به روز رسانی یورو (یورو) – تورم آلمان کاهش یافت، یورو/دلار آمریکا به زیر 1.0700 بازگشت


قیمت ها، نمودارها و تجزیه و تحلیل EUR/USD

  • تورم آلمان در ماه می به شدت کاهش یافت.
  • بررسی ثبات مالی ECB نسبت به “چشم انداز اقتصادی شکننده” هشدار می دهد.

توصیه شده توسط Nick Cawley

نحوه معامله EUR/USD

تورم آلمان در ماه می بیش از حد انتظار کاهش یافت و فشار بر بانک مرکزی اروپا برای ادامه افزایش نرخ بهره کاهش یافت. تورم آلمان به 6.1% رسید، کمتر از انتظارات 6.5% و بیش از یک واحد کمتر از نرخ تورم آوریل 7.2%. در اوایل جلسه، تورم فرانسه نیز پایین‌تر از پیش‌بینی‌ها بود و در مقابل انتظارات 5.5 درصدی و 5.9 درصدی قبلی، 5.1 درصد بود. تورم ایتالیا پیش بینی ها را از دست داد اما 0.6 درصد کمتر از ماه گذشته بود.

image1.png

آخرین بررسی ثبات مالی بانک مرکزی اروپا نشان می دهد که بازارهای مالی منطقه یورو “در برابر رشد و نتایج تورم کمتر مطلوب آسیب پذیر هستند” و شرایط مالی و اعتباری سخت تر “آزمایش انعطاف پذیری شرکت ها، خانوارها و دولت های منطقه یورو” است. این گزارش همچنین نسبت به خطر اصلاح قیمت ملک، افزایش هزینه های تامین مالی دولتی و ترس از رکود اقتصادی هشدار داد.

بررسی ثبات مالی بانک مرکزی اروپا، می 2023

طبق آخرین گزارش رسانه ها، سقف بدهی آمریکا احتمالا امروز تصویب می شود. بر اساس گزارشی در CNBC، پاتریک مک‌هنری، رئیس کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان، این توافق رای کافی برای تصویب در مجلس و سنا دارد. بازدهی خزانه داری ایالات متحده همچنان اندکی کاهش می یابد، اما آخرین احتمالات نرخ CME نشان می دهد که در نشست بعدی FOMC افزایش ۲۵ واحدی دیگر نرخ بهره اعلام خواهد شد و نرخ ها در این سطح برای دو جلسه بعدی باقی خواهند ماند.

بلوز سقف بدهی، قسمت 79. اگر ایالات متحده نکول کند چه اتفاقی می افتد؟

احتمالات نرخ صندوق فدرال رزرو CME – 31 مه 2023

image2.png

برای همه رویدادهای متحرک بازار و انتشار داده های اقتصادی، زمان واقعی را ببینید تقویم DailyFX

EUR/USD همچنان تحت فشار دلار قوی آمریکا و یورو ضعیف تر است. این جفت به پایین ترین سطح 10 هفته اخیر خود رسیده است و با حمایت اندکی که در نمودار روزانه دیده می شود، EUR/USD ممکن است قبل از بازگشت خریداران تا سطح 105.00/105.16 تا سطح 105.00/105.16 سقوط کند.

نمودار قیمت روزانه EUR/USD – 31 مه 2023

image3.png

نمودار از طریق TradingView




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه 15% -14٪ 3%
هفتگی 12% -18٪ 0%

احساسات تجارت خرده فروشی مختلط است

داده های معامله گران خرده فروشی نشان می دهد که 61.43 درصد از معامله گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله گران لانگ به کوتاه 1.59 به 1 است. تعداد معامله گران در خالص خرید 5.59 درصد کمتر از دیروز و 2.14 درصد کمتر از هفته گذشته است، در حالی که تعداد معامله گران در معاملات خرید کوتاه مدت 1.59 درصد است. معامله گران نت شورت 4.66 درصد بیشتر از دیروز و 7.96 درصد کمتر از هفته گذشته است.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران خالص هستند نشان می‌دهد که قیمت‌های یورو/دلار ممکن است به کاهش خود ادامه دهند. موقعیت یابی نسبت به دیروز دارای طول خالص کمتر است، اما نسبت به هفته گذشته دارای طول خالص تر است. ترکیب احساسات فعلی و تغییرات اخیر به ما چیزهای بیشتری می دهد تعصب تجاری EUR/USD ترکیبی

نظر شما در مورد یورو – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.





منبع