بهترین شیرینی فروشی های اصفهان من و شهر من و شهر

بهترین شیرینی فروشی های اصفهان من و شهر من و شهر

احتمالا اکنون ساکنان محدوده هروی و پاسداران به خوبی طعم شیرینی‌های تر و تازه سولدوش را به خاطر آورند. شیرینی و کیک‌هایی که از نظر طعم و طراحی ظاهری بی‌نظیر هستند و از گذشته تا به حال مشتریان خاص خود را داشته‌اند. ما از نظر کیفیت به شیرینی نیشکر نمره 80 و از نظر بهره‌مندی از پلتفرم‌های آنلاین در ثبت سفارش سه ستاره می‌دهیم.

  • این شیرینی فروشی، شیرینی های بسیار خوشمزه و معطری را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد و به همین دلیل است که به یکی از بهترین شیرینی فروشی های تهران تبدیل شده است.
  • همچنین شیرینی‌های سنتی و قدیمی که با هل و گلاب درست می‌شدند، رنگ مدرن به خود گرفته‌اند و تبدیل به چیزکیک، کوکی، تارتلت و غیره شده‌اند.
  • میوه‌های خشک‌شده داخل این کیک از کشمش تا پوست میوه شیرین‌شده، طعم و مزه خیلی قوی به آن می‌دهد که باعث شکل‌گیری نام مستعار «پای مگس مرده» ‌ برای آن شده است.
  • اگه به موضوع خاصی علاقه مندی کافیه به من بگی تا در موردش از همه پرس و جو کنم و بهترین رو برات بنویسم .
  • قنادی هانس به عنوان یکی از بهترین شیرینی فروشی های تهران شیرینی‌هایی با طعم بهشت به مشتریان عرضه می‌کند.
  • شیرینی بهشتی در طعم‌های مختلف زعفرانی، کاکائویی و رنگی پخت می‌شود و روی آن را معمولا خرفه می‌پزند که رایحه خارق العاده‌ای دارد.

همچنین این قنادی لقب سلطان شکلات را به خود اختصاص داده که کارکنان به صورت دست ساز آن را درست می کنند. هنگامی که شعبه سوم این قنادی بنا شد، تصمیم بر این بود تا نام ناتالی به ناتلی تغییر پیدا کند و رنگ و بوی نام اصیل ایرانی را به خود بگیرد. از این رو این شیرینی فروشی ناتالی به ناتلی تغییر نام پیدا کرد و همچنین دکوراسیون مدرن و تولیدات جدیدی را در خود جای داد که امروزه در این قنادی می توانید مزه های گوناگونی را تجربه نمایید.

یکی از محبوب‌ترین شیرینی‌های کافه قنادی لرد، شیرینی ناپلئونی آن است. به طوری که هیچ جای دیگری نمی‌توانید چنین شیرینی را پیدا کنید. از دیگر شیرینی‌های معروف این قنادی تارت زردآلویی، رولت‌های کلاسیک، نان‌های گاتای آن است.

شیرینی مرسا گرگان

قنادی بن بن چمن یکی از معروف ترین قنادی های شرق تهران به شمار می رود، که در رده ی بهترین قنادی در شرق تهران قرار گرفته است. اگر از جمله افرادی هستید که غیر از طعم و عطر شیرینی ها برایتان تزئین و اثر هنری روی آن هم مهم است، شیرینی گزینه بسیار مناسبی برای شما خواهد بود. کیک پزهای این قنادی بسیار خوش ذوق هستند و طرح های بسیار منحصر به فردی روی شیرینی های آن پیاده می کنند. به خصوص که اگر شما مهمانی خاصی دارید و می خواهید برای پذیرایی مهمان های ویژه خود شیرینی خریداری کنید، پیشنهاد می کنیم از این قنادی استفاده کنید.

بهترین شیرینی فروشی شیراز

این قنادی سه شعبه در خیابان‌های ولیعصر، آبرسان و آئل گولی دارد. اگر اهل شیرینی هستید، حتما شیرینی‌های لادن را امتحان کنید. برای چشیدن این طعم خاص و به یادماندنی، هر چه زودتر آنجا را انتخاب کنید. فضای قنادی هانس شما را به روزگار گذشته می‌برد و لبخند همیشگی کارکنان آن، حس خوبی را به شما منتقل می‌کند. اگر هوس یک شیرینی خوشمزه را در مکانی متفاوت و با عطر و بوی دهه ۵۰ کرده‌اید، شیرین وزرا یک انتخاب برتر برای شماست. دراژه‌ها نیز با مغز پسته، فندق، بادام، کوکی و کشمش هستند.ترافل‌های دست‌ساز پسته، شکلات، نارگیل و کنجد موجود هستند.

بادام سوخته شیراز

قنادی شهرزاد نیز یکی دیگر از بهترین شیرینی فروشی‌های پایتخت به حساب می‌رود که بالاترین سطح توقعات را هم از یک شیرینی خوشمزه برآورده می‌کند. از میان انواع دانمارکی‌های جذاب این شیرینی فروشی، دانمارکی شکری، حرف اول را می‌زند. فراموش نکنید که برای نوش جان کردن دانمارکی شکری تازه، حتما ساعت ۱۰ صبح آنجا باشید تا بتوانید آن را داغ داغ و همراه با چای امتحان shirinita.com کنید. اگر در ساعت ۱۶ عصر به این شیرینی فروشی قدیمی بروید، صف دراز و طویلی از مشتری‌ها را می‌بینید که در انتظار دانمارکی‌های جذاب آنجا هستند! چرا که دانمارکی‌های دوست داشتنی ویلا در چشم به هم زدنی خریداری می‌شوند. شیرینی قنادی دانمارکی ویلا، ۶۱ سال است که همان طعم، مزه و کیفیت قبلی را ارائه می‌دهد و همچنان محبوب دلهاست.