بروکر چیست و چه بروکری خوبه؟

همانطور می دانید روز به روز دلار در ایران بالا میره و همین بالا رفتن دلار باعث شده تا کسب و کار هایی که درآمد دلاری دارند خیلی سود خوبی داشته باشند. درآمد های دلاری زیادی است که می تواند از آنها برای کسب درآمد استفاده کنید اما همشون نیاز به تخصص داره و باید یاد بگیرید، فارکس هم یکی از هموناس! مدیریت سرمایه رو همیشه باید رعایت کنید اگر بدون رعایت وارد بازار شوید ضرر میکنید. اگر با سرمایه کم وارد بازار بشید خوب طبیعتا سودتون هم کمه اما اگر سرمایه تقریبا زیادی داشته باشید قطعا سود زیادی هم می کنید. در ضمن شما وقتی بخواهید سبک معاملاتی خودتون رو درست کنید تنها به دو یا سه اندیکاتور نیاز دارید که سود کنید. خیلی از افراد وقتی در بازار تحلیل می کنند و ترید میکنند از 10 پوزیشنی که باز کردند 7 تای اونها ضرر میشه و این باعث میشه که ذهن تریدر خراب بشه و خودش رو سرزنش کنه و با ذهن و روحیه خراب دوباره ترید کنه و دوباره ضرر کنه و سرمایه خودش رو از دست بده، ما در این بخش از آموزش فارکس به صورت کامل و دقیق به شما یاد میدیم که خودتان را کنترل کنید و از ضرر های خود جلوگیری کنید.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت سایت فارکس دیلی.

یعنی وقتی روند نزولی است باید بفروشیم و وقتی روند صعودی است باید بخریم. یعنی در این بازار شما هم می توانید در روند صعودی به سود برسید و هم در روند نزولی. اگر بخوام بگم بازار فارکس چقدر بزرگه، بودجه کشور ایران در سال جاری حدود 120 میلیارد می باشد. اما باید بهتون بگم که این بازار بزرگ با روزانه 5.2 تریلیون دلار به 5000 یا 10000 دلار ما نیازی نداره. اگر بخوام خیلی ساده تر بهتون بگم یکسری خط هستند که جهت روند بازار را به ما نشان می دهند. خطوط روند یا ترندلاین خطوطی هستند که از یک نقطه شروع می شود و یک نقطه تمام می شود، همچنین این خط به شکل مورب است و روند بازار را به ما اخطار می دهد. پس این طرز فکر که فارکس بازار کلاهبرداری است اشتباه است. اگر بخواهیم بدون هیچ تحلیل در این بازار کار کنیم چیزی جز ضرر و از دست رفتن سرمایه نمیبینیم، پس باید این بازار را با استفاده از تحلیل، ابزار و اندیکاتور ها بررسی کنیم بعد شروع به خرید و فروش کنیم.

خیلی از افراد هستند که این بازار را کلاهبردار میدانند. افرادی که این حرف را میزنند مطمئنا بدون داشتن وارد این بازار شدند و ضرر کردند و حالا این بازار را کلاهبردار می داند در صورتی که این بازار نیاز به دانش کافی داره تا سود کنید. اگر همه اندیکاتور ها رو بلد باشید باعث میشه موقع تحلیل گیج بشید و درست نتونید تحلیل کنید. دقیقا به همین شکل در بازار فارکس انجام میشه و شما ارز های مختلف را در مقابل هم تبادل می کنید. افتتاح حساب در فارکس یکی از موضوع های مهمی است که باید بهش دقت کنید چرا؟ کندل استیک یکی از موضوع های مهمی است که باید بهش دقت کنید. یک نکته ای رو بهتون بگم که شما باید چند روش را امتحان کنید تا سبک معاملاتی خود را پیدا کنید و باید تنها یک سبک معاملاتی برای خود داشته باشید. زمانی که شما وارد بازار فارکس شوید ارز EUR/USD را می بینید که این یعنی یورو در مقابل دلار، حالا شما می توانید یورو را در مقابل دلار خرید و فروش (تبادل) کنید. در واقع وقتی بازار به خط حمایت بخورد بر می گردد و اگر به خط مقاومت هم بخورد بر میگردد مگر اینکه آنها را بشکند و رد کند.

ما به طور کلی دو نوع حساب داریم یکی حساب دمو و یکی هم حساب واقعی، حساب دمو یعنی شما توی یک حسابی ترید می کنید که پول های اون حساب مجازی هست و تستی هست. در کل اگر با تریدینگ ویو کار کنید خیلی راحت تره و پیشنهاد ما هم تریدینگ ویو هست برای تحلیل کردن. برنامه متاترید هم برای گوشی و هم برا کامپیوتر هست اما ما پیشنهاد می کنیم که روی کامپیوتر یا لپ تاپ از اون استفاده کنید چون راحت تر میتوانید بازار رو ببینید و تحلیل کنید. در تحلیل فاندامنتال چند سایت معروف وجود دارد که میتوانید در آن خبر و شایعات را مشاهده کنید و تحلیل انجام دهید که این مورد را به صورت کامل در آموزش رایگان فارکس در بالا بخش تحلیل فاندامنتال آموزش داده ایم. البته که توی ویدیو افتتاح حساب (بالا صفحه) در آموزش فارکس کامل توضیح دادیم. در بازار فارکس اگر بخواهید درآمد خوبی داشته باشید قطعا باید آموزش فارکس دیده باشید تا بتوانید درآمد خوبی داشته باشید، چون بازار فارکس پیچیدس و نیاز دارد تا دانش کافی داشته باشید. حتما باید حواستون باشه که بدون دانش وارد این بازار نشید چون قطعا ضرر میکنید.