تنظیمات اقدام قیمت دلار آمریکا: EUR/USD، GBP/USD، AUD/USD، USD/JPY


نقاط صحبت دلار آمریکا:

  • پیش از تصمیم گیری نرخ فردای FOMC، دلار آمریکا از حمایت متقابل بالا می رود.
  • انتظار می رود فدرال رزرو 75 واحد در ثانیه افزایش یابد، اما سوال بزرگتر این است که در کنفرانس مطبوعاتی در مورد افزایش های آینده در سپتامبر و پس از آن چه چیز دیگری گفته می شود.
  • تجزیه و تحلیل موجود در مقاله متکی است اقدام قیمت و تشکیلات نمودار. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد عملکرد قیمت یا الگوهای نمودار، ما را بررسی کنید آموزش DailyFX بخش.
  • پیش بینی های فصلی به تازگی از DailyFX منتشر شده است و من نوشتم بخش فنی پیش بینی دلار آمریکا. برای دریافت متن کامل بر روی لینک زیر کلیک کنید.

فردا فدرال رزرو را می آورد، اما احتمالاً از قبل می دانید. و همچنین احتمالاً قبلاً می‌دانید که در اینجا به طور گسترده انتظار می‌رود افزایش ۷۵ امتیازی پایه، تا حدی که اگر این اتفاق نمی‌افتد، ممکن است در جاهای دیگر آشفتگی ایجاد شود. اگر فدرال رزرو خیلی ضعیف عمل کند، سؤالات زیادی در مورد تعهد آنها به مبارزه با تورم ایجاد می شود یا شاید نگران کننده تر، فدرال رزرو چه چیزی را می بیند که آنها را از انجام این کار باز می دارد؟ از سوی دیگر، اگر فدرال رزرو با افزایش 100 بشکه‌ای سنگین‌تر شود، ممکن است شاهد آشفتگی‌هایی باشیم که نشان داده است. چند هفته پیش که بازارها چنین انتظاری را داشتند. این در روزهای پنجشنبه و جمعه (19 ژوئیه) جبران شدهفتم/20هفتم) همانطور که سخنرانان FOMC از این چشم انداز صحبت کردند.

اما تورم همچنان بالاست و هنوز افزایش نرخ بهره فدرال رزرو تاثیر زیادی در رسیدگی به این موضوع نداشته است. با این حال، افزایش نرخ‌ها معمولاً زمان می‌برد، اما فدرال رزرو کمی بیش از چهار ماه پیش شروع به کار کرد، بنابراین ما هنوز در مراحل اولیه هستیم. و عموماً به همین دلیل است که بانک‌های مرکزی ممکن است بخواهند در حالی که تورم به سمت هدف حرکت می‌کند، جنگ‌طلبان رفتار کنند، زیرا هنگامی که خود به خود ادامه می‌دهد، کنترل آن دشوار است، همانطور که در دهه 1970 مشاهده شد.

نرخ‌های خزانه‌داری اخیراً کاهش یافته است و بسیاری به این واقعیت اشاره می‌کنند که تورم ممکن است به اوج خود رسیده باشد، و این بازار اوراق قرضه منعکس کننده این پیام است. اما، یک نگاه به منحنی بازده، زمینه‌ای را اضافه می‌کند، زیرا در حالی که بله، نرخ‌ها در حال کاهش هستند، اما به‌طور ناهموار اتفاق می‌افتد و در این مرحله، منحنی بازدهی 2/10 در بیش از 20 سال گذشته معکوس شده است.

این سیگنال مثبتی برای رشد آتی نیست: از آنجایی که نرخ‌ها در انتهای منحنی در حال افزایش هستند که به دلیل افزایش فدرال رزرو همراه شده است، سرمایه‌گذاران به منحنی می‌روند تا مدت زمان در اوراق خزانه را بگیرند. اقدام ساده خرید اوراق خزانه با نرخ های جاری، پتانسیل سود اصلی را در صورت کاهش بیشتر نرخ ها نشان می دهد. بنابراین، در اصل، همانطور که فدرال رزرو نرخ بهره را افزایش می دهد، به نظر می رسد که فعالان بازار بیشتر و بیشتر بر روی برخی از بادهای معکوس اقتصادی پیش رو شرط بندی می کنند، همانطور که این قدرت در اوراق خزانه با تاریخ طولانی تر نشان می دهد.

به عنوان مثالی از این موضوع، اسپرد بازده 2/10 یا تفاوت بین بازدهی اوراق خزانه دو و ده ساله معکوس شده است و به کمترین میزان خود از نوامبر 2000 رسیده است.

