به نظر می رسد قیمت طلا (XAU/USD) برای آزمایش پشتیبانی چند ماهه آماده است


قیمت طلا (XAU/USD)، نمودار و تحلیل

  • طلا حمایت چالش برانگیزی است و به نظر می رسد کاهش یابد.
  • افزایش بسیار بزرگ نرخ بهره آمریکا بر این فلز گرانبها فشار می آورد.

برای همه انتشار داده‌ها و رویدادهای متحرک بازار، به بخش مراجعه کنید تقویم اقتصادی DailyFX.

پیش بینی قیمت طلا – تثبیت قبل از شکستن پایین تر

با توجه به اینکه نرخ تورم در ایالات متحده در حال حاضر با سرعت سالانه 9.1٪ در حال اجرا است و با توجه به اینکه فدرال رزرو اکنون شاهد افزایش 100 واحدی نرخ بهره در پایان ماه بوده است، به نظر می رسد طلا در روزها و هفته ها کاهش پیدا کند. در پیش. ابزار CME FedWatch اکنون احتمال 80%+ را نشان می دهد که فدرال رزرو در نشست 27 جولای FOMC نرخ بهره را 100 واحد افزایش دهد، در حالی که انتظار می رود در نشست 21 سپتامبر، 75 واحد پایه اضافی نیز افزایش یابد. با ادامه افزایش نرخ بهره، طلای بدون نرخ بهره همچنان متضرر خواهد شد.

به نظر می رسد قیمت طلا (XAU/USD) برای آزمایش پشتیبانی چند ماهه آماده است

نمودار هفتگی طلا ضعیف به نظر می رسد و این فلز گرانبها احتمالاً منطقه حمایتی مهمی را بین 1667 دلار در هر اونس آزمایش می کند. و 1676 دلار در هر اونس. پیش از این آزمایش، طلا احتمالاً حمایت کوتاه مدت و رقم بزرگی در 1700 دلار در هر اونس خواهد یافت. اما بعید است که این مورد حفظ شود. نگاهی به شاخص CCI نشان می دهد که طلا در بالاترین میزان فروش از مارس 2021 قرار دارد و این ممکن است فروش بیشتر را کاهش دهد. مقاومت اولیه بین 1721 دلار در هر اونس دیده می شود. (اواخر سپتامبر 2021 نوسان پایین) و 1726 دلار در هر اونس. (38.2% اصلاح فیبوناچی) قبل از 1750 دلار در هر اونس. به چشم می آید.

نمودار قیمت هفتگی طلا – 15 جولای 2022

به نظر می رسد قیمت طلا (XAU/USD) برای آزمایش پشتیبانی چند ماهه آماده است

داده های معامله گران خرده فروشی نشان می دهد 84.80 درصد معامله‌گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله‌گران لانگ به کوتاه 5.58 به 1 است. تعداد معامله گران نت لانگ نسبت به دیروز 4.46 درصد و نسبت به هفته گذشته 4.12 درصد کاهش داشته است، در حالی که تعداد معامله گران خالص فروش نسبت به روز گذشته 4.89 درصد و نسبت به هفته گذشته 12.69 درصد افزایش داشته است.

ما معمولاً دیدگاه مخالفی نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران خالص هستند نشان می‌دهد که قیمت طلا ممکن است به کاهش خود ادامه دهد. موقعیت‌یابی نسبت به دیروز دارای طول خالص‌تر است، اما نسبت به هفته گذشته کمتر است. ترکیب احساسات فعلی و تغییرات اخیر به ما چیزهای بیشتری می دهد سوگیری ترکیبی معاملات طلا

چی است دیدگاه شما در مورد طلا – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم انتهای این قطعه به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.





منبع