برنت با وجود چندین باد بنیادی با فشارهای رکودی غلبه کرد


نقطه صحبت نفت خام برنت (LCOc1).

  • کاهش ذخایر هفتگی نفت خام قادر به بازدارندگی خرس های نفت خام نیست.
  • بسته شدن خط لوله اصلی ایالات متحده، از برنت استقبال می کند.
  • PPI ایالات متحده و احساسات مصرف کننده در تمرکز برای USD.

توصیه شده توسط وارن ونکتاس

پیش بینی نفت رایگان خود را دریافت کنید

پیشینه اساسی نفت خام برنت

نفت خام برنت علیرغم افزایش اندکی در روز جمعه، همچنان تحت فشار است. شاخص‌های بنیادی نفت خام از جمله اعداد موجودی هفتگی API و EIA که کاهش‌های بزرگ‌تر از حد انتظار را نشان می‌دهند، برای غلبه بر ترس‌های رکود جهانی کافی نبوده است. علاوه بر این، خط لوله کیستون در ایالات متحده به دلیل بزرگترین نشت نفت خام در حدود ده سال گذشته بسته شده است. عقب نشینی نفت خام امروز تا حد زیادی به این ضربه به عرضه نسبت داده می شود، با این حال، بدتر شدن وضعیت کووید در چین امیدها برای بازگشایی مثبت چین را که به موجب آن تقاضا برای نفت خام از نظر تئوری افزایش می یابد، مختل می کند. سقف قیمتی G7 اتحادیه اروپا برای نفت روسیه یکی دیگر از ابهامات در معادله نفت خام است که روسیه هنوز نشانه‌هایی از شفافیت در مورد عملکرد واکنش خود را نشان نمی‌دهد. در حالی که آنها اعلام کرده اند که سقف قیمت را نمی پذیرند، اما کاهش عرضه هنوز عملی نشده است که می تواند باعث افزایش قیمت نفت شود.

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

این باعث می‌شود که لفاظی کاهش رشد جهانی در خط مقدم محدودیت‌های قیمت نفت خام باشد و با برنامه‌ریزی افزایش بیشتر نرخ بهره برای هفته آینده، تأثیر منفی بر تقاضای مصرف‌کننده و رشد اقتصادی خواهد داشت.

از منظر دلار، احساسات مصرف کننده PPI و میشیگان قبل از تصمیم فدرال رزرو در مورد نرخ بهره در هفته آینده کلید خواهد بود، زیرا به دلیل دوره خاموشی اخیر FOMC، مقامات فدرال رزرو قادر به ارائه اطلاعات نیستند. در حال حاضر، فدرال رزرو به اردوگاه‌های کبوتر و شاهین تقسیم می‌شود، با کبوترها از کاهش تورم حمایت می‌شود، در حالی که شاهین‌ها اخیراً از بازار کار فشرده (ضریب NFP) و اخیراً چاپ خدمات ISM، مفاد دریافت کرده‌اند. دلار رکودی ممکن است به دنبال چرخش پس از FOMC باشد که می‌تواند بر نفت خام تأثیر بگذارد، علیرغم اینکه دسامبر یک ماه تاریخی ضعیف‌تر برای دلار است.

دانش تجارت پایه

تجارت کالا

توصیه شده توسط وارن ونکتاس

تقویم اقتصادی

image1.png

منبع: تقویم اقتصادی DailyFX

تجزیه و تحلیل فنی

نمودار روزانه نفت برنت (LCOc1) -بدون تاریخ

image2.png

نمودار تهیه شده توسط وارن ونکتاس، IG

عملکرد روزانه قیمت نفت برنت نشان می دهد 75.00 با این حال، شاخص قدرت نسبی (RSI) ممکن است نشان دهنده کند شدن شتاب نزولی با RSI باشد که در حال حاضر در قلمروی بیش از حد فروش قرار دارد. این امر می‌تواند کمی امید به گاوها ایجاد کند، به‌ویژه اگر داده‌های اقتصادی ایالات متحده پیش‌بینی‌هایی را که باعث تقویت نفت خام از دلار ضعیف‌تر می‌شود، نادیده بگیرند.

سطوح مقاومت کلیدی:

سطوح پشتیبانی کلیدی:

احساس مشتری IG: نزولی

IGCS نشان می دهد که معامله گران خرده فروشی هستند خالص طولانی روی نفت خام، با 86% معامله گرانی که در حال حاضر موقعیت های خرید دارند (تا لحظه نگارش این مقاله). در DailyFX ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، اما منجر به یک سوگیری کوتاه مدت در جهت نزولی می‌شود.

با وارنون توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید:@WVenketas





منبع