بودجه فدرال سختگیرانه، استرالیا را در اختیار دارد


AUD/USD تجزیه و تحلیل و نکات صحبت

  • چشم انداز اقتصادی چین پیش بینی صادرات کالاهای استرالیا را مختل می کند.
  • ترس از رکود، AUD را به سمت بالا محدود می کند.
  • ممکن است شرط‌های فدرال رزرو در حال کاهش باشد و به گاوهای نر استرالیایی امیدوار باشد.

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

پیشینه اساسی دلار استرالیا

AUD با وجود داده‌های ضعیف PMI دیروز ایالات متحده که به اکثر ارزهای G10 اجازه داد ضررهای خود را در برابر دلار کاهش دهند، هفته معاملاتی را با قرمز شروع کرد. چیزی که دلار استرالیا را بیشتر به سمت مارپیچ نزولی سوق داد، نتیجه گیری بیستمین کنگره ملی حزب کمونیست چین بود که رئیس جمهور شی جین پینگ قرار است سومین دوره خود را به عنوان رهبر عالی چین آغاز کند. اگرچه این ممکن است برای برخی خوب باشد، اما از دیدگاه استرالیایی، یک سیاست بدون تغییر چین برای COVID-19 و حفظ نبرد علیه “غرب”، AUD را در برابر نزولی بیشتر آسیب پذیر می کند. داده‌های اقتصادی مختلط چین نیز به مشکلات استرالیا افزود که آدرس بودجه جیم چالمرز، خزانه‌دار استرالیایی را تحت الشعاع قرار داد. چانه

برخی از نکات برجسته بودجه عبارتند از:

  • مرخصی استحقاقی والدین افزایش یافت.
  • دسترسی بیشتر به دارو
  • بودجه بیشتر برای مراقبت از سالمندان
  • نرخ یارانه مراقبت از کودکان تا سقف 80000 دلار استرالیا به 90 درصد افزایش یافت.

توصیه شده توسط وارن ونکتاس

پیش بینی AUD رایگان خود را دریافت کنید

در مورد اقلام کمکی اضافی، هیچ موردی وجود نداشت که تمرکز خود را بر مقابله با فشارهای تورمی و آمادگی برای کاهش رشد جهانی نشان دهد. امتیازات مالیاتی سوخت قبلی تمدید نشد و تخفیف مالیاتی برای افراد کم درآمد تا متوسط ​​به تدریج حذف خواهد شد.

همانطور که در نمودار زیر نشان داده شده است، چشم انداز کالا برای استرالیا کاهش یافته است که بازتاب حرکت نزولی دلار استرالیا/دلار آمریکا از ژوئن است. قیمت های بالاتر کالاها تا حدودی به اقتصاد استرالیا پناه داده است، رکود قریب الوقوع و تخریب تقاضا می تواند این ساختار حمایتی را از بین ببرد، بنابراین نیاز به افزایش درآمد از طریق راه های دیگر ذکر شده در بالا است.

image1.png

از دیدگاه دلار، شایعات پیرامون فدرال رزرو مبنی بر کاهش بالقوه سیاست های پولی تهاجمی می تواند در صورتی که داده های اقتصادی چنین تصوری را تأیید کند، به AUD کمک کند. بعد از ظهر امروز، احساسات مصرف کننده ایالات متحده (به تقویم اقتصادی زیر مراجعه کنید) برای ماه اکتبر برنامه ریزی شده است و هر گونه از دست دادن در 106.5 پیش بینی می تواند شرط های dovish را تقویت کند و به AUD کمک کند.

دانش تجارت پایه

تجارت کالا

توصیه شده توسط وارن ونکتاس

تقویم اقتصادی

image2.png

منبع: تقویم اقتصادی DailyFX

تجزیه و تحلیل فنی

نمودار روزانه AUD/USD

image3.png

نمودار تهیه شده توسط Warren Venketas، IG

اقدام روزانه قیمت AUD/USD نشان می‌دهد که شتاب نزولی به دست آمده است که توسط شاخص قدرت نسبی (RSI) که زیر مرز 50 باقی مانده است، تقویت شده است. شکل گیری نوع پرچم خرس (آبی) در چند هفته گذشته در حال توسعه بوده است و ممکن است به ضعف بعدی AUD اشاره کند که در نظر گرفتن 0.6200 یک بار دیگر دسته روانی فشار بالاتر از مقاومت پرچم و نوسان بالا در 0.6413 این پیش بینی را باطل می کند و ممکن است توسط یک کاتالیزور اساسی تحریک شود.

سطوح مقاومت کلیدی:

  • 0.6500
  • 0.6413
  • EMA 20 روزه (بنفش)

سطوح پشتیبانی کلیدی:

مقدمه ای بر تحلیل تکنیکال

الگوهای شمعدانی

توصیه شده توسط وارن ونکتاس

داده های احساس مشتری IG: مختلط

IGCS نشان می دهد که معامله گران خرده فروشی در حال حاضر هستند بلند در AUD/USD، با73% معامله گرانی که در حال حاضر موقعیت های خرید دارند. در DailyFX ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، اما تغییرات اخیر در موقعیت‌یابی بلند و کوتاه منجر به یک سوگیری محتاطانه کوتاه‌مدت می‌شود.

با وارنون توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید:@WVenketas





منبع