بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH) آخرین – زمان افزایش نوسانات


نمودارها و تجزیه و تحلیل بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH):

  • بیت کوین به دنبال شکستن بالاتر است.
  • اتریوم با نزدیک شدن به “ادغام” پیشنهاد قیمت می دهد.

روزهای سخت در ارزهای دیجیتال اخیراً با عدم نوسانات باعث شده است که معامله گران فعال به عنوان بیت کوین در حاشیه باشند. پیچ و تاب می خورد. معامله گران محدوده با سوگیری خفیف صعودی اخیراً موفق بوده اند، زیرا بیت کوین در حال حاضر الگوی موجی را نشان می دهد که در 6 تا 8 هفته گذشته کمی بالاتر و پایین تر چاپ شده است. میانگین محدوده واقعی (ATR) – معیاری برای نوسانات – در پایین ترین حد چند ماهه است، در حالی که BTC از sma 50 روزه به عنوان پشتیبانی استفاده می کند. برای افزایش بیشتر، بیت کوین باید یک نوسان جدید به بالای 24668 دلار داشته باشد.

نمودار قیمت روزانه بیت کوین – 5 آگوست 2022

بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH) آخرین - زمان افزایش نوسانات

نمودار از طریق TradingView

با انتظار ادغام Goerli/Prater در هفته آینده، سومین ادغام شبکه آزمایشی عمومی قبل از اینکه تغییر PoW اصلی اتریوم به PoS در اواسط سپتامبر اتفاق بیفتد، اتریوم ممکن است پیش از رویداد “Merge” بالاتر رود. انتظار می رود ادغام Goerli/Prater بین 6 تا 12 اوت رخ دهد. برای جزئیات بیشتر در مورد سوئیچ اتریوم به PoS از Pow مراجعه کنید بنیاد اتریوم

نمودار روزانه اتریوم کمی متفاوت از بیت کوین روزانه است زیرا اتریوم از اواسط جولای نسبت به بیت کوین بهتر عمل کرده است. برای حفظ این حرکت کوتاه‌مدت بالاتر، ETH باید به بالای 1784 دلار مبادله شود و یک بالاترین کوتاه‌مدت جدید ایجاد کند. sma 50 روزه همچنان حمایت کننده است.

نمودار قیمت روزانه اتریوم – 5 آگوست 2022

بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH) آخرین - زمان افزایش نوسانات

نمودار از طریق TradingView

گسترش اتریوم/بیت کوین اتریوم را برجسته می کند‘s عملکرد بهتر در ماه گذشته شکل‌گیری کانال صعودی در حال حاضر در حال انجام است و در حالی که این روند همچنان پابرجاست، این جفت احتمالاً به بالاترین سطح 11 می در 0.07688 باز می‌گردد. این سازند نسبتاً تهاجمی است اما با شیب حمایت تیز. این جفت ارز این حمایت را در هفته گذشته آزمایش کرده است و احتمالاً دوباره این کار را انجام خواهد داد، بنابراین معامله گران باید نسبت به شکست احتمالی نزول هوشیار باشند. smas های 50 و 200 روزه همچنان حمایت کننده هستند.

نمودار قیمت روزانه اتریوم/بیت کوین – 5 آگوست 2022

بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH) آخرین - زمان افزایش نوسانات

نمودار از طریق TradingView

دیدگاه شما در مورد چیست؟ بیت کوین و اتریوم – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.





منبع