتنی بر CPI به حمایت اصلی بازگشت.
  • تجزیه و تحلیل موجود در مقاله متکی است اقدام قیمت و تشکیلات نمودار. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد عملکرد قیمت یا الگوهای نمودار، ما را بررسی کنید آموزش DailyFX بخش.

توصیه شده توسط جیمز استنلی

پیش بینی دلار آمریکا را دانلود کنید

ما اکنون در فصل درآمد در ایالات متحده هستیم که به این معنی است که یک محرک اصلی بازار دیگر در شهر وجود دارد. این امر بر بسیاری از معیارهای ذهنی تأکید می کند زیرا آنچه مدیران شرکت های آمریکایی می گویند می تواند انتظارات درآمد را برای سه ماهه آینده شکل دهد. سوال بزرگ در این مرحله این است که شرکت‌ها چه تاثیری از افزایش سریع و سریع نرخ‌ها داشته‌اند. شاید مهم‌تر این باشد که آن‌ها انتظار دارند در کوتاه‌مدت چه اتفاقی بیفتد، زیرا ما از ژانویه سال جاری شاهد تفاوت گسترده‌ای در پس‌زمینه بودیم.

با این حال، درآمدها تنها محرک بازار نخواهد بود، زیرا ما در یک برنامه شلوغ از صحبت های فدرال رزرو نیز به خوبی تثبیت شده ایم و این چیزی است که تمرکز بسیار صعودی بر دلار آمریکا داشته است (و به نوبه خود، نزولی برای سهام) در حالی که اعضای فدرال رزرو همچنان به همه یادآوری می کنند که از نظر افزایش نرخ به پایان کار خود نزدیک نشده اند. برندان فاگان خودمان در حال گردآوری یک قطعه معمولی با موضوع Fed-speak است و تقویم زیر مستقیماً از مقاله او که روز دوشنبه منتشر شد، گرفته شده است.

Fed-Speak برای این هفته

دلار آمریکا

من به طور کامل در مورد این نوشتم پیش بینی آخر هفته به عنوان USD باقی می ماند در دراز مدت بسیار طولانی DXY از طریق RSI در نمودارهای ماهانه و هفتگی بیش از حد خرید می شود و این میزان ماهانه در بالاترین سطح خود از سال 2015 بوده است. معمولاً برای نشانه ای از برگشت احتمالی ردیابی می شود.

یک نکته کلیدی در اینجا: فروش بیش از حد و خرید بیش از حد متناظر هستند و حداقل به نظر من، برای زمان‌بندی بهینه نیستند. و همانطور که در اواخر سپتامبر در پوند بریتانیا دیدیم، حرکت‌های فروپاشی اغلب از شرایط فروش بیش از حد اتفاق می‌افتد، زمانی که علاقه خرید به حمایت متوقف می‌شود. این واقعیت که دلار بازگشتی عمیق‌تر را نشان نداده است و با توجه به این واقعیت که قیمت در برخی از حمایت‌های کلیدی دفاع شده است – مانند آنچه چند هفته پیش دیدیم – نشان‌دهنده ادامه پس‌زمینه صعودی دلار است.

از منظر بنیادی – این تا حدودی یک وضعیت نادر است: پناهگاه امن جهانی نیز یکی از بالاترین بازدهی ها است. و این نوع پس‌زمینه می‌تواند به پشتیبانی از یک سناریوی طولانی ادامه دهد، مانند آنچه در چند ماه گذشته دیده‌ایم. سوال بزرگتر مربوط به همتاهایی مانند یورو یا پوند انگلیس است.

در دلار – این سقوط اواخر ماه در پوند باعث افزایش قیمت دلار در ابتدای ماه شد. بنابراین، در حالی که به نظر می رسد بسیار برجسته از نمودارهای ماهانه و هفتگیبا کمک این پویایی، آنچه کوتاه‌مدت نشان داده است، به طور قابل‌توجهی صعودی‌تر به نظر می‌رسد.

نمودار قیمت هفتگی دلار آمریکا

نمودار هفتگی USD

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; USD، DXY در Tradingview

از آنجایی که پوند/دلار در معاملات اوایل اکتبر بهبود یافت، دلار آمریکا عقب نشینی کرد و این حرکت بسیار سریع قیمت گذاری شد. ولی – فروش درست در حمایت از مقاومت قبلی متوقف شد، در منطقه 110-110.25. سپس اقدام قیمت یک الگوی مثلث صعودی ایجاد می کند که اغلب با هدف شکست های صعودی دنبال می شود – و این سازند چند روز بعد شروع به ضربه زدن کرد.

تا زمانی که به آن رسیدیم گزارش CPI هفته گذشته، USD قبلاً جهش قابل توجهی از حمایت را نشان داده بود. شعله ور شدن سریع قدرت پس از انتشار آن داده ها محو شد و قیمت ها شروع به عقب نشینی کردند تا اینکه روز دوشنبه به نقطه دیگری از حمایت بالاتر و پایین رسیدند.

