بهترین استراتژی های معاملاتی فارکس _ پارت سوم

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد سایت فارکس دیلی لطفا از سایت ما دیدن کنید.

در معاملات بازگشتی شما صبر میکنید تا قیمت حرکتش بر خلاف روند انجام شود و سپس شما به معامله در جهت روند وارد میشوید . روش های زیادی برای استفاده از شیوه معاملاتی گرید وجود دارد شما میتوانید از سطوح حمایت و مقاومت در بالا و پایین قیمت فعلی استفاده کنید تا هنگامی که قیمت حرکت کرد سفارش مناسب را انتخاب کنید . حتی با وجود اندکی آزادی عمل هر معامله گر ، تمامی معاملات نیازمند یک استراتژی معاملاتی مناسب هستند . به عنوان مثال اگر شما یک جفت ارز را برای مدت زیادی دارید گاه حرکت نزولی این جفت ارز از میزان نرخ بهره پرداختی نیز بیشتر می شود . نوسانات برنامه ریزی شده : شما با استفاده از این تقویم این احتمال را میدهید که جفت ارزی خاص در زمان های مورد نظر حرکت قابل انتظاری را داشته باشند . در مورد فارکس این محدوده زمانی معمولاً با لندن یا نیویورک هماهنگ است که ممکن است بسته به منطقه زمانی برای شما مناسب نباشد . معاملهگران اسکالپینگ بسیار حساس به سرعت اجرای معاملات و اسپردها هستند حتی نیم ثانیه اضافی در سرعت اجرای معاملات یا حتی نیم پیپ در اسپرد برای آنها بسیار مهم است .

ممکن است استراتژی های فارکس قوانین ورود و خروج را به وضوح تعریف نکند در این حالت باید معامله گر از مهارت خود و روند بازار برای شناسایی نقاط ورود و خروج استفاده کنند . حرکت قیمت نا منظم : گاهی اوقات ممکن است قیمت ها حرکت نامنظمی را داشته باشد . ممکن است این شیوه شما را به اشتباه بیندازد : شما باید تصمیم بگیرید که سطح نسبت فیبوناچی را برای سطوح بالاتر و پایین تر از حرکت اصلی در نمودار قرار دهید . ممکن است شما بتوانید جهت کلی قیمت را درست حدس زده باشید اما به دلیل نوسانات گاه ممکن است معاملهگران ضرر کنند . شیوه معاملاتی گرید شیوه بسیار منحصر به فردی است زیرا شما نمی توانید حدس بزنید که قیمت به بالا یا به پایین خواهد رفت در عوض شما سفارشاتی را در بالا و پایین قیمت فعلی برای هر دو سناریو قرار می دهید . برای معامله گران مبتدی بهتر است تا از یک استراتژی معاملاتی با دستورالعمل هایی که نقاط ورود و خروج تعریف کردهاند استفاده کنند و سپس با بررسی این نقاط میزان صحیح بودن پیش بینی خود را مشاهده کنند .

فارکس یک تقویم خبری طبق اعلامیه های خود ایجاد کرده است و شما می توانید به ترتیب اعلامیه ها و تاثیرات آنها را در بازار مشاهده کنید . ایده شیوه معاملاتی نگهداری این است که شما یک ارز با نرخ بهره بالا را توسط یک ارز با نرخ بهره پایین خریداری میکنید . استفاده از شیوه معاملات نگهداری پس از سال ۲۰۰۸ بسیار دشوار شده است زیرا بهای نرخ بهره بین اکثر ارز ها بسیار اندک است . تفاوتهای معاملات روزانه و اسکالپینگ ممکن است بسیار اندک باشد اما کمبود زمان ، نیاز به مهارت و استراتژیهای مناسب تفاوتهای این دو استراتژی معاملاتی با یکدیگر هستند . استراتژی معاملاتی بریک آوت لندن یکی از معروف ترین و آسان ترین استراتژی های معاملاتی روزانه فارکس است . مهم ترین سطوح بازگشت ۵۰٪ و ۶۱.۸٪ میباشند . سایر سطوح فیبوناچی عبارتند از ۳۸.۲٪ برای بازگشت کم عمق و ۷۸.۶٪ برای بازگشت عمیقتر هستند .

استراتژی اسکالپینگ نیازمند یک تکنولوژی قدرتمند است به ویژه برای این استراتژی باید اتصال اینترنت بسیار سریع باشد و همچنین یک کامپیوتر سریع و مانیتور چندگانه نیاز است . ۲. حرکت قدرتمند نمودار ادامه دار خواهد بود . این شیوه استراتژی مشکلی است زیرا قیمت ها گاه در حرکت هایشان به صورت غیرمنتظره عمل میکنند . استفاده از نسبت فیبوناچی بدون اندیکاتور پیشنهاد می شود زیرا نسبت فیبوناچی در مقابل دیگر ابزار ها متفاوت است . یکی دیگر از مشکلات بزرگ این است که تقریباً تمام کارگزاران فارکس به شدت هزینههای سود را به نفع خود میبرند بنابراین شما معمولا باید هرشب به کارگزار کمیسیون پرداخت کنید . معاملات روزانه به معنی باز کردن و بستن معاملات در همان روز است . هزینه نگهداری : اگر شما معاملات روزانه را انجام می دهید دیگر هزینه های مربوط به نگهداری و معاملات شبانه را ندارید . ایده اصلی این استراتژی معاملاتی این است که شما زمانی که قیمت نسبتاً کم است خرید را انجام دهید و هنگامی که قیمت نسبتاً بالا است فروش را انجام دهید . بیشتر معامله گران روزانه از تجزیه و تحلیل تکنیکال استفاده میکنند و تجزیه و تحلیل تکنیکال برای معاملات کوتاه مدت بسیار مناسب است .