برنت با کاهش سرعت جهانی و سیاست‌های چین کاهش یافت


نقطه صحبت نفت خام برنت (LCOc1).

  • محیط کلان نشان دهنده فشار نزولی پایدار برای نفت خام برنت است.
  • داده های CFTC طول های اضافه شده را نشان می دهد.

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

پیشینه اساسی نفت خام برنت

نفت خام برنت در این هفته پس از آنکه نگرانی‌های طرف تقاضا علیرغم اعلام اخیر کاهش عرضه اوپک پلاس بر پیش‌بینی‌ها غلبه کرد، با کاهش اندکی رو به رو شد. با ورود منطقه یورو به ماه های زمستان که ترس از رکود اقتصادی را تشدید کرده است، محیط کلان به آشفتگی بیشتری وارد شده است و تقاضای نفت خام در مناطق را ناچیز می گذارد. با نگاهی به آخرین موقعیت CFTC (تصویر زیر را ببینید)، سود خالص به شدت افزایش یافته است، اما به دلیل تاخیر در داده ها، واکنش هفته گذشته احتمالا به سمت نزولی که در قیمت فعلی منعکس می شود تغییر کرده است.

توصیه شده توسط وارن ونکتاس

پیش بینی نفت رایگان خود را دریافت کنید

ICE BRENT CRUDE OIL CFTC Positioning – سود کل یک شبه

image1.png

منبع: Refinitiv

در آخر هفته، بیستمین کنگره حزب چین هیچ تغییری را در سیاست «صفر کووید» که تخمین‌های تقاضای نفت خام را خفه کرده است، آشکار نکرد. از منظر دلار، چاپ هفته‌های گذشته CPI احتمالاً دلار را در طول سال 2022 بالا نگه می‌دارد و فشار بیشتری بر گاوهای نفت خام برنت وارد می‌کند.

تجزیه و تحلیل فنی

نمودار روزانه نفت برنت (LCOc1) -بدون تاریخ

image2.png

نمودار تهیه شده توسط وارن ونکتاس، IG

روند قیمت روزانه نفت برنت امروز حرکتی متفاوت را نشان می‌دهد، اما همچنان بالای قیمت باقی مانده است 90.00 دسته پشتیبانی به نظر می رسد پس از بیانیه کاهش تولید اوپک پلاس، این خط جدید در حال حاضر در شن و ماسه است، اما شکستن زیر (بسته شدن شمع روزانه) می تواند به راحتی باز شود. 85.00 و فراتر. خرس‌ها ممکن است با توجه به بادهای مخالف رو به رشد نفت خام، برای چنین حرکتی آماده شوند.

سطوح مقاومت کلیدی:

  • 95.20
  • EMA 50 روزه (آبی)
  • EMA 20 روزه (بنفش)

سطوح پشتیبانی کلیدی:

احساس مشتری IG: مختلط

IGCS نشان می دهد که معامله گران خرده فروشی هستند خالص طولانی روی نفت خام، با 70% معامله گرانی که در حال حاضر موقعیت های فروش دارند (تا لحظه نگارش این مقاله). در DailyFX ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، اما تغییرات اخیر در موقعیت‌یابی بلند و کوتاه منجر به یک سوگیری محتاطانه کوتاه‌مدت می‌شود.

با وارنون توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید:@WVenketas





منبع