بیت کوین صعودی، یورو فروش بی امان، تجارت NFP


NFP، EUR/USD، تجزیه و تحلیل بیت کوین و نقاط صحبت

  • موقعیت بازارها برای گزارش NFP ضعیف تر
  • وقت آن است که بیت کوین را صعودی کنیم؟

اول از همه، صمیمانه به خانواده، دوستان و حامیان شینزو آبه، نخست‌وزیر اسبق ژاپن تسلیت می‌گویم. در زمان نگارش این مقاله، تایید شده است که نخست‌وزیر سابق صبح امروز پس از شلیک گلوله در یک سخنرانی کمپین جان خود را از دست داده است.

در جای دیگر، تمرکز معامله گران بر گزارش آینده حقوق و دستمزد غیرکشاورزی خواهد بود. با توجه به شاخص‌های اشتغال که در گزارش مشاغل امروز دیده‌ایم، فعالان بازار احتمالاً برای گزارش ملایم‌تری قرار خواهند گرفت که به روایت اخیر از افزایش خطرات رکود اقتصادی کمک می‌کند. همانطور که گفته شد، با این حال، این بدان معنی است که در صورت یک ضربه قوی، ریسک ها به طور نامتقارن کج می شوند. بنابراین، در این سناریو، تمیزترین بیان از طریق شورت های ین در برابر دلار آمریکا یا کوتاه کردن اوراق خزانه ایالات متحده خواهد بود، با توجه به اینکه در دو هفته گذشته، پوشش های پرطرفدار در برابر ریسک های رکودی بوده اند. یادآوری این نکته که چاپ ISM Non- Manufacturing روز چهارشنبه باعث کاهش اندک این پوشش‌های رکود می‌شود، در حالی که این درها را برای EUR/USD برای شکستن برابری باز می‌کند. از طرف دیگر، چاپ نرم‌تر از حد انتظار می‌تواند به نفع گاوهای باند و کاهش کراس ین باشد.

فروش EUR/USD بی وقفه بوده است

از زمانی که یورو به زیر سطح حمایت چندساله در 1.0340 رسید، فروش در این جفت بی وقفه بوده و با اندکی یا بدون بازگشت به معامله گران کاهش یافته است. علاوه بر این، ناظران نزدیک این جفت ممکن است متوجه شده باشند که فروش یورو به طور قابل توجهی پس از ورود لندن افزایش یافته است، که به نظر من نشان دهنده حرکت جریان محور تر توسط سرمایه گذاران بزرگ است (تأیید نشده است، بیشتر حدس و گمان من است).

نمودار EUR/USD: بازه زمانی ساعتی

بیت کوین صعودی، یورو فروش بی امان، تجارت NFP

منبع: Refinitiv، خط عمودی = 08:00BST

ایده تجارت برتر سه ماهه سوم – یورو ممکن است برابری را بشکند

زمان رسیدن به بیت کوین صعودی

در هفته‌های اخیر متوجه شده‌ام که احساسات در کریپتوها بسیار یک‌طرفه است و اگر صادق باشم، آنها حق خوبی دارند که از زمان اوج‌شدن بیت‌کوین بیش از ۶۰ درصد کاهش داشته باشند. با این حال، همانطور که اغلب اتفاق می افتد، احساسات به دنبال قیمت است. به عنوان مثال، زمانی که بیت کوین در سطوح پایین معامله می شود، تمایل دارید از کسی بشنوید که می گوید «بیت کوین زشت به نظر می رسد» (خب، بدیهی است)، به ندرت می شنوید که کسی بگوید وقتی بیت کوین در بالاترین سطح اخیر دست و پنجه نرم می کند ضعیف به نظر می رسد.

به این ترتیب، پس از فروش که در کریپتوها دیده‌ایم، شاهد راه‌اندازی ETF کوتاه بیت‌کوین پس از کاهش 60 درصدی، زمان‌بندی عالی بودیم. در حالی که در روزهای اخیر، گفته شد که ETF بیت کوین کوتاه 300 درصد افزایش یافته است. علاوه بر این، گزارش شده است که سرمایه گذاران شروع به برداشتن بیت کوین خود از صرافی ها و ذخیره آن در کیف پول های رمزنگاری کرده اند.

21 ژوئنخیابان – ProShares اولین ETF بیت کوین کوتاه را راه اندازی کرد

6 جولایهفتم – گزارش شده است که سرمایه گذاران شروع به حذف بیت کوین از مبادلات کرده اند

بیت کوین صعودی، یورو فروش بی امان، تجارت NFP

منبع: ProShares، Cointelegraph

همانطور که در زیر نشان داده شده است، نقاط عطف در بیت کوین نیز نقطه عطفی برای ارز دیجیتال بوده است. فراموش نکنید که با تقویت همبستگی بین سهام و کریپتوها در سال گذشته، بازار سهام نقش مهمی برای بیت کوین ایفا می کند. برای من، در حالی که من همچنان طرفدار فروش رالی در سهام هستم، در یک یا دو هفته آینده نسبت به ریسک پذیری مثبت تر هستم، که البته اگر CPI هفته آینده یک شکست دیگر در مقابل انتظارات را نشان دهد، می تواند به سرعت تغییر کند. با این حال، با توجه به دیدگاه کمتر نزولی من در مورد سهام، برای من واضح است که احساسات مربوط به ارزهای دیجیتال است. من با فشار کوتاه بیت کوین به سمت 28000 طرف هستم. اگر به زیر 17500 بشویم، دیدگاه اشتباه است.

نمودار بیت کوین: بازه زمانی روزانه

بیت کوین صعودی، یورو فروش بی امان، تجارت NFP

منبع: Refinitiv





منبع