منحنی بازدهی ایالات متحده بین اوراق خزانه دو و ده ساله

گسترش منحنی بازده 2-10

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; داده ها از Tradingview

این بدان معناست که اوراق خزانه دو ساله در حال حاضر بازدهی بیش از ده ساله دارند که در حال حاضر حدود 26 واحد پایه است.

بنابراین، از خود بپرسید – چرا یک سرمایه‌گذار باید ۱۰ سال ریسک را با نرخ پایین‌تر، ۲۶/۰ درصد از امروز صبح انجام دهد، در مقابل نرخ بالاتر برای ریسک مدت کمتر؟ این مانند این است که وارد بانک شوید و یک وام مسکن 10 ساله بخواهید، و سپس به شما نرخ بالاتری نسبت به وام 30 ساله بدهید. چه بانکی آن را ارائه می دهد؟ احتمالاً هیچ، زیرا طولانی مدت ریسک بیشتری را به همراه دارد که باید با نرخ بهره بالاتر جبران شود.

وقتی این اتفاق در بازارها رخ نمی‌دهد – مانند آنچه در حال حاضر نشان داده می‌شود – انحراف شدید است و دوباره احتمالاً توسط سرمایه‌گذاران و صندوق‌هایی که اوراق خزانه با تاریخ طولانی‌تر را در پیش‌بینی حرکت نهایی به سمت نرخ‌های پایین‌تر خریداری می‌کنند، هدایت می‌شود، که می‌تواند با بدتر شدن منجر شود. شرایط اقتصادی.

دلار آمریکا

دلار آمریکا در حال حاضر در موقعیت عجیبی قرار دارد. نه تنها ارز توسط موضوعات نرخ بالاتر پیشنهاد شده است، که می تواند یک محرک سنتی FX باشد که از واگرایی نرخ ناشی می شود. اما، با تاریک شدن ابرها بر فراز اروپا، احتمال جریان بهشت ​​نیز وجود دارد.

بنابراین، این ممکن است یک موقعیت نادر باشد که در آن پناهگاه نیز ارز با بازده بالاتر باشد و این می‌تواند چشم‌اندازی را اضافه کند. به روند صعودی دلار آمریکا در یک سال گذشته و به ویژه در شش ماه گذشته همانطور که سناریوی روسیه و اوکراین ادامه یافته است.

بر مبنای کوتاه مدت، دلار آمریکا در حال حاضر در تلاش است تا حمایت بالاتر و پایین را حفظ کند. که در یک نقطه همگرا در نمودار به عنوان خط روند صعودی و 38.2٪ نشان داده شد. اصلاح فیبوناچی حدود 106.24 رسم شده است. این می تواند تمرکز خود را بر موضوعات ادامه روند صعودی در USD حفظ کند.

نمودار قیمت روزانه دلار آمریکا

نمودار روزانه USD

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; USD، DXY در Tradingview

EUR/USD در جعبه

EUR/USD در حال حاضر در یک است تشکیل مستطیل و این چیزی است که اغلب در مورد تثبیت نشان می دهد. مستطیل یا جعبه عموماً با هدف شکستن نزدیک می شود و امروز صبح شاهد آزمایش قسمت زیرین آن جعبه در 1.0120 بودیم. فتیله ها واکنش را در آن سطح برجسته می کنند. برای مضامین صعودی USD، موضع نزولی EUR/USD احتمالا بخش قابل توجهی از این رویکرد خواهد بود.

تصویر بزرگتر، این سوال در مورد آنچه ممکن است در نیمه دوم سال جاری در اروپا توسعه یابد، است. با جهش سریع قیمت گاز طبیعی به بالاترین سطح خود و با عدم بهبود سناریوی روسیه-اوکراین که در حال انجام است، خطر زمستانی نگران کننده در اروپا با جیره بندی انرژی و افزایش سرسام آور قیمت انرژی وجود دارد.

اروپا در حال حاضر با تورم دست و پنجه نرم می کند بانک مرکزی اروپا به تازگی شروع به افزایش نرخ در تلاش برای رسیدگی به این موضوع کرده است. اما قیمت انرژی در اینجا تا حدودی یک متغیر غیرقابل کنترل است و قیمت های انرژی بالاتر می تواند حتی از طریق نرخ های بالاتر ادامه یابد.

اما، اگر بانک مرکزی اروپا افزایش بیشتری نداشته باشد، خطر از دست دادن ارزش یورو بیشتر است که می تواند فشار تورمی را افزایش دهد. بنابراین، به نظر می رسد که بانک مرکزی اروپا واقعاً در اینجا جای گرفته است: آنها باید برای مقابله با تورم و جلوگیری از سقوط یورو تلاش کنند، اما از طرف دیگر، از ترس خفه شدن هر چیزی باید با احتیاط بالا بروند. رشد باقی مانده است. و سپس، وقتی همه چیز گفته شود و انجام شود، ممکن است در اواخر تابستان امسال یک بحران انرژی در اروپا رخ دهد.

در مجموع، به همین دلیل است که اخیراً با اولین تهاجم برابری EUR/USD در تقریباً 20 سال گذشته، حمایت از ارز واحد با مشکل مواجه شده است.

در حال حاضر، مستطیل تنظیم شده است و یک شکست نزولی سطح برابری را برای آزمایش دیگری نشان می دهد. از سوی دیگر، در صورت شکست صعودی، پتانسیل مقاومت در پایین ترین سطح قبلی 1.0340 وجود دارد.

نمودار قیمت چهار ساعته EUR/USD

یورو نمودار چهار ساعته

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; یورو دلار در Tradingview

GBP/USD

قیمت کوتاه مدت کابل به نظر من کثیف است. وقتی دو هفته پیش به جفت نگاه کردم وجود داشت تشکیل گوه در حال سقوط که در حال راه اندازی بود چنین تشکل‌هایی اغلب با هدف برگشت‌های صعودی مورد بررسی قرار می‌گیرند. و از هفته گذشته شروع شد.

قیمت‌ها از آن زمان به سمت سطح مقاومت 1.2090 حرکت کرده‌اند و روند ساخت و ساز در سطوح بالاتر-کم و بالاتر-بالا ادامه دارد. در حال حاضر، به نظر می رسد GBP/USD در حال تلاش برای دفاع از 1.2000 است. سطح روانی.

عارضه تم های صعودی در حال حاضر عدم فرار گاوها در نزدیکی اوج یا مقاومت است. این اجازه می دهد تا برای مراحل اولیه a گوه در حال افزایش برای تشکیل، که تصویر آینه ای از گوه در حال سقوط از دو هفته پیش است و معمولاً با هدف معکوس شدن نزولی ترسیم می شود.

نمودار قیمت GBP/USD چهار ساعته

نمودار چهار ساعته gbpusd

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; GBPUSD در Tradingview

AUD/USD

AUD/USD نیز از شکل گیری گوه نزولی اخیر خارج شده است، اگرچه تنظیم در AUD/USD کمی طولانی تر از آنچه در بالا در GBP/USD مشاهده شد بود.

نزول گوه در AUD/USD از اواسط ژوئن تا اواسط ژوئیه ایجاد شد، با دوشنبه گذشته نشان دهنده شکست از شکل گیری است. و در ابتدا، این جفت دارای مقداری رو به بالا بود که قیمت را به سمت رقم بزرگ 0.7000 سوق داد.

با این حال، اقدام قیمت طی چند روز گذشته، به‌ویژه با جهت‌گیری کمی «سوخت» بوده است. در نمودار روزانه زیر، توجه کنید فتیله های کشیده در دو طرف شمع های چند روز گذشته. این نشان دهنده جهت گیری بازار است و در را برای تست حمایت در 0.6854 یا تست مقاومت در رقم بزرگ 0.7000 باز می کند.

با توجه به انحراف از EUR/USD یا حتی GBP/USD در بالا، AUD/USD ممکن است ترجیحی برای سوگیری های نزولی-USD یا تم های عقب نشینی در اطراف USD که فردا وارد FOMC می شود، داشته باشد.

نمودار روزانه AUD/USD

نمودار روزانه audusd

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; AUDUSD در Tradingview

USD/JPY

USD/JPY به دنبال حمایت است. جلسه هفته گذشته BoJ هیچ تغییر قابل توجهی در بانک مرکزی ژاپن ایجاد نکرد. با این وجود، ضعف ین از آن زمان تا کنون فروکش کرده است و این سوال را مطرح می کند که آیا بازارها شروع به قیمت گذاری چیز دیگری کرده اند یا اینکه آیا انتظاری برای تغییر نهایی وجود دارد.

در USD/JPY، قیمت بر اساس افزایش قیمت در سطح حمایت باقی می ماند خط رونداما خریداران هنوز نتوانسته‌اند مقاومت کوتاه‌مدت را که در حدود 136.70-137.00 ترسیم شده است، پشت سر بگذارند. عمیق تر وجود دارد پشتیبانی در منطقه 134.48-135.00.

برای معامله گرانی که به استراتژی های قدرت ین نگاه می کنند، EUR/JPY یا شاید حتی GBP/JPY ممکن است مورد علاقه باشد.

نمودار قیمت چهار ساعته USD/JPY

نمودار چهار ساعته usdjpy

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; USDJPY در Tradingview

— نوشته شده توسط جیمز استنلی، استراتژیست ارشد برای DailyFX.com

تماس بگیرید و دنبال کنید جیمز در توییتر: @JStanleyFX





منبع