به دنبال تعدیل صعودی تولید اوپک، قیمت نفت به پایین ترین حد خود در ماه فوریه چشم می خورد


بحث قیمت نفت خام

قیمت نفت آغازگر مجموعه‌ای از اوج‌ها و افت‌های پایین‌تر است سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) برای افزایش تولید در سپتامبر برنامه ریزی شده است و به نظر می رسد نفت خام در مسیر آزمایش پایین ترین سطح ماه فوریه (86.55 دلار) قرار دارد زیرا پایین ترین سطح ماه جولای (90.56 دلار) را کاهش می دهد.

به دنبال تعدیل صعودی تولید اوپک، قیمت نفت به پایین ترین حد خود در ماه فوریه چشم می خورد

قیمت نفت پس از بسته شدن کمتر از میانگین متحرک 200 روزه (94.58 دلار) برای اولین بار در سال 2022، تلاش می کند تا سطح خود را حفظ کند، و اعلام اخیر اوپک ممکن است نفت خام را تحت فشار نگه دارد زیرا این گروه قصد دارد تولید خود را افزایش دهد.0.1 مگابایت در روز برای ماه سپتامبر 2022

تعدیل صعودی در برنامه تولید نشان می دهد که اوپک به تدریج به قیمت های بالای انرژی واکنش نشان خواهد داد زیرا این گروه استدلال می کند که “سرمایه گذاری ناکافی مزمن در بخش نفت باعث کاهش ظرفیت های مازاد در طول زنجیره ارزش شده استو باید دید که آیا این سازمان تولید نفت خام را در ماه‌های آینده افزایش خواهد داد یا خیر تولید ناخالص داخلی ایالات متحده (GDP) گزارش نسبت به رکود هشدار می دهد.

تصویر تقویم اقتصادی DailyFX برای ایالات متحده

در عین حال، به‌روزرسانی‌های اخیر اداره اطلاعات انرژی (EIA) چشم‌انداز ضعیفی را برای مصرف انرژی ایجاد می‌کند زیرا موجودی‌های نفت خام به طور غیرمنتظره‌ای 4.467 میلیون در هفته منتهی به 29 ژوئیه افزایش یافت و عرضه بالاتر همراه با نشانه‌هایی از کاهش تقاضا ممکن است همچنان ادامه داشته باشد. قیمت نفت با نزدیک شدن تولید آمریکا به سطوح قبل از همه گیری.

تصویری از EIA هفتگی تولید میدانی نفت خام آمریکا

نگاهی عمیق‌تر به ارقام EIA نشان می‌دهد که تولید هفتگی در میدان نفتی در هفته دوم 12100 هزار تومان است و شرایط فعلی بازار ممکن است منجر به اصلاح بیشتر در قیمت نفت شود زیرا اوپک گام‌های بیشتری برای افزایش عرضه برداشته است.

با این اوصاف، به نظر می رسد نفت خام در مسیر رسیدن به آن قرار دارد پایین ترین قیمت فوریه (86.55 دلار) را آزمایش کنید پس از پاکسازی پایین ترین سطح ماه جولای (90.56 دلار)و قیمت نفت ممکن است در آستانه نشست بعدی وزیران اوپک در 5 سپتامبر در میان تضعیف چشم انداز مصرف با باد مخالف روبرو شود.

نمودار روزانه قیمت نفت خام

تصویر نمودار قیمت روزانه نفت

منبع: نمای معاملاتی

  • به نظر می‌رسد قیمت نفت قبل از پایین‌ترین قیمت فوریه (86.55 دلار) در بحبوحه تلاش‌های ناموفق برای بسته شدن به زیر SMA 200 روزه (94.58 دلار) معکوس می‌شود، اما اقدام اخیر قیمت، زمینه را برای کاهش بیشتر قیمت نفت افزایش می‌دهد. بیرون پایین ترین سطح ماه جولای (90.56 دلار).
  • برای به ارمغان آوردن آن به بسته شدن زیر 88.10 دلار (23.6 درصد گسترش) نیاز دارید 84.20 دلار (78.6 درصد گسترش) تا 84.60 دلار (78.6 درصد گسترش) منطقه در رادار، با منطقه مورد علاقه بعدی در حدود 78.50 دلار (61.8٪ گسترش) تا 79.80 دلار (61.8٪ گسترش).
  • تحولات قریب الوقوع در شاخص قدرت نسبی (RSI) ممکن است سرعت جمع‌آوری مومنتوم نزولی را نشان دهد زیرا ضعف اخیر در قیمت نفت، نوسان‌گر را به سمت منطقه اشباع فروش سوق می‌دهد، با حرکت به زیر 30 در نوسان‌گر احتمالاً با کاهش بیشتر قیمت‌های نفت خام مانند رفتاری که در سال گذشته مشاهده شد، همراه خواهد بود. .

— نوشته دیوید سانگ، استراتژیست ارز

من را در توییتر در @DavidJSong دنبال کنید





منبع