بیت کوین (BTC) جدیدترین – شکستن بالاتر، تغییر احساسات؟


نمودارها و تجزیه و تحلیل بیت کوین (BTC):

  • روند نزولی بلندمدت شکسته شده و دو میانگین متحرک ساده حمایت کننده به نظر می رسند.
  • ETH/BTC بالاتر می رود و به بازار آلت کوین پس زمینه مثبتی می دهد.

توصیه شده توسط Nick Cawley

پیش بینی بیت کوین رایگان خود را دریافت کنید

بیت کوین در 24 ساعت گذشته به بالاترین سطح خود رسیده است و در حال آزمایش سطح مقاومت قبلی در حدود 20.475 هزار دلار است که طی 10 هفته بر بیت کوین تاثیر گذاشته است. شکست اخیر و تایید روند نزولی میان مدت، پس از گیر افتادن BTCUSD در یک دامنه چند ماهه جانبی، به حرکت این حرکت کمک کرده است. من به وقفه و دلیل خوش بینی اوایل این ماه اشاره کردم:

بیت کوین (BTC) آخرین: شکست کاذب یا دلیلی برای خوش بین بودن

در حالی که حرکت اخیر به بالاتر ممکن است فضای بیشتری برای دویدن بالاتر داشته باشد، باید از منطقه اخیر بین 22.8 تا 25.2 هزار دلار عبور کند. یک شکست تایید شده از این منطقه همچنین دو اوج پایین آخر و آخرین از سه میانگین متحرک ساده یعنی 200-dsma را از بین می برد. این امر چشم انداز بیت کوین را به سمت مثبت تغییر می دهد و روند صعودی بیشتری را روی کارت ها باقی می گذارد.

نمودار قیمت روزانه بیت کوین (BTC/USD) – 26 اکتبر 2022

image1.png

نمودار از طریق TradingView

در حالی که چشم انداز فنی ممکن است شروع به تغییر کند، چشم انداز اساسی ممکن است همچنان بر بیت کوین تاثیر بگذارد. نرخ‌های بهره ایالات متحده در نشست بعدی FOMC 75 واحد پایه افزایش می‌یابد و تقریباً به همان میزان در نشست دسامبر افزایش می‌یابد که محیط کلان را منفی نگه می‌دارد. گفتن اینکه دیروز شاهد جدایی نزدک و بیت کوین بودیم که به گاوهای ارز دیجیتال دلیل بیشتری برای شاد بودن می دهد. نرخ های بهره بالاتر بر نزدک تأثیر می گذارد.

دومین سکه بزرگ از نظر ارزش بازار، اتریوم (ETH) نیز بالاتر رفته و در هفته گذشته نسبت به بیت کوین عملکرد بهتری داشته است. اسپرد ETH/BTC توسط برخی به عنوان یک نشانگر برای عملکرد آلت کوین با اسپرد افزایشی که منجر به افزایش قیمت آلت کوین و پتانسیل پیشی گرفتن از بیت کوین می شود، تلقی می شود. اسپرد ETH/BTC اکنون به بالای هر سه میانگین متحرک ساده بازگشته است و یک “صلیب طلایی” بالقوه در حال شکل گیری است. این تنظیم، زمانی که sma 50 روزه بالاتر از sma 200 روزه حرکت می کند، توسط بسیاری به عنوان یک سیگنال صعودی تلقی می شود.

نمودار روزانه ETH/BTC – 26 اکتبر 2022

image2.png

نمودار از طریق TradingView

دیدگاه شما در مورد چیست؟ بیت کوین – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.





منبع