به نظر می رسد که نفت خام WTI با افزایش نگرانی های دلار و تقاضا بهبود یابد. سطح 90.00 کلید است


  • WTI در دوره برای هفته سوم از دست دادن.
  • کاهش بیشتر قیمت ممکن است شاهد حضور اوپک پلاس با کاهش بیشتر باشد.
  • 90.00 سطح کلید می تواند کلید را برای قیمت های بالاتر نگه دارد.

پیشنهاد شده توسط زین وودا

پیش بینی نفت رایگان خود را دریافت کنید

چشم انداز بنیادی WTI

نفت خام در تجارت اروپا با افزایش ارزش دلار آمریکا و نگرانی های تقاضا همچنان بالاتر رفت. پس از اندکی افزایش در اوایل هفته، با هضم بازارها این چشم انداز که افزایش شدید نرخ بهره ممکن است مانع رشد جهانی و به نوبه خود تقاضای نفت شود، از سود خود تسلیم شدیم.

روز چهارشنبه ما نظرات آژانس بین المللی انرژی (IEA) را شنیدیم که چشم انداز خود را برای رشد صفر تقاضای نفت در سه ماهه چهارم به دلیل تقاضای ضعیف تر از چین تایید کردند. دیروز بانک جهانی با هشدار خود در مورد رکود به دلیل افزایش شدید نرخ بهره توسط بانک های مرکزی مختلف، موضوع را پیچیده کرد. هر گونه حرکت صعودی بالقوه بیشتر با این نظرات محدود شد زیرا قیمت ها پس از افزایش حدود 10 درصدی در اوایل هفته عقب نشینی کردند.

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

از سوی دیگر، ادامه رکود نفت خام در هفته جاری شاهد کاهش چشم انداز خود از قیمت نفت توسط بسیاری از تحلیلگران بود. این یک چالش برای سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) است که هفته گذشته کاهش 100 هزار بشکه ای در روز را اعلام کرد. در حالی که احساسات منفی باقی می ماند، کاهش بیشتر می تواند از حرکت رو به جلو قیمت ها حمایت کند زیرا اوپک پلاس قصد دارد قیمت نفت خام را در حدود 100 دلار نگه دارد.

هفته آینده برای کل بازارها کلیدی خواهد بود زیرا انتظار می رود نشست فدرال رزرو سرنخ هایی در مورد چرخه انقباض و چشم انداز ایالات متحده برای بقیه سال ارائه دهد. ادامه لفاظی‌های صعودی آن می‌تواند منجر به از دست دادن بیشتر قیمت نفت شود، با این حال فکر می‌کنم که باید نظرات فدرال رزرو بیشتر از آنچه که قبلاً بود، نشان دهد که ما از پایین‌ترین سطح این هفته در حدود 80 دلار خارج می‌شویم.

نمودار روزانه نفت خام WTI – 16 سپتامبر 2022

نمودار، شرح هیستوگرام به طور خودکار تولید می شود

منبع: TradingView

از منظر فنی، نفت همچنان در مسیر اولین زیان سه ماهه خود در کمتر از دو سال گذشته قرار دارد. ما از پایین‌ترین قیمت هفته گذشته در حدود 81.00، جهش تهاجمی بالاتری داشته‌ایم و به بالاترین سطح 90.30 در روز چهارشنبه صعود کردیم. همانطور که در نمودار نشان داده شده است، در اینجا یک الگوی دو بالا ایجاد کردیم که دیروز به شدت به سمت پایین فشار آوردیم و به عنوان یک شمع نزولی بسته شد. در حال حاضر ما بسیار زیر 100 و 200-SMA معامله می کنیم و با توجه به کاهش شدید دو هفته اخیر، می توانیم شاهد عقب نشینی برای آزمایش مجدد 200-SMA باشیم. برای آزمایش مجدد 200-SMA، ابتدا باید ساختار دوباله را که در اطراف سطح 90.00 قرار دارد، با یک شمع روزانه بسته در بالا، پاک کنیم. این سطح کلیدی باقی می ماند زیرا ما از اول سپتامبر تا کنون زیر محدوده 90.00 معامله می کنیم و دو تلاش برای شکستن از سطح بالاتر شکست خورده است.




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه 13% -11٪ 4%
هفتگی -13٪ -2٪ -9٪

منابع برای معامله گران

چه یک معامله گر جدید یا باتجربه باشید، ما چندین منبع برای کمک به شما در دسترس داریم. شاخص‌هایی برای ردیابی احساسات معامله‌گران، پیش‌بینی‌های فصلی معاملات، وبینارهای تحلیلی و آموزشی که روزانه برگزار می‌شود، راهنمای معاملاتی برای کمک به شما در بهبود عملکرد معاملاتی، و یکی به‌ویژه برای کسانی که تازه وارد بازار فارکس شده‌اند.

نوشته شده توسط: Zain Vawda، نویسنده بازار برای DailyFX.com

با زین در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @zvawda





منبع