بررسی ۹ علت و حل مشکل رایج دستگاه تصفیه آب خانگی

همچنین بوی میوهای آن بسیار کم و یا حتی غیر قابل تشخیص میشود. اما به دلیل آن که فیلتر ها ی کمتری دارند نمی توانند تمام آلاینده های آب را از بین ببرند. مثلا برای یک دستگاه تصفیه آب که قیمتش حدود 2.5 میلیون ارزش خرید دارد ، قیمت آنرا عنوان میکنند 6 میلیون و سپس با 50% تخفیف ویژه ارائه میدهند 3 میلیون و مشتری هم خیلی از از این فرصت استثنایی استفاده کرده و آنرا خریداری میکند در صورتیکه قیمت واقعی آن محصول 2.5 میلیون است . غالبا از چنین دستگاههایی برای شهرهای بزرگ همچون تهران، اصفهان، تبریز و غیره که میزان آلودگی آب بالاست نمیتوان استفاده کرد. دستگاه های تصفیه آب نیمه صنعتی معمولاً برای رستوران ها، آشپزخانه ها، مراکز بیمارستانی، هتل ها و یا سایر مکان هایی که از دستگاه های صنعتی و با ظرفیت بالا استفاده نمی شود مورد مصرف قرار می گیرد.

خرید تصفیه آب

دیگر فیلتر ها ی این دستگاه به ترتیب مراحل عبارتند از: فیلتر پروپیلن، فیلتر کربن پودری، فیلتر کربن بلاک، فیلتر ممبران، فیلتر پست کربن خرید تصفیه آب و فیلتر مینرال. فیلتر مرحله پنج یعنی فیلتر پست کربن خطی در بین مخزن ذخیره، فیلتر ممبران و شیر برداشت نصب میشود. در انتها لیوان 0 حاوی نوشیدنی اصلی را در کنار لیوانهای 1ب و 2ب بگذارید. نصف قاشق غذاخوری نوشیدنی رنگی به هر کدام از لیوانهای حاوی کربن فعال یعنی 1الف و 2الف اضافه کنید. هنگامی که نوشیدنی را داخل لیوانهای حاوی کربن فعال میریزید، تولید حباب و صدا را متوجه میشوید. نیم قاشق غذاخوری کربن فعال (حدود یک گرم) در فنجان 1الف بریزید.

انواع دستگاه تصفیه آب

اما تمام این مزایا را برای شما، همین فیلترها به وجود میآوند و آب را سالم برای مصرف شما آماده میکنند. به همین دلیل اگر نوع آب منزل شما بیشتر دارای رسوبات است و سختی کمی دارد اولترا فیلتراسیون می تواند برای شما مناسب باشد. به همین دلیل از نوشیدنی شما جدا میشوند. به گزارش گروه مهندسی أبی دریا طراح و مجری تخصصی أنواع استخرً، مراحل ساخت استخر به صورت بسیار ساده به شرح زیر دسته بندی می شود. همچنین تعداد فیلترهایی که این برندها در دستگاههایشان بکار میبرند متفاوت است؛ اما بهطور کلی دستگاه تصفیه آب تایوانی از ۳ فیلتره شروع میشود تا حداکثر ۸ فیلتره.تعداد فیلترها نشاندهنده تعداد مراحل تصفیه آب است. تمامی این مراحل شستشو و آبکشی ها می بایست با آب بدون یون انجام شود که نیاز به دستگاه صافی فشاری، ذغالی و دستگاه اسمز معکوس دارد.

از آن جایی که این فیلتر منافذ بسیار ریزی دارد، پمپ با فشار بسیار زیاد باید آب را از آن عبور دهد تا تمام آلودگی های آن از جمله نیترات، فلزات سنگین، میکروب ها و باکتری ها و املاح اب از بین برود. تصفیه اب فرابنفش مناسب ترن دستگاه برای این نوع آب است که با سیستم اسمز معکوس کار می کند که در مرحله ی آخر آن یک فیلتر فرا بنفش دارد. قطعات برقی استفاده شده در دستگاههای تصفیه آب خانگی آداپتور ، سویئچ یا سنسور فشار پایین low pressure ، شیر برقی ، پمپ تصفیه آب ، سویئچ یا سنسور فشار بالا high pressure می باشند. به عنوان مثال میتوان از دستگاه های آب شیرین کن صنعتی برای گرفتن نمک، یون، جامدات و فلزات سنگین که در آب وجود دارد برای قابل شرب شدن آن استفاده کرد. شیر برداشتی مناسب است که زیبا باشد ، در آلیاژ آن سرب نباشد و روکش کروم باشد و یا شیر تمام استیل باشد و مغزی آن قابل تعویض باشد .

خرید دستگاه تصفیه آب

در پاسخ باید خدمت تان عرض کینم که نمونه های جید این محصولات این امکان را به شما می دهند که تمامی ذرات مضری که برای سلامتی شما مضر هستند از جمله آهک و نیترات را تا اندازه های 0001/0 حذف نموده و تصفیه نماید در واقع مزیت بسیار مهمی که این دستگاه ها ارائه می دهند حذف کوچکترین ذرات سمی و مضر با استفاده از فناوری الکترولیز می باشد که باعث محبوبیت آنها در بین عوام شده است. اگر این قطعه نباشد دستگاه یکسره کار می کند و باعث ترکیدن مخزن دستگاه می شود . در عکس زیر مشاهده می شود چهارراهی در مابین مسیر ورودی هوزینگ ممبران و مسیر خروجی هوزینگ ممبران نصب شده است در واقع مانند یک کلید قطع و وصل عمل می کند حتما از نصب درست چهار راهی اطمینان حاصل کنید چرا که در صورت نصب اشتباه چهارراهی تصفیه آب ، عملکرد دستگاه آب تصفیه کن درست نخواهد بود و ممکن است باعث آسیب رسیدن به سایر قطعات و فیلترها شود.

