بررسی بروکرهای فارکس در سال ۲۰۲۲

با این حال، Plus500 برای اسکالپرها و معاملهگران الگوریتمی مناسب نیست زیرا این بروکر استفاده از این تکنیکهای معاملاتی را ممنوع کرده است. برای دسترسی به لیست بهترین بروکرهای فارکس در ایران میتوانید از لیست بروکرهای معرفی شده در سایت تجارت آفرین استفاده نمایید. یکی از بهترین بروکرهای فارکس که افراد مقیم ایران میتوانند معاملات و سرمایه گذاری های خود را از طریق آن انجام دهند بروکر آمارکتس می باشد. همچنین افرادی که با لینک زیر در AMarkets ثبت نام و شروع به معامله کنند می توانند از مشاوره های مستمر و اختصاصی تجارت آفرین برای خرید و فروش های خود نیز بهره مند شوند. این بروکر ایرلندی فارکس همچنین یکی از کارگزاران پیشرو در ارائه اسپرد ثابت به مشتریان خود است و نه تنها در بین معامله گران اروپایی بلکه در بین معامله گران جهانی نیز شناخته شده و مورد احترام قرار گرفته است. بهترین بروکر در ترکیه کدام است ؟ این قوانین برای بروکرهای ترکیه ای از سال ۲۰۱۷ وضع شده است. ترکیه قوانین سختی برای معاملات فارکس دارد.

این کارگزار فارکس یکی از بهترین انتخاب ها برای کسانی است که تازه می خواهند معاملات فارکس را شروع کنند، زیرا پلتفرم آنها بسیار ساده طراحی شده است. Oanda به دلیل عدم وجود حداقل سپرده و توانایی باز کردن پوزیشن تنها با چند سنت برای معامله گران تازه کار فارکس مناسب است. IC Markets همچنین یک سرویس VPS عالی برای معامله گران پیشرفته تر و همچنین یک حساب آزمایشی برای مبتدیان ارائه می دهد. IG markets یک حساب آزمایشی ارائه می دهد، اما برای افتتاح یک حساب واقعی باید ۳۰۰ دلار واریز کنید، اگرچه مبلغ نهایی بستگی به کشور محل اقامت شما دارد. حساب آزمایشی به صورت رایگان در دسترس است، اما حداقل سپرده برای حساب واقعی فقط از ۵ دلار شروع می شود. Interactive Brokers همچنین یک حساب آزمایشی در دسترس قرار می دهد و برای افتتاح یک حساب واقعی به حداقل سپرده نیاز نیست. بخوانید: تفاوت بین حساب آزمایشی و حساب واقعی فارکس چیست ؟ مرتبط : چگونه در بازار فارکس معامله کنیم و حساب فارکس باز کنیم ؟ بروکرهایی که حساب ECN ارائه میدهند برای معاملات اسکالپ مناسبتر هستند. اغلب این بروکرهای معتبر به کشور ایران خدمات ارائه نمیدهند و به همین دلیل تعدادی از بروکرهای معتبری که به ایران نیز خدمات میدهند در ابتدای این پست آورده شده است.

قبل از ورود به بحث بهترین بروکرهای فارکس دردنیا به تعدادی کارگزار، که به مشتریان مقیم ایران خدمات میدهند اشاره میکنیم. این کارگزار که در لیست بهترین بروکرهای فارکس در ایران قرار دارد، در سال ۲۰۰۴ شعبه انگلیس خود را افتتاح کرد و در سال ۲۰۱۰ نیز شعبه قبرس خود را تاسیس نمود. XM در سال ۲۰۰۹ در کشور قبرس شروع به کار کرد و اکنون بزرگترین بروکر فارکس در قبرس است. این بروکر از سال ۱۹۹۸ کار خود را در کشور روسیه شروع کرده و سپس فعالیت خود را گسترش داده و وارد حوزه بین الملل شده است. در واقع این کارگزار فارکس به دلیل اینکه رقبای دیگر اجازه فعالیت در امریکا را ندارند تبدیل به بزرگترین شرکت در این زمینه از لحاظ حجم معاملات روزانه شده است. علاوه بر اینکه این کارگزار به خوبی رگوله شده است، همچنین طیف گسترده ای از پلتفرم های معاملاتی را برای جذب معامله گران از جمله متاتریدر و پلتفرم معاملاتی خودشان، در کنار گزینه های معاملات اجتماعی Zulutrade و Duplitrade ارائه می دهند. با اینکه این بروکر یکی از بهترین بروکرهای فارکس در دنیا است ولی به افراد مقیم ایران خدمات نمیدهد. چنانچه شما در خارج از ایران زندگی مبکنید و پاسپورت آن کشور را دارید، میتوانید از خدمات بهترین بروکرهای فارکس در دنیا استفاده نمایید.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد سایت فارکس دیلی لطفا از سایت ما دیدن کنید.

این کارگزار ۱۱ دفتر در سرتاسر جهان دارد و در مجموع توسط ۱۱ نهاد نظارتی از جمله چندین نهاد سطح بالا به خوبی رگوله شده است. این شرکت بیش از ۱۰٫۰۰۰خدمات مختلف CFD از جمله فارکس و بیت کوین را به سرمایه گذاران ارائه می دهد. IC MARKETS از لحاظ Spread یکی از بهترین بروکرهای فارکس برای سرمایه گذاران و معامله گران است. IB به دلیل کمیسیون معاملاتی بسیار پایین، عدم وجود اسپرد مارک آپ و حرفه ای بودن خدماتش، بهترین بروک فارکس ر برای معامله گران باتجربه است. این بروکر فارکس دو پلتفرم معاملاتی (MT4 و L2 Trader) را ارائه میکند که شامل خدمات و شاخصهای اضافی برای افزایش تجربه معاملاتی است. این بروکر از سال ۲۰۰۷ شروع به کار کرده است. بهترین بروکر برای اسکالپ کردن کدام است ؟ سهام شرکت Interactive Brokers نیز به طور عمومی در بورس NASDAQ فهرست شده است. این شرکت همواره در لیست FTSE 250 بوده است و در بورس لندن نیز معامله می شود. در این لیست بهترین بروکرهای فارکس در جهان معرفی شده اند. در انتخاب یک کارگزار فارکس به چه نکاتی دقت کنیم ؟ فارکس دات کام در سال ۱۹۹۹ در نیوجرسی ایالات متحده امریکا تاسیس شد و به سرعت به یکی از اولین انتخاب های امریکایی ها سایت فارکس دیلی تبدیل شد.