بهترین و آینده دار ترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری در 2022

پلتفرم UniSwap متن باز است و هر کسی میتواند از این کدها برای ساخت صرافی شخصی خود استفاده کند. این سیستم بهگونهای طراحی شده است که درها را برای تراکنشهای فوقسریع و قابلیت همکاری (Interoperability) باز میکند. در حقیقت، این دسته کاربران غیر حرفهای به معیار بسیار مهم ارزش کل بازار یا همان مارکت کپ اهمیت ندادهاند. مارکت کپ کنونی آن 10 میلیارد دلار است. اما تزوس به خاطر داشتن زیرساختی حرفهای، از چنین اتفاقاتی مصون است و میتواند مشکل را بدون هارد فورک برطرف کند. ممکن است در این فهرست به دنبال نام کوین یا توکن مورد علاقه خود بوده باشید، اما به خاطر عدم مشاهده آن ناراحت یا حتی خشمگین شوید! این توکن تراکنشهای صورت گرفته روی این پلتفرم را تسهیل میکند. در اینجا به وسیله ادغام شدن قدرت سازمانهای مستقل غیر متمرکز (DAO) و توکنهای غیر قابل معاوضه (NFT)، یک پلتفرم غیر متمرکز جذاب برای جامعه مشتاق حوزه گیمینگ ایجاد شده است. متاسفانه این چیزی است که بیت کوین و اتریوم از زمان ایجاد درگیرش بودهاند.

بایننس به مرور زمان از یک صرافی ساده به یک اکوسیستم عظیم تبدیل شد، به طوری که اکنون در دو بلاک چین آن، بایننس چین و بایننس اسمارت چین، بیشمار توکن ایجاد شده است و روزانه تراکنشهای زیادی پردازش میشوند. شاید تصور کنید این نحوه کار، سرعت پردازش تراکنشها در آوالانچ را کاهش میدهد، اما بد نیست بدانید مقیاسپذیری بالای این اکوسیستم مثالزدنی است؛ آوالانچ در هر ثانیه میتواند بالای 6 هزار تراکنش را پردازش کند! علاوه بر این، دارندگان HBAR نیز میتوانند با استیک کردن این توکن به حفظ امنیت شبکه کمک کنند. عظمت مجموعه پلتفرمهای Binance سبب میشود رمز ارز آن یعنی BNB را نیز جزو بهترین و آینده دار ترین ارزهای دیجیتال بدانیم. از طرفی دیگر غیر متمرکز بودن آدیوس به عنوان یکی از ارزهای دیجیتال آینده دار سبب میشود برخلاف ساندکلاد و اسپاتیفای، سرویسهای موزیک محور متمرکز، قابل سانسور شدن نباشد. بهترین و آینده دار ترین ارزهای دیجیتال جدید و قدیمی برای سرمایه گذاری و خرید کدامند؟ برخی از آنها جزو ارزهای دیجیتال آینده دار به شمار میروند.

به همین دلیل آن را جزو ارزهای دیجیتال آینده دار و خرید ارز LPT را سودآور میدانیم. شرکت کاکائو پلتفرم بلاک چینی اختصاصی خود را به منظور جلوگیری از به وجود آمدن محدودیتهای ترافیکی (و در نتیجه عملکرد ضعیف شبکه) ساخته است؛ زیرا امروزه خدمات آنلاین و موبایل محور ممکن است به دلیل محدودیتهای فعلی فناوری بلاک چین به چنین مشکلاتی دچار شوند. آنها به همین دلیل از صرافیهای غیر متمرکز مانند یونی سواپ، سوشی سواپ، کرو و وان اینچ به منظور خرید و فروش ارزهای دیجیتال استفاده میکنند. اگر به سرمایه گذاری در یکی از بهترین ارزهای دیجیتال آینده دار علاقهمند هستید، خرید استلار میتواند در سبد پورتفوی شما قرار بگیرد. SAND نماد ارز دیجیتال سندباکس و جزو بهترین و آینده دار ترین ها است. با توجه به بنیاد رمز ارزی قوی اتم، خرید کازماس را در لیست انتخاب بهترین و آینده دار ترین ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۲ قرار دادهایم. یکی دیگر از ویژگیهای بسیار مهم Immutable X با توجه به دغدغه دنیا درباره بحث آلودگی زیست محیطی (شبکه ماینرهای) ارزهای دیجیتال، صد درصد خنثی بودن از نظر تولید کربن است. وی چین (VeChain) یک پلتفرم مدیریت زنجیره تامین مبتنی بر بلاک چین است. هدف کلایتن، تبدیل شدن به پلتفرم پیش فرض برای ان اف تیها، اقتصاد غیر متمرکز و منطقه آسیا است.

به عقیده بسیاری در سالهای پیش رو راهکارهای لایه دومی رشد چشمگیری خواهند داشت، چرا که اصلیترین مشکل سیستمهای بلاک چینی را برطرف میکنند. توکن HBAR در شبکه هدرا برای استفاده از خدماتی مانند قراردادهای هوشمند، ذخیره سازی فایل و تراکنشهای عادی به کار گرفته میشود. چین لینک (ChainLink) یک شبکه اوراکل غیر متمرکز است که خلاء میان قراردادهای هوشمند، مانند همان کانترکتهای موجود در اتریوم، و دادههای خارج از آن را پر میکند. این از نظر کاربران غیر حرفهای جالب است. یکی از اهداف تیم این شبکه، در دسترس قرار دادن امور مالی غیر متمرکز در یک مقیاس بزرگ است. با استفاده از پلتفرم هارمونی، توسعهدهندگان میتوانند برنامههای غیر متمرکزی بسازند که قادر هستند تبادل توکنهای زنجیرهای را سریعتر کنند. ترون (Tron) یک پلتفرم بلاک چینی است که راحت کردن استفاده از این فناوری برای زندگی روزمره را هدف قرار داده است. جالب است بدانید در اولین ماه سال 2014، کریپتوکارنسی نام برده به عنوان یک هارد فورک از لایت کوین (که خود یک هارد فورک بیت کوین است) متولد شد، اما سازنده بهبودهای زیادی روی آن انجام داد و در این راستا تمرکز ویژهای روی بحث حفظ حریم خصوصی کرد. کادنا در طول سال 2020 تعداد زنجیرههای خود را از 10 عدد به 20 عدد رساند و توان عملیاتی را دو برابر کرد.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت سایت فارکس دیلی.