طبق نتایج جدید محققان، برای جلوگیری از ورود آلاینده های خطرناک به آب که باعث ایجاد انواع سرطان و بیماری های کبدی میشه، به نظر می رسه خرید دستگاه تصفیه آب برای همه خانواده ها ضروری هست و تنها برای مناطق خاص خرید این دستگاه ها ضروری نیست. این فیلتر ساختار مولکولی آب را تغییر می دهند به طوری که باعث می شوند اکسیژن موجود در آب بیشتر شود. اغلب این دستگاه ها با سیستم های قلیایی یا فرابنفش ترکیب می شوند و در مرحله ی آخر یک فیلتر مادون قرمز یا اکسیژن ساز دارند. ۵ مرحله ساخت استخر خانگی چیست؟

برای مثال یک دستگاه تصفیه آب گفته شود ساخت تایوان است. نوع مرغوب آن دارای لایه های منظم، یک سطح به رنگ کرم روشن ساخت کمپانی های معتبر و شناخته شده است. به هنگام خرید و سفارش می توانید تعداد لایه های فیلتر را بشمارید. البته نمی تونیم فقط به تعداد فیلترها اکتفا کنیم و باید بسته به نیازمون فیلترهای مناسبی رو برای دستگاه در نظر بگیریم. در هنگام خرید دستگاه تصفیه آب باید حواستون به ابعاد و اندازه ها و فضایی که اشغال میکنه هم باشه، چرا که دستگاه های تصفیه آب انواع مختلفی در اندازه های مختلف دارن و می تونن زیر سینک ها، روی دیوار و در پیشخوان آشپزخونه نصب بشه. اگر نمی توانید چکش آبی را خودتان حل کنید باید یک لوله کشی حرفه ای با توجه به سیستم آب داشته باشید. سرعت جریان ۵ فریم در ثانیه نیاز به لوله کشی بزرگتر دارد. فلوراید مورد نیاز دندان ها توسط آبکشی که در روشویی انجام میشود و همچنین بوسیله خمیر دندان به بدن میرسد و نیازی نیست تا از طریق آشامیدن آب دریافت گردد.

وظیفه این قطعه قطع برق دستگاه تصفیه آب در زمانی است که فشار آب خیلی پایین است و یا زمانی که آب قطع می شود . در عوض اگر به دنبال مخزن با کیفیت بالا هستید ، سعی کنید در زمان خرید دستگاه ، مخزن آن از برند TANKPAC باشد و در زیر آن نیز عبارت TANKPAC حک شده باشد . قیمت فیلتر آکواریوم با در نظر گرفتن تمام نکات ذکر شده تعیین می شود ، اما مواد محفظه فیلتر و همچنین مارک تولید کننده آن تأثیر زیادی بر این قیمت دارند. هر چه آب مدت زمان طولانیتری در تماس با فیلتر باشد (سرعت جریان کمتر) جذب بیشتری رخ میدهد. اگر این مورد قدیمی باشد هیچ کاری برای بهبود جریان آب نمی تواند انجام دهد و مدت زمان پر شدن مخزن تصفیه آب افزایش پیدا می کند. این فیلترها علاوه بر افزایش کارایی فیلترهای کربنی، طول عمر آنها را نیز افزایش میدهند.

همچنین به دلیل عبور آب از مسیر طولانی لولههای شهری، انواع آلودگیها مانند انواع رسوبات و فلزات سنگین مانند سرب جذب آب میشود که برای سلامتی مضر است و خطر ابتلا به سنگهای کلیوی را افزایش میدهد. نقشه دستگاه تصفیه آب خانگی 7 مرحله ای مشابه نقشه دستگاه تصفیه آب خانگی 6 مرحله ای می باشد که یک اضافه شده است در دستگاه تصفیه آب خانگی 7مرحله ای فیلتر قلیایی به عنوان مرحله هفتم در نظر گرفته می شود فیلتر قلیایی در خروجی فیلتر مینرال نصب می گردد. در فروشگاه اینترنتی مینروا فیلتر میتوانید هر کدام از پکهای مد نظر خود را انتخاب و خرید اینترنتی خود را انجام دهید و اگر در مورد فیلترها سؤالی داشته باشید، با کارشناسان شرکت تماس حاصل فرمایید تا شما را در انتخاب بهتر راهنمایی کنند.

به همین دلیل از نوشیدنی شما جدا میشوند.

فیلتر ممبران یکی از مهمترین فیلترهای موجود در دستگاه تصفیه آب است که وظیفه خطیر از بین بردن آلودگیهای محلول در آب همچون میکروبها، قارچها، انگلها، نیتریتها و غیره را بر عهده دارد. یکی دیگر از انواع تصفیه آب آپارتمانی به روش اسمز معکوس، تصفیه آب اکسیژن ساز است. اما یکی از مزایای آن قیمت مناسب و در دسترس بودن آن است ، البته این گزینه بدی برای آکواریوم های کمتر از 150 لیتر نیست. طبیعی است که بالاتر بودن کیفیت غشاهای فیلتر ممبران موجب افزایش قیمت آن می شود. وظیفه این قطعه جلوگیری از عبور اب به هنگام خاموش بودن دستگاه تصفیه آب می باشد .

خرید فیلتر تصفیه آب