تعمیر شارژر لپ تاپ تعمیرات آداپتور لپ تاپ در محل پین ورک-شارژر لپتاپ مستر جانبی

پین آداپتور خود را بگیرید و پروب مثبت قرمز را با دقت داخل آن قرار دهید و مطمئن شوید که نوک آن را لمس می کند. آن را در انتهای قسمت بیرونی لبه قرار دهید.همانطور که در مولتی متر خود مشاهده می کنید، میزان ولتاژ شارژر لپ تاپ خود را می خوانید. و اینگونه است که شارژر لپ تاپ خود را با استفاده از مولتی متر آزمایش می قیمت شارژر لپ تاپ hp کنید. در موارد شدید، استفاده از شارژر همراه لپ تاپ نامناسب می‌تواند باعث گرم شدن بیش از حد لپ تاپ شود.

شرکت لنوو

اگه تهران هستین و میتونید به طرفای میدون ولی عصر بیاین، تو پاساژ ایران طبقه زیر همکف یه مغازه هست به اسم افق که کار تخصصیش فروش شارژر و باتری لپ تاپه. در صورت مشاهده هر گونه خرابی در شارژر لپ تاپ خود شما می‌توانید به مرکز تعمیرات تخصصی لپ تاپ آرتک مراجعه کنید و از خدمات تعمیر ما استفاده کنید. متخصصین مجرب ما با در اختیار داشتن ابزارهای بروز و دانش روز می‌توانند در کمترین زمان به شما کاربران گرامی کمک کنند. تمام خدمات ارائه شده در این مرکز، 6 ماه گارانتی دارند و عیب یابی به صورت رایگان انجام می‌گیرد. اکنون صفحه نمایش مولتی متر را بررسی کنید تا ولتاژ خروجی از آداپتور برق خود را ببینید. اگر ولتاژ تقریباً همان چیزی است که روی برچسب آداپتور شما چاپ شده است، به این معنی است که شارژر شما کاملاً خوب کار می‌کند.

  • این شارژرها سازگاری جهانی داشته و به عنوان یک منبع تغذیه‌ی جایگزین که بسیاری از برندها را پوشش می‌دهد، در دسترس قرار دارد.
  • مجدداً تأکید می‌­کنیم که تعمیر شارژر لپ تاپ به هیچ عنوان کار ساده یا کم اهمیتی نیست و باید حتما توسط افراد متخصص و دوره دیده انجام شود.
  • زمانی که شارژر قطع و وصل می‌شود، مشکل می‌تواند از سیم شارژر باشد.
  • سپس، روی سومین مورد به نام «Critical Battery Level» کلیک کنید و هر دو گزینه «On battery» و «Plugged in» را روی «5٪» تنظیم کنید.
  • همچنین این افت عملکرد می‌تواند به دلیل استفاده از کابل‌های مبدل نامناسب نیز ایجاد شود.

همچنین کاملاً ممکن است که باتری شما برای شارژ کردن خود مشکل داشته باشد. استفاده از یک باتری متفاوت حداقل می‌تواند شک را برطرف کند. زمانی که خطا با باتری دیگر ظاهر نمی شود، یک باتری اورجینال جدید بخرید، اگر نمی خواهید در آینده در مورد آن احساس ناراحتی کنید. شرکت ایسوس در همایش ویژه خود که در حاشیه نمایشگاه IFA 2020 برگزار شد.

شماره مدل را در اینترنت سرچ کنید و اگر فروشگاهی این آداپتور را داشت خریداری کنید. ولتاژ و آمپراژ آداپتور باید با بخش نوشته شده روی لپ‌تاپ مچ باشند. و تهیه بهترین مدل شارژر برای لپ‌تاپ دغدغه بسیاری از کاربران است. شارژرها لوازمی هستند که معمولا تحت‌تاثیر عوامل مختلف محیطی قرار می‌گیرند. این عوامل می‌توانند شامل خراب‌بودن پریز، قطعی سیم در اثر گذاشتن پا و … باشند.

شارژر لپ تاپ 20 ولت 3.25 آمپر لنوو مدل ADLX65

لپ تاپ‌ها هم مانند هر دستگاه الکترونیکی دیگری انرژی خودشان را از برق تأمین می‌کنند. این کار به واسطه‌ی یک آداپتور شارژر انجام می‌شود که معمولاً ظاهری آجری شکل داشته، از یک طرف به پریز برق و از طرفی توسط یک کابل به لپ تاپ شما متصل می‌شود. اما اگر شارژر لپ تاپ شما خراب شود، تا برطرف نکردن مشکل قادر نخواهید بود لپ تاپتان را شارژ کنید و در نتیجه پس از اتمام شارژ باتری، آن دیگر روشن نخواهد شد.

تعمیر شارژر لپ تاپ تعمیرات آداپتور لپ تاپ در محل پین ورک-شارژر لپتاپ مستر جانبی