باز هم یک مثال داریم حمایت گرفته شده از مقاومت قبلی – این بار از یقه مثلث صعودی.

و عقب نشینی دلار حتی تا حدودی منظم نشان داده شده است و به عنوان یک گوه افتادن سازندی که عملکردی مشابه a دارد پرچم گاو نر. این یک شبه شکست خورد و ما اکنون چشم انداز سناریوهای ادامه صعودی را داریم.

نمودار قیمت چهار ساعته دلار آمریکا

نمودار چهار ساعته دلار آمریکا

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; USD، DXY در Tradingview

USD کوتاه مدت: روند را نشان دهد که دستش است

در این مرحله، ما چشم انداز کوتاه مدت جدیدی را داریم شکست در همان جهتی که یک روند بلندمدت خوب ساخته شده است. سوال بزرگ، البته، همانطور که همیشه خواهد بود، ادامه است. من تقریباً از همان سطوحی استفاده می‌کنم که در چند هفته گذشته استفاده می‌کردم، اما منطقه بزرگی از مقاومت تبدیل شده به پشتیبانی وجود دارد که دقیقاً زیر قیمت قرار دارد، و این نمودار از حدود 112.45-112.58 است. اگر وجود داشته باشد، نشان‌دهنده حمایت بالاتر به پایین برای همراهی با بالاترین بالاترین اخیر است.

اگر قیمت‌ها به پایین‌تر از آن سقوط کنند – هنوز امید باقی‌مانده برای بازی‌های حمایتی در منطقه 111.74 وجود دارد، اگرچه این برای بازی‌های بالا جذاب به نظر نمی‌رسد همانطور که از طریق قیمت در بلندمدت پایین‌تر خواهیم داشت و در آن نقطه، ممکن است به ساخت یک مثلث نزولی نزدیک شویم. اما – پشتیبانی است تا زمانی که نباشد.

در بالای قیمت – این سطح 113.50 است که بزرگ به نظر می رسد. هفته گذشته چندین آزمایش در آنجا انجام شد و خریداران نتوانستند آن را پشت سر بگذارند. 113.82 بالاتر از آن است و به دنبال آن 114.28 قرار دارد.

نمودار قیمت دو ساعته دلار آمریکا

نمودار دو ساعته دلار آمریکا

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; USD، DXY در Tradingview

یورو/دلار آمریکا

من فکر می کنم بزرگترین محدودیت برای سناریوهای جهت دار DXY، یورو در کوتاه مدت خواهد بود.

با کاهش قیمت گاز طبیعی در اروپا، اندکی نگرانی وجود دارد که از بین می رود و در حالی که اروپا از نظر اقتصادی از یک “مکان امن” دور است، به نظر می رسد در حال حاضر کمی کمتر در سمت نابودی و تاریکی وجود دارد.

اما، با توجه به ماهیت طولانی دلار آمریکا، ما اساساً تصویر آینه ای از آن سناریو را در EUR/USD داریم. ترس یک محرک بزرگ در این موضوع بوده است و شک و تردید پیرامون انرژی قطعا نقش داشته است. سوال بزرگ این است که آیا این ترس می‌تواند قیمت‌ها را با همان سرعت دیوانه‌واری که در هشت ماه گذشته وجود داشت، پایین بیاورد؟

نمودار هفتگی EUR/USD

نمودار هفتگی EURUSD

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; یورو دلار در Tradingview

EUR/USD کوتاه مدت

برابری در اوایل اکتبر پاسخ قوی داد و این چیزی است که به کمک به کاهش دلار از حمایت کمک کرد. سوال بزرگ‌تر، دوباره، این است که آیا این جفت می‌تواند به پوشیدن شورت‌های تازه زیر دستگیره 0.9800 ادامه دهد، حتی در شرایطی که به نظر می‌رسد ترس از انرژی در اروپا کمی از بین می‌رود.

در این مرحله، یک سطح پشتیبانی احتمالی در اطراف وجود دارد سطح روانی از 0.9750 و اگر ثابت نشد، منطقه مورد تأکید بعدی 0.9670 است، با آزمایش از طریق آن سطح همچنین به منزله شکست کوتاه مدت صعودی است. خط روند.

نمودار روزانه EUR/USD

نمودار روزانه یورو

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; EURUSD در Tradingview

GBP/USD

بر اساس کوتاه مدت پوند/دلار آمریکا همچنان تا حدودی آشفته به نظر می رسد. سطوح بلندمدت حداقل در برآورد من کمی واضح تر به نظر می رسد.

اگر قرار است شاهد یک فشار قوی دلار باشیم، من به دنبال آن هستم که ناشی از ضعف پوند انگلیس باشد. این جفت به خوبی بالاتر از سطوح فروپاشی که در اواخر سپتامبر در جریان بود، باقی می ماند. وضعیت اساسی در اطراف بریتانیا تا حدودی مبهم است. اما، در این مرحله، قیمت‌ها حمایت بالاتر و پایین‌تری را که از نقطه حمایت تبدیل شده به مقاومت گرفته شده است، حفظ می‌کنند. این در اطراف 1.1219 ترسیم می شود و سطح 1.1354 همچنان به نشان دادن مقاومت کوتاه مدت در جفت ادامه می دهد.

با این حال، نقض این حمایت، و شاید بیشتر به نقطه، فشار به پایین‌تر از نوسان 1.1150، منجر به شکست خط روند حرکت بازیابی می‌شود که سپس می‌تواند در را برای آزمایش دیگری در منطقه 1.1000-1.1023 دوباره باز کند. از حمایت

نمودار چهار ساعته GBP/USD

نمودار چهار ساعته gbpusd

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; GBPUSD در Tradingview

USD/CAD

امروز صبح یک گزارش تورم دیگر از کانادا دریافت کردیم، اما برای جفت USD/CAD، هفته گذشته شلوغ بود.

این جفت در هفته گذشته پس از انتشار CPI ایالات متحده، بیشتر شد و هر دو را شکست. الگوی معکوس سر و شانه ها و یک مثلث صعودی. با این حال، این حرکت برای مدت طولانی دوام نیاورد، زیرا یک حرکت برگشت سریع در دلار (و سهام) برای یک حرکت برگشت فوری در جفت USD/CAD فشار آورد.

قیمت‌ها پس از آن حرکت نتوانسته‌اند دوباره بالا بودن را آزمایش کنند، اگرچه واکنش‌هایی از سوی آن وجود داشته است فیبوناچی پشتیبانی در 1.3652. سطح 1.3700 نیز می تواند مفید باشد و به ایجاد یک منطقه حمایتی در جفت کمک کند، و اگر فروشندگان بتوانند از آن عبور کنند، سطح روانی 1.3500 به تصویر باز می گردد. برای مقاومت کوتاه مدت، من آن را در ناحیه 1.3833-1.3850 دنبال می کنم.

نمودار چهار ساعته USD/CAD

نمودار چهار ساعته USDCAD

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; USDCAD در Tradingview

USD/JPY

خوب تصور می شد که خط در شن روی 145 باشد و حتی در اینجا شاهد بودیم که بانک ژاپن در اواخر سپتامبر عمل کرد، اما در این مرحله، ما تقریباً 500 پیپ بالاتر از آن هستیم!

همانطور که من در مورد آن صحبت کرده ام – حمل و نقل در اینجا مثبت است و تا زمانی که سیاست پولی ژاپن در وضعیت فعلی خود باقی بماند و ایالات متحده همچنان در حال افزایش است – این واقعیت باقی خواهد ماند. و همانطور که از کورودا، رئیس بانک مرکزی آمریکا شنیده ایم، ین ضعیف آنقدرها هم برای ژاپن بد نیست و به نظر نمی رسد نگرانی زیادی در بانک مرکزی ایجاد کند. با این حال، در وزارت دارایی نمی توان همان چیزی را گفت که در اواخر ماه گذشته دستور مداخله را صادر کرد.

سوال بزرگ اکنون این است که آیا چیزی مشابه در سطح روانشناختی 150 اتفاق خواهد افتاد که هر روز نزدیکتر می شود؟ و – در صورت انجام – آیا BoJ چیز متفاوتی را امتحان خواهد کرد؟ یا همان کاری را که یک ماه پیش انجام دادند انجام خواهند داد که واقعاً کارساز نبود – زیرا اساساً یک معامله را به روشی خلاف روندی که سیاست پولی خودشان تشویق می‌کند، کاهش داد. پس از آخرین مداخله در 9/22، قیمت‌ها در عرض چند روز تقریباً به سطح 145.00 بازگشتند. همانطور که من بلافاصله پس از انجام مداخله اشاره کرده بودم.

خطر بالا در اینجا مداخله دیگری است. و حتی شاید نوعی تغییر در سیاست، اگرچه هنوز هیچ سیگنالی از سوی BoJ وجود نداشته است. اما، این جفت پس از عقب نشینی می تواند بسیار جذاب تر به نظر برسد، مانند آنچه ما در 23 سپتامبر به آن نگاه کردیم، زیرا یک مداخله با این ماهیت صرفاً مانند یک توقف به نظر می رسد تا بازارها را از راحتی بیش از حد در یک روند طولانی جلوگیری کند. .

نمودار قیمت چهار ساعته USD/JPY

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; USDJPY در Tradingview

— نوشته جیمز استنلی، استراتژیست ارشد، DailyFX.com و رئیس آموزش DailyFX

با جیمز در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @JStanleyFX





منبع