برنت با دلار افسارگسیخته دست و پنجه نرم می کند در حالی که نگرانی های عرضه همچنان وجود دارد


آنالیز نفت خام برنت (LCOc1).

  • عوامل سمت تقاضا توسط بسته محرک بالقوه چین تقویت شده است.
  • جریان نفت قزاقستان ممکن است مختل شود.
  • NFP در کانون توجه قرار دارد زیرا دلار غیرقابل توقف به نظر می رسد.

پیشینه اساسی نفت خام برنت

نفت خام برنت پس از اعلام دیروز مبنی بر اینکه چین قصد دارد اقتصاد خود را از طریق بسته محرک بزرگی که کالاهای جهانی را بهبود می بخشد، تحریک کند، بالای 100 دلار در هر بشکه باقی می ماند. در سمت عرضه، محدودیت‌ها در جریان نفت قزاقستان از دریای سیاه به دلیل نقض نشت نفت باید به تقویت برنت کمک کند.

گزارش ذخیره‌سازی هفتگی EIA دیروز شاهد افزایش ذخایر ایالات متحده بود و در نتیجه بر نفت خام تاثیر می‌گذاشت، با این حال، عامل محدودکننده رایج‌تر ناشی از دلار آمریکا و نگرانی‌ها در مورد رکود جهانی است. انتشار امروز Non-Farm Payroll (NFP) ممکن است به معکوس کردن روایت کمک کند، اما من فکر می‌کنم که برای مشاهده مقداری ضعف دلار، تخمین زده می‌شود. مثل همیشه، تعداد دکل‌های Baker Highs بعدازظهر وارد بازار می‌شود، اما من تأثیر زیادی بر قیمت نفت خام پیش‌بینی نمی‌کنم.

تقویم اقتصادی

به‌روزرسانی نفت خام: برنت با دلار افسارگسیخته دست و پنجه نرم می‌کند در حالی که نگرانی‌ها برای عرضه وجود دارد

منبع: تقویم اقتصادی DailyFX

در ماژول کالاهای تازه اصلاح شده ما درباره استراتژی ها و نکات تجارت نفت خام بیشتر بیاموزید!

تجزیه و تحلیل فنی

نمودار روزانه نفت خام برنت (LCOc1).

به‌روزرسانی نفت خام: برنت با دلار افسارگسیخته دست و پنجه نرم می‌کند در حالی که نگرانی‌ها برای عرضه وجود دارد

نمودار تهیه شده توسط وارن ونکتاس، IG

پعمل برنج بر روی نمودار روزانه نفت خام برنت منطقه کلیدی حدود 104.92 دلار را به عنوان مقاومت در حال حاضر می بیند. در حالی که حرکت حرکت نزولی باقی می ماند همانطور که توسط نشان می دهد شاخص قدرت نسبی (RSI)، یک عنصر عدم قطعیت از نظر سوگیری جهت دار وجود دارد. به نظر نمی رسد دلار در این مرحله کاهش یابد و می تواند در کوتاه مدت بر قیمت برنت تأثیر منفی بگذارد.

سطوح مقاومت کلیدی:

سطوح پشتیبانی کلیدی:

احساس مشتری IG: مختلط

IGCS نشان می دهد که معامله گران خرده فروشی در حاشیه هستند خالص کوتاه برنفت خام، با 51% معامله گرانی که در حال حاضر موقعیت های خرید دارند (تا لحظه نگارش این مقاله). در DailyFX ما معمولاً دیدگاه مخالفی نسبت به احساسات جمعیت داریم، با این حال، پس از تغییرات اخیر در موقعیت‌یابی، روی یک سوگیری محتاطانه کوتاه‌مدت قرار می‌گیریم.

با وارن در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @WVenketas





منبع