بیت کوین (BTC/USD) با افزایش چشمگیر ریپل (XRP/USD) لنگی می کند


نکات کلیدی بیت کوین، ریپل (XRP):

  • بیت کوین قیمت مبارزه به عنوان نوسان کم و DXY مانع بازیابی
  • ارز دیجیتال مبادله حجم در دوره برای کمترین ماه از اکتبر 2020.
  • اگر گمانه زنی های اخیر درست ثابت شود، یک قطعنامه در مورد SEC/Ripple Case می تواند XRP/ را ببینیددلار آمریکا رالی به سمت علامت 0.8000.

پیشنهاد شده توسط زین وودا

پیش بینی بیت کوین رایگان خود را دریافت کنید

بیشتر بخوانید: تنظیمات اقدام قیمت GBP: GBP/USD، GBP/AUD، EUR/GBP

بیت کوین برای حفظ دستاوردهای هفته گذشته تلاش کرده است زیرا فشارهای خارجی بر بزرگترین ارز دیجیتال جهان فشار وارد کرده است. عامل آشکار تداوم قدرت دلار آمریکا علیرغم توافق بر سر سقف بدهی ایالات متحده است زیرا لفاظی های جنگ طلبانه فدرال رزرو و داده های قوی ایالات متحده باعث شده است که شرط های افزایش نرخ در طرف جنگ طلب قیمت گذاری شود.

به نظر نمی رسید که این امر در هفته گذشته باعث نگرانی BTC/USD شود. با این حال، فروش امروز صبح زمانی رخ داد که نظرات لورتا مستر، مسئول فدرال رزرو در فایننشال تایمز منتشر شد. مستر اظهار داشت که در حال حاضر دلیلی برای توقف با یک مورد قانع کننده برای افزایش بیشتر و سپس نگه داشتن آنها تا زمانی که تصویر اقتصادی واضح تر شود، نمی بیند. اظهارات مشابهی توسط بیلی، رئیس بانک انگلستان در ماه گذشته انجام شد و اظهار داشت که تصویر اقتصادی نامشخص است و این امر پیش‌بینی را به یک چالش خاص تبدیل می‌کند.

علیرغم ماه ضعیف ماه مه، حفظ حس دیدگاه مهم است. پیگیری عملکرد در 90 روز گذشته و بیت کوین در حدود 14.5 درصد نسبت به بسته شدن در ماه فوریه افزایش یافته است. توییت زیر از Glassnode عملکرد بیت کوین را در 90 روز گذشته در مقایسه با WTI، طلا و نقره نشان می دهد.

image1.png

بیشتر بخوانید: نحوه استفاده از توییتر برای معامله گران

از سوی دیگر، ریپل اخیراً شاهد احیای مجدد بوده است زیرا گزارش های تایید نشده ای مبنی بر اینکه پرونده کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) علیه ریپل ممکن است در هفته های آینده حل و فصل شود، منتشر شده است. این خبر بدون شک تا حدی مسئول بهبود اخیر Ripples است که آن را برای افزایش ماهانه حدود 8٪ (در زمان نگارش) در مسیر قرار داده است. یک هفته پیش کاملاً چشمگیر بود که ریپل در این ماه در حدود علامت 0.4560 معامله شد.

خود شاخص ترس و حرص کریپتو در حال حاضر در مقایسه با شاخص کلی ترس و حرص که در حال حاضر در قلمرو حرص و طمع در حال فروپاشی است، در قلمروی خنثی قرار دارد.

image2.png

یکی دیگر از نشانه‌های محیط فعلی، حجم مبادلات ارزهای دیجیتال است که در مسیر پایین‌ترین سطح ماهانه خود از اکتبر 2020 قرار دارند.

image3.png

چشم انداز فنی و افکار نهایی

از نقطه نظر فنی، BTCUSD به تازگی به MA 100 روزه زیر 27000.00 رسیده است. با توجه به واکنشی که در روز دوشنبه، زمانی که قیمت به MA 50 روزه رسید، دیدیم، من امیدوار هستم که به نوعی از MA 100 روزه به سمت علامت 28000.00 و به طور بالقوه بالای کانال فعلی بازگردد.

از طرف دیگر، بسته شدن شمع روزانه زیر MA 100 روزه می‌تواند آزمایش مجدد کانال پایین و احتمالاً سطح 25000.00 روانشناختی را مشاهده کند.

نمودار روزانه BTCUSD، 31 مه 2023.

image4.png

منبع: TradingView، نمودار تهیه شده توسط Zain Vawda

ریپل (XRP/USD) از سوی دیگر و ما می توانیم ادامه روند صعودی این هفته را قبل از عقب نشینی امروز ببینیم. بسته شدن شمع روزانه بالای مقاومت فوری در اطراف علامت 0.5500 پتانسیل این را دارد که منجر به رالی طولانی شود. ما در مقاومت بالای 0.5500 تا 0.8000 کمی داریم. چنین حرکتی نشان دهنده افزایش 44 درصدی ارزش XRP/USD است و می تواند ارزش توجه به آن را داشته باشد.

نمودار روزانه XRPUSD، 31 مه 2023.

image5.png

منبع: TradingView، نمودار تهیه شده توسط Zain Vawda

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

— نوشته شده توسط زین واودا برای DailyFX.com

با زین در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @zvawda





منبع