تجارت در جلسه لندن: راهنمای معامله گران فارکس


بازبینی شده توسط Nick Cawleu، 26 ژوئیه 2022

جلسه معاملاتی لندن حدود 35 درصد از کل متوسط ​​گردش مالی فارکس* را به خود اختصاص می دهد که بیشترین مقدار را نسبت به همتایان خود دارد. جلسه فارکس لندن نیز در طول سال با جلسه نیویورک همپوشانی دارد.

نکات کلیدی در این مقاله:

  • بازار فارکس لندن چه ساعتی باز می شود؟
  • سه نکته مهم در مورد معاملات لندن
  • بهترین جفت ارز برای معامله کدام است؟
  • نحوه معامله شکست در جلسه لندن

بازار فارکس لندن چه ساعتی باز می شود؟

ساعات کاری بازار فارکس لندن از 3:00 صبح به وقت شرقی تا 12:00 بعد از ظهر به وقت شرقی است. جلسه بازار فارکس لندن بیشترین حجم فارکس را در بین تمام جلسات بازار فارکس مشاهده می کند.

زمان در ET.

باز کن

3:00 صبح

نزدیک

12:00 بعد از ظهر

همپوشانی با جلسه آسیا

3:00 صبح تا 4:00 صبح

همپوشانی با جلسه نیویورک

8:00 صبح تا 12:00 بعد از ظهر

3 نکته مهم در مورد معاملات لندن

1. جلسه لندن سریع و فعال است

کندتر شدن بازار توکیو به جلسه لندن منتهی خواهد شد و با شروع حرکت قیمت ها از ارائه دهندگان نقدینگی مستقر در بریتانیا، معامله گران معمولاً شاهد افزایش نوسانات هستند.

همانطور که قیمت ها از لندن شروع می شود، “حرکت متوسط ​​ساعتی” در بسیاری از آنها جفت ارزهای اصلی اغلب افزایش خواهد یافت. در زیر تجزیه و تحلیل است یورو/دلار آمریکا بر اساس زمان روز توجه داشته باشید که این حرکات به طور متوسط ​​پس از بسته شدن جلسه آسیایی چقدر بزرگتر هستند (جلسه آسیا در ساعت 3 صبح به وقت ET-نقطه آبی بسته می شود):

میانگین جابجایی ساعتی بر حسب ساعت از روز به یورو/دلار آمریکا

حمایت و مقاومت ممکن است بسیار راحت تر از آن در طول شکسته شود جلسه آسیایی (زمانی که نوسانات معمولا کمتر است).

این مفاهیم برای رویکرد معامله‌گران در هنگام سفته‌بازی در نشست لندن نقش اساسی دارند، زیرا معامله‌گران می‌توانند با معامله از این نوسانات به نفع خود استفاده کنند. شکستگی ها. هنگام معامله شکستگی ها، معامله گران به دنبال حرکات نوسانی هستند که ممکن است برای مدت زمان طولانی ادامه یابد.

2. مراقب باشید همپوشانی

‘همپوشانی’ زمانی است که لندن و جلسات ایالات متحده به معنای واقعی کلمه روی یکدیگر همپوشانی دارند (8 صبح به وقت ET تا 12 بعد از ظهر ET). اینها دو مرکز بزرگ بازار در جهان هستند و در این مدت چهار ساعته حرکتهای بزرگ و سریع در هنگام همپوشانی با ورود حجم زیادی از نقدینگی به بازار قابل مشاهده است.

چه زمانی باید همپوشانی جلسات فارکس لندن-نیویورک را معامله کرد

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می شود، نوسانات از ساعت 8:00 صبح تا 12:00 بعد از ظهر به وقت شرقی به حداکثر افزایش می یابد – زمانی که جلسه فارکس لندن با جلسه فارکس نیویورک همپوشانی دارد. برای معامله همپوشانی، معامله گران می توانند از a استفاده کنند استراتژی شکست که از افزایش نوسانات مشاهده شده در طول همپوشانی بهره می برد.

3. نقدینگی بالا

جلسه فارکس لندن یکی از نقدشونده ترین جلسات معاملاتی است. با توجه به حجم بالای خرید و فروش، جفت ارزهای اصلی می توانند با اسپرد بسیار پایین معامله شوند. معامله گران روزانه که به دنبال هدف گذاری حرکت های کوتاه هستند ممکن است علاقه مند به یافتن روندها و شکست های تجاری برای تجارت باشند تا هزینه ای را که می پردازند کاهش دهند. انتشار دادنس.

بهترین جفت ارز برای معامله در جلسه لندن کدام است؟

هیچ «بهترین» جفت ارز برای معامله در ساعات بازار فارکس لندن وجود ندارد، اما جفت ارزهایی وجود دارند که به دلیل حجم بالا، اسپرد کاهش می‌یابند و به معامله‌گران امکان اسپرد ارزان‌تر را می‌دهند.

این ارزها شامل جفت ارزهای اصلی مانند یورو/دلار آمریکا، USD/JPY، GBP/USD، و USD/CHF. جفت ارزهای اصلی در طول جلسه فارکس لندن در حجم بسیار بالایی معامله می شوند.

جفت ارزهایی که بیشتر تحت تأثیر همپوشانی قرار می گیرند عبارتند از یورو/دلار آمریکا، USD/JPY، GBP/USDبه دلیل فعالیت های بین بانکی بین ایالات متحده و اروپا/لندن. اگر استراتژی معاملاتی شما برای نوسانات مناسب‌تر است، این جفت‌های معاملاتی هستند که باید تماشا کنید زیرا غرق خواهند شد. نقدینگی و به طور متوسط ​​در طول همپوشانی حرکت بیشتری خواهد کرد.

نحوه معامله شکست در جلسه لندن

شکست معاملات در طول جلسه لندن با استفاده از استراتژی شکست لندن تقریباً مانند شکست معاملات در هر زمان دیگری از روز است، با اضافه شدن این واقعیت که معامله گران ممکن است انتظار هجوم نقدینگی و نوسانات در فضای باز را داشته باشند.

وقتی معامله‌گران به دنبال شکست‌های معاملاتی هستند، اغلب به دنبال حمایت یا مقاومت محکم برای طرح معاملات خود هستند.

نمودار زیر یک الگوی گوه در حال افزایش را نشان می دهد، یک خط روند با سطح مقاومت که در نهایت شکسته می شود – یک شکست.

افزایش گوه EUR/USD منجر به شکست در طول جلسه لندن شد

مزیت بزرگ این راه اندازی این است مدیریت ریسک. معامله‌گران می‌توانند توقف‌ها را نسبتاً محدود نگه دارند، در حالی که ضررهای استاپ آنها نزدیک به خط روند عقب می‌افتند. اگر خط حمایت/روند شکسته شود، ضررها محدود می‌شوند و اگر استراتژی غالب شود، می‌تواند منجر به مثبت شود. نسبت ریسک به پاداش.

افزایش نقدینگی در طول جلسه لندن همراه با افزایش نوسانات، احتمال وقوع شکست های احتمالی را بسیار بیشتر می کند.

استراتژی ها و نکات معاملاتی در لندن

به یاد داشته باشید، هنگامی که نوسانات باز لندن و نقدینگی افزایش می یابد، پس مراقب باشید و از آن استفاده کنید اهرم مناسب هنگام معامله اگر در تجارت فارکس تازه کار هستید، ما را دانلود کنید راهنمای تجارت فارکس برای مبتدیان برای دستیابی به اصول اولیه

مانند جلسه معاملات فارکس لندن، جلسه نیویورک و جلسه فارکس آسیایی همچنین دارای ویژگی های منحصر به فردی است که معامله گران فارکس باید از آن آگاه باشند.

نکات کلیدی:

  • نقدینگی و نوسانات در طول جلسه لندن افزایش می یابد.
  • برک آوت ها ممکن است بیشتر در طول جلسه لندن رخ دهند.
  • به خاطر داشته باشید که برای افزایش نوسانات و نقدینگی، مراقب همپوشانی بین جلسه لندن و جلسه نیویورک باشید.

گزارش سه‌ساله بانک تسویه‌های بین‌المللی (BIS) از سال 2016*





منبع