به روز رسانی انتظارات نرخ بهره BOC، RBA، و RBNZ


بررسی اجمالی نظارت بانک مرکزی:

  • انتظار می‌رود بانک کانادا در نشست سیاست‌گذاران اواخر این ماه، نرخ‌ها را 50 واحد در ثانیه افزایش دهد.
  • در حالی که بانک مرکزی استرالیا و بانک مرکزی نیوزلند دیگر تا نوامبر تشکیل جلسه نخواهند داد، هر دو بانک مرکزی پیش بینی می کنند که در ماه آینده نرخ بهره را 50 واحد در ثانیه افزایش دهند.
  • تاجر خرده فروشی تثبیت موقعیت نشان می‌دهد که نرخ‌های AUD/USD دارای سوگیری نزولی، نرخ‌های NZD/USD دارای سوگیری مختلط و نرخ‌های USD/CAD دارای سوگیری صعودی هستند.

کاهش سرعت مسیر پیاده روی

در این نسخه از دیده بان بانک مرکزی، ما به بررسی بازارهای نرخ در اطراف بانک کانادا، بانک مرکزی استرالیا و بانک مرکزی نیوزلند می پردازیم. پس از افزایش شدید نرخ‌ها در طول سال 2022 – افزایش نرخ‌های اولیه، اگر بخواهید – به نظر می‌رسد که سه بانک مرکزی ارز کالایی آماده کاهش سرعت سیاست‌های پولی سخت‌گیرانه خود هستند. نسبت به نیات هنوز تهاجمی فدرال رزرو، این تغییر در درک یک تحول منفی برای دلار استرالیا، کانادا و نیوزیلند بوده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بانک های مرکزی به آدرس زیر مراجعه کنید تقویم انتشار بانک مرکزی DailyFX.

توصیه شده توسط کریستوفر وکیو، CFA

مقدمه ای بر تجارت اخبار فارکس

BOC بارگیری از جلو انجام شد

بانک مرکزی کانادا پس از افزایش 100 واحدی نرخ بهره در ماه ژوئیه، نرخ بهره را 75 واحد در ثانیه در سپتامبر افزایش داد که نشان از کاهش رویکرد تهاجمی آنها دارد. اگرچه نظرات در هفته‌های اخیر حاکی از آن است که BOC قصد دارد تهاجمی باقی بماند، بازارهای نرخ فکر نمی‌کنند مسیر افزایش نرخ‌ها در حال پیشروی تقریباً به اندازه ماه‌های تابستان تهاجمی باشد.

انتظارات نرخ بهره بانک مرکزی کانادا (13 اکتبر 2022) (جدول 1)

بر اساس سوآپ های شاخص یک شبه کانادا (OIS)، بازارهای نرخ در اواخر این ماه 24 درصد احتمال افزایش نرخ 75 واحد در ثانیه را کاهش می دهند (احتمال 100 درصد افزایش نرخ 25 واحد در ثانیه، احتمال 100 درصد افزایش نرخ 50 واحد در ثانیه. افزایش نرخ بهره، با احتمال 24 درصدی برای افزایش 75 واحدی برثانیه، و طرفدار افزایش نهایی نرخ بهره تا پایان سال 25 واحد در ثانیه هستند. بازارهای نرخ تخمین می زنند که نرخ اصلی BOC تا پایان سال 2022 به 4.107 درصد افزایش یابد.

شاخص احساسات مشتری IG: پیش‌بینی نرخ USD/CAD (13 اکتبر 2022) (نمودار 1)

USD/CAD: داده‌های معامله‌گران خرده‌فروشی نشان می‌دهد که 27.87 درصد معامله‌گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله‌گران کوتاه به لانگ 2.59 به 1 است. در حالی که تعداد معامله گران نت-شورت نسبت به دیروز 8.54 درصد و نسبت به هفته گذشته 8.37 درصد کاهش داشته است.

ما معمولاً دیدگاه مخالفی نسبت به احساسات جمعیت داریم و این واقعیت که معامله‌گران کوتاه مدت هستند نشان می‌دهد که قیمت‌های USD/CAD ممکن است به افزایش خود ادامه دهند.

معامله‌گران نسبت به دیروز و هفته گذشته کوتاه‌تر هستند و ترکیب احساسات فعلی و تغییرات اخیر به ما یک سوگیری معاملاتی مخالف صعودی USD/CAD قوی‌تر می‌دهد.

ناامیدی RBA بر استرالیایی فشار می آورد

اظهارات اخیر مقامات کلیدی بانک مرکزی استرالیا حاکی از آن است که بانک مرکزی هنوز راه هایی در پیش دارد تا نرخ اصلی خود را به قلمرو بی طرف برساند، سطحی که سیاست پولی نه انبساطی و نه انقباضی است. لوسی الیس، دستیار فرماندار RBA در بخش اقتصاد اظهارات این هفته به طور موثر نرخ خنثی را بین 2.5 تا 3.5 درصد تعیین کرد. در حال حاضر، نرخ اصلی RBA 2.6٪ است. انقباض بیشتر ممکن است در پیش باشد، اما ممکن است در چند ماه آینده با افزایش های اندازه گیری شده بیشتری همراه شود.

توصیه شده توسط کریستوفر وکیو، CFA

پیش بینی AUD رایگان خود را دریافت کنید

انتظارات نرخ بهره بانک رزرو استرالیا (13 اکتبر 2022) (جدول 2)

با توجه به سوآپ های شاخص یک شبه استرالیا (OIS)، 82 درصد احتمال افزایش 25 واحدی نرخ بهره در نوامبر و 59 درصد احتمال افزایش 25 واحدی نرخ بهره در دسامبر وجود دارد. بازارهای نرخ به گونه ای قیمت گذاری می شوند که RBA نرخ اصلی خود را تا پایان سال 2022 به 2.997 درصد می رساند، که کاهش معنی داری نسبت به قیمت بازارها در اوایل سپتامبر است، زمانی که انتظار می رفت نرخ اصلی تا 3.259 درصد افزایش یابد. آخر سال.

شاخص احساسات مشتری IG: پیش‌بینی نرخ AUD/USD (13 اکتبر 2022) (نمودار 2)

AUD/USD: داده‌های معامله‌گران خرده‌فروشی نشان می‌دهد 80.49 درصد معامله‌گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله‌گران لانگ به کوتاه 4.13 به 1 است. در حالی که تعداد معامله گران خالص-شورت نسبت به دیروز 27.51 درصد و نسبت به هفته گذشته 6.14 درصد کاهش یافته است.

ما معمولاً دیدگاه مخالفی نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران خالص هستند نشان می‌دهد که قیمت‌های AUD/USD ممکن است به کاهش خود ادامه دهند.

معامله گران نسبت به دیروز و هفته گذشته نسبت به دیروز و هفته گذشته سود خالص بیشتری دارند و ترکیب احساسات فعلی و تغییرات اخیر به ما یک سوگیری معاملاتی نزولی AUD/USD قوی تر می دهد.

توصیه شده توسط کریستوفر وکیو، CFA

نحوه معامله AUD/USD

RBNZ در یک مسیر پایدارتر

برخلاف BOC و RBA، بانک مرکزی نیوزلند آماده است تا به سرعت نسبتاً تهاجمی افزایش نرخ بهره در افق زمانی کوتاه مدت ادامه دهد (اگرچه هنوز به اندازه فدرال رزرو تهاجمی نیست). در هفته‌های اخیر، کریستین هاکسبی، معاون فرماندار RBNZ، گفت که سیاست‌گذاران می‌خواهند نرخ اصلی را «به‌راحتی بالاتر از خنثی» بیاورند تا به کاهش فشارهای تورمی کمک کنند (که در سه ماهه دوم ۲۲، ۳/۲۲ جدید در ۳/۷ درصد سالانه بود. داده های تورم نیوزلند قبل از پایان ماه منتشر می شود).

انتظارات نرخ بهره بانک رزرو نیوزلند (13 اکتبر 2022) (جدول 3)

با توجه به مبادلات یک شبه شاخص نیوزلند، 20 درصد احتمال دارد که RBNZ در ماه نوامبر، نرخ ها را 75 بیت در ثانیه افزایش دهد (احتمال 100 درصد افزایش نرخ 25 بیت در ثانیه و 100 درصد احتمال 50 بیت در ثانیه افزایش نرخ. افزایش نرخ). بازارها اکنون نرخ نقدی یک شبه (OCR) را قیمت گذاری می کنند تا تا پایان سال جاری به 4.051 درصد افزایش یابد، از 3.927 درصد انتظاری تا پایان سال 2022 که در ماه گذشته کاهش یافته بود.

توصیه شده توسط کریستوفر وکیو، CFA

فارکس برای مبتدیان

شاخص احساسات مشتری IG: پیش‌بینی نرخ NZD/USD (13 اکتبر 2022) (نمودار 3)

NZD/USD: داده‌های معامله‌گران خرده‌فروشی نشان می‌دهد که 73.05 درصد معامله‌گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله‌گران لانگ به کوتاه 2.71 به 1 است. در حالی که تعداد معامله گران خالص-شورت 22.93 درصد کمتر از دیروز و 9.02 درصد کمتر از هفته گذشته است.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران خالص هستند نشان می‌دهد که قیمت‌های NZD/USD ممکن است به کاهش خود ادامه دهند.

موقعیت‌یابی نسبت به دیروز دارای طول خالص‌تر است، اما نسبت به هفته گذشته کمتر است. ترکیبی از احساسات فعلی و تغییرات اخیر به ما یک سوگیری تجاری ترکیبی NZD/USD می دهد.

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

— نوشته شده توسط کریستوفر وکیو، CFA، استراتژیست ارشد





منبع