به‌روزرسانی فنی نقره‌ای (XAG/USD): پشتیبانی از Confluence در فوکوس


به روز رسانی فنی نقره ای

  • فروش نقره علیرغم پیشنهاد اواخر هفته گذشته ادامه دارد
  • قیمت عمل در حدود 23.20 به منطقه تلاقی نزدیک می شود
  • روند صعودی بلند مدت همچنان پابرجاست
  • تجزیه و تحلیل در این مقاله از الگوهای نمودار و کلید حمایت و مقاومت سطوح برای اطلاعات بیشتر به جامع ما مراجعه کنید کتابخانه آموزش و پرورش

توصیه شده توسط ریچارد اسنو

پیش بینی فرصت های تجارت برتر رایگان خود را دریافت کنید

فروش نقره علیرغم پیشنهاد دیرهنگام هفته گذشته همچنان ادامه دارد

روند صعودی بلندمدت نقره دست نخورده باقی می ماند زیرا فلز گرانبها وارد چیزی می شود که می تواند سومین هفته متوالی نزولی باشد. در نمودار هفتگی زیر، منطقه تلاقی پشتیبانی – مشخص شده در به روز رسانی هفته گذشته – در حدود 23.20 ظاهر می شود. این منطقه از سطح 23.20 تشکیل شده است که با کران پایینی چنگال در حال افزایش منطبق است.

نمودار هفتگی نقره ای

image1.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

نمودار روزانه کمک می‌کند تا با جزئیات دقیق‌تر قیمت‌ها را افزایش دهیم، زیرا قیمت‌های دیرهنگام روز جمعه باعث شد فلزاتی مانند طلا و نقره از فروش اخیر کمی مهیا شوند. یک بار دیگر، 23.20 در چشم بود، اما حرکت روز جمعه بالاتر، فیبوناچی اصلاحی 50% (از حرکت 2021 – 2022) را به عنوان سطح فوری مقاومت در کانون توجه قرار داد.

RSI از منطقه تقریباً بیش از حد فروش خارج شده است و پس از افزایش اخیر فضای بیشتری را برای نزول خرس‌های نقره‌ای فراهم می‌کند. مقاومت، جدا از فیبوناچی اصلاحی 50% در 24.65 و سطح روانی 25 ظاهر می شود.

نمودار روزانه نقره ای

image2.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

داده های احساسات مشتری IG ترکیب شده است

image3.png

نقره:داده‌های معامله‌گران خرده‌فروشی نشان می‌دهد که 82.65 درصد معامله‌گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله‌گران لانگ به کوتاه 4.76 به 1 است.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله گران خالص هستند نشان می دهد که قیمت نقره ممکن است به کاهش خود ادامه دهد.

تعداد معامله گران نت لانگ نسبت به دیروز 1.36 درصد افزایش و نسبت به هفته گذشته 3.23 درصد کاهش داشته است، در حالی که تعداد معامله گران خالص فروش نسبت به روز گذشته 2.95 درصد و نسبت به هفته گذشته 14.67 درصد کاهش داشته است.

موقعیت یابی نسبت به دیروز دارای طول خالص کمتر است، اما نسبت به هفته گذشته دارای طول خالص تر است. ترکیب احساسات فعلی و تغییرات اخیر به ما چیزهای بیشتری می دهد سوگیری معاملات نقره مختلط

— نوشته ریچارد اسنو برای DailyFX.com

با ریچارد در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @RichardSnowFX





منبع