برنت صدمه به عنوان ترس از رکود جهانی افزایش یافته است، پیشنهاد USD


نقطه صحبت نفت خام برنت (LCOc1).

  • داده های اقتصادی چین باعث می شود تقاضا برای نفت خام برنت متزلزل شود.
  • PMI نشان می دهد که قدرت اقتصادی رو به کاهش در سراسر جهان است و برنت را آسیب پذیر می کند.
  • نفت خام برنت زیر 90 دلار معامله می شود، آیا گاوها می توانند یک بار دیگر دفاع کنند؟

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

پیشینه اساسی نفت خام برنت

نفت خام برنت هفته معاملاتی را پس از داده‌های اقتصادی مختلط چین با اندکی کاهش آغاز می‌کند – به تقویم زیر مراجعه کنید. بیشتر نزولی ها از داده های واردات نفت خام چین ناشی می شود که تقریباً چنین است 2% نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته است. سیاست «صفر کووید» چین ارتباط زیادی با پیش‌بینی‌های نامشخص تقاضا دارد که هرگونه افزایش احتمالی نفت خام را محدود می‌کند.

image1.png

منبع: تقویم اقتصادی DailyFX

موقعیت بازار نفت برنت در هفته گذشته نشان دهنده افزایش دیگری است که منعکس کننده عملکرد قیمت هفته گذشته است، اما ممکن است در این هفته با کاهش تقاضا و ترس از رکود که قیمت برنت را کاهش داده است، کاهش یابد.

توصیه شده توسط وارن ونکتاس

پیش بینی نفت رایگان خود را دریافت کنید

ICE BRENT CRUDE OIL CFTC Positioning – سود کل یک شبه

image2.png

منبع: Refinitiv

دلار در معاملات اولیه ضعیف تر باز شد، اما از آن زمان تا حدی حمایت را به دست آورد و به شتاب نزولی برای نفت خام برنت افزود. این در حالی است که صحبت هایی در مورد احتمال کاهش نرخ فدرال رزرو در مورد سرعت فعلی انقباض پولی وجود دارد. از منظر ایالات متحده، داده‌های PMI S&P برای امروز با تخمین‌هایی که کمی کمتر از چاپ قبلی است، مورد توجه قرار خواهند گرفت. هر حرکت صعودی می تواند صعود دلار را حفظ کند و نفت خام برنت را در معرض نزولی بیشتر قرار دهد. بریتانیا و مناطق یورو در حال حاضر آمار PMI خود را منتشر کرده‌اند که به ترتیب در تمام معیارها کوتاهی کرده‌اند، نگرانی‌های کاهش رشد جهانی و نیاز کمتر به نفت خام برنت را تشدید کرده‌اند.

دانش تجارت پایه

مبانی کلان

توصیه شده توسط وارن ونکتاس

تجزیه و تحلیل فنی

نمودار روزانه نفت برنت (LCOc1) -بدون تاریخ

image3.png

نمودار تهیه شده توسط وارن ونکتاس، IG

قیمت روزانه نفت برنت اکنون به زیر قیمت روانی کاهش یافته است 90.00 سطح پشتیبانی پس از PMI انگلستان و یورو. آخرین نوسان اکتبر در پایین ترین سطح 87.99 برای خرس هایی که به دنبال پشتیبانی بعدی هستند، کلید خواهد بود 85.00. از دیدگاه صعودی، دفاع از 90.00 دسته ممکن است پس از اعلام کاهش عرضه اوپک پلاس، خط را در شرکت شنی حفظ کند و ممکن است با یک متقاطع صعودی احتمالی از طریق میانگین متحرک نمایی 20 (بنفش) و 50 روزه (آبی) همزمان باشد.

سطوح مقاومت کلیدی:

  • 95.20
  • EMA 50 روزه (آبی)
  • EMA 20 روزه (بنفش)

سطوح پشتیبانی کلیدی:

احساس مشتری IG: صعودی

IGCS نشان می دهد که معامله گران خرده فروشی هستند خالص طولانی روی نفت خام، با 68% معامله گرانی که در حال حاضر موقعیت های فروش دارند (تا لحظه نگارش این مقاله). در DailyFX ما معمولاً دیدگاه مخالفی نسبت به احساسات جمعیت داریم، اما تغییرات اخیر در موقعیت‌های بلند و کوتاه منجر به سوگیری کوتاه‌مدت نزولی می‌شود.

با وارنون توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید:@WVenketas





